;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

آقایان این نوع آرایش همسرشان را بیشتر دوست دارند!

آرایش صورت که مردان می پسندند: در سال های آخر آرایش و عمل زیبایی خیلی بیشتر از قبل در میان زنان و دختران رواج پیدا کرده است. به خصوص سبک غلیظ تری از آرایش مورد پسند جامعه زنان شده است. تصور زنان این است که با این نوع آرایش های غلیظ و عمل های زیبایی حذاب تر می شوند و بیشتر مورد پسند آقایان قرار می گیرند.

آرایش نچرال

برخلاف این تصور، آرایش کردن گاهی اوقات تاثیر منفی روی زیبایی طبیعی خانم ها می گذارد. بنابراین بهتر است که آرایش های خیلی غلیظ را برای دوستان یا مراسم های خاص انجام دهید یعنی جایی که آقایان حضور ندارند. چرا که مردان معمولا ظاهر طبیعی را بیشتر می پسندند پس به جای استفاده از محصولات غلیظ آرایشی سعی کنید که طبیعی تر باشید. در مطلب امروز مد و زیبایی مجله گفتنی سبک آرایشی که مردان بیشتر دوست دارند، بررسی شده است.

آرایش صورت

آرایش سبک

مطالعات انجام شده نشان می دهد، مردان همیشه خانم هایی را ترجیح می دهند که کم تر آرایش می کنند. در واقع آرایشی که هر مردی دوست دارد روی صورت همسرش ببیند یک آرایش کاملا ملایمی است که موجب صاف تر به نظر رسیدن پوست و شاداب تر شدن لب ها شود. مردان معمولا لب های نسبتاً پر ، چشمان شاد و مهربان و پوست صاف را ملاک زیبایی می دانند.

آرایش صورت که مردان می پسندند، مردان خانم هایی را با آرایش کم و یا بدون آرایش ترجیح می دهند. بنابراین تا جایی که می توانید محصولات آرایشی اضافه را از زندگی خود حذف کنید. شما همیشه بدون آرایش هم زیبا هستید. همسرتان همیشه به دنبال زیبایی و ظاهر خوب در شماست و هرگز به آرایش غلیظ جذب نمی شوند.

آرایش طبیعی
مراقبت از زیبایی طبیعی خود

ظاهر طبیعی

آرایش صورت که مردان می پسندند، ۷۰ درصد از مردان در یک نظرسنجی اعلام کردند که ظاهر طبیعی خانم ها بدون آرایش جذاب تر از با آرایش است. همه مردان می خواهند صورت طبیعی و پوست سالم همسرشان را ببینند.

آرایش صورت که مردان می پسندند، بعضی از دختران در شبکه های اجتماعی با آرایش بیشتر، مخصوصاً در قسمت چشم، توجه زیادی را جلب می کنند اما به طور کل دختری که استایل و ظاهر طبیعی داشته باشد، همیشه جذاب تر به نظر می رسد.

آرایش نچرال

 

البته این روز ها فیلترهای مختلفی در اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام و اسنپ چت وجود دارد که قصد دارد با ترفند های مختلفی ظاهر طبیعی شما را ارتقا دهد. اما شما خانم ها نباید اسیر آن ها شوید چرا که به مرور تاثیرات منفی روحی روانی به سراغتان خواهد آمد. پس همیشه به ظاهر طبیعی خودتان افتخار کنید. البته می توانید تا حد معمول از لوازم آرایش استفاده کنید اما نباید به آن وابسته باشید و زیاده روی کنید.

شاید برایتان جالب باشد

10 ترفند لباس پوشیدن که زنان را خوش هیکل نشان می دهد!

قایم کردن کثیفی مو؛ مدل موهایی که کثیفی موها را مخفی می کند!

پرپشت شدن ابروها با ۷ روش خانگی شگفت انگیز

زیباترین زنان دنیا: ۸ ترفند جادویی زیبایی از کشورهایی که زیباترین زنان دنیا را دارند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا