;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

انتخاب بهترین رنگ رژلب که شما را به شدت جذاب می کند!

بهترین رنگ رژلب: شما می توانید با توجه به رنگ پوست خود مناسب ترین رنگ رژ لب را برای خود انتخاب نمایید. رژ لبی که چهره شما را جذاب و باکلاس نشان دهد. در مطلب مد و زیبایی مجله گفتنی، رنگ های مناسب رژ لب برای انواع پوست ها بررسی شده است. با بخش مد و زیبایی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

بهترین رنگ رژلب برای پوست های گندمی

همان طور که رنگ مو برای پوست های مختلف متفاوت است رنگ های رژ لب و سایه نیز برای پوست های مختلف متفاوت است. شما هرگز نمی توانید از رنگ رژ لب و رنگ مو برای افراد با پوست گندمی برای افراد با پوست روشن و یا سبزه استفاده نمایید. در این مطلب انواع طیف های مناسب رژ لب را برای پوست های گندمی مشاهده خواهید کرد.

این هم جالبه: قبل و بعد عمل بینی سلبریتی های ایرانی که شوکه می شوید!

رژ لب ها با این طیف برای افراد با پوست گندمی بسیار مناسب هستند. بهترین رنگ رژ برای افراد با پوست گندمی رنگ قرمز با زمینه آبی است با این رنگ های رژ لب پوست شما روشن تر به نظر می رسد. این طیف رژ لب ها برای افراد با پوست گندمی مناسب نیستند و بهتر است که شما از این رنگ های رژ لب کمتر استفاده نمایید طیف قهوه ای رژ لب چهره شما را بی حوصله نشان می دهد.

بهترین رنگ رژلب مناسب انواع پوست، بهترین رنگ طیف قهوه ای مشابه رنگ قهوه یا کاراملی تیره با زمینه صورتی است. این رنگ رژ، پوست های گندمی را زرد نشان می دهد ولی اگر شما علاقه دارید که از این رنگ های رژ لب استفاده کنید بهترین انتخاب برای شما صورتی گرم با پایه آبی است.

افراد با پوست گندمی و موهای تیره و قهوه ای بهتر است که از رنگ های قرمز و نارنجی و جگری استفاده نمایند این رنگ های رژلب تضاد زیبایی را با رنگ تیره مو های شما ایجاد می کنند. رنگ های رژ لب طیف های متفاوتی دارند و شما می توانید بنا بر رنگ پوست خود از انواع طیف های متنوع رنگ رژ لب استفاده نمایید.

بهترین رنگ رژلب مناسب انواع پوست، افراد با رنگ پوست تیره و برنزه بیشترین حق انتخاب را برای رنگ رژ خود دارند رنگ های گوجه ای و شکلاتی و انواع رنگ های قرمز و نارنجی برای افراد با پوست تیره عالی هستند.

بهترین رنگ رژلب 2

بهترین رنگ رژلب برای پوست روشن

بهترین رنگ رژلب مناسب انواع پوست، اگر تن پوست روشنی دارید، مطمئنا زیر نور آفتاب به سادگی می سوزید و پوست تان قرمز و ملتهب می شود. برای خانم هایی که به دنبال رژ لبی مناسب با این رنگ پوست می گردند، رنگ های صورتی، گلبهی، مات و موکا بهترین انتخاب است.

بهترین رنگ رژلب مناسب انواع پوست، این افراد باید از رنگ هایی که تن طلایی دارند نیز خودداری کنند، به این دلیل که رنگ روشن پوست شان را تشدید و چهره آنها را بی روح نشان می دهد.

تن پوست های معمولی در آفتاب به آسانی تغییر رنگ می دهند ولی قرمز نمی شود و نمی سوزد . اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید از رنگ هایی مانند قرمز و بنفش استفاده کنید. به عنوان مثال برای میهمانی های عصرانه از رژلب جگری استفاده کنید که شما را بی نهایت زیباتر خواهد کرد.

بهترین رنگ رژلب برای پوست تیره

منظور از پوست تیره همان تن پوست زیتونی است. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، شانس با شماست زیرا دیگر مانند دیگران نسبت به نور آفتاب حساس نخواهید بود و پوست تان قرمز و متورم نخواهد شد. برای شما رنگ های قهوه ای بدترین انتخاب و رنگ های بنفش، بهترین انتخاب است. شما همچنین می توانید از رنگ های گلبهی، جگری، صورتی پر رنگ و نارنجی استفاده کنید.

بهترین رنگ رژلب برای پوست خیلی تیره

بهترین رنگ رژلب مناسب انواع پوست، پوست های خیلی تیره در مقابل آفتاب به هیچ وجه نمی سوزند. اگر شما هم تن پوستی خیلی تیره دارید به دنبال رژ لب هایی با تونالیته قهوه ای و بنفش باشید. کاراملی، گردویی و جیگری از جمله رنگ هایی است که به پوست صورت شما می آید. رژ لب هایی که باید از زدن آنها اجتناب کنید، رژ لب های بی رنگ است. بنابراین به دنبال رنگ های گرم تر باشید.

 

برایتان جالب خواهد بود

درمان خانگی شوره سر با جوش‌شیرین + آموزش

مقایسه هانده ارچل و مریلین مونرو+ عکس های جذاب

کراتینه طبیعی موها در منزل با هزینه کم و به روشی ساده

مراقبت از پوست در هوای آلوده را یاد بگیرید

12 مدل کیف زنانه جدید که در دنیا طرفداران زیادی دارند+ عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا