;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

درمان خانگی شوره سر با جوش‌شیرین + آموزش

درمان خانگی شوره سر با جوش‌شیرین: داشتن شوره سر یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد از آن رنج می‌برند و دنبال درمان آن هستند. اگر شما هم با این مشکل رویه‌رو هستید، همراه ما باشید.افراد برای از بین بردن شوره سر هزینه‌های بسیاری می‌کنند و در نهایت نتیجه مطلوب را نمی‌گیرند. برای یک‌بار هم که شده، برای درمان شوره سر خود از یک ماده طبیعی و قابل‌دسترس استفاده کنید. با بخش مد و زیبایی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: قبل و بعد عمل بینی سلبریتی های ایرانی که شوکه می شوید!

از بین بردن شوره سر با جوش‌شیرین:

درمان خانگی شوره سر با جوش‌شیرین: طی تحقیقاتی که انجام شده است جوش‌شیرین یکی از بهترین مواد برای ازبین‌بردن شوره سر است.

از بین بردن شوره سر با جوش‌شیرین و آبلیمو

درمان خانگی شوره سر با جوش‌شیرین

درمان خانگی شوره سر با جوش‌شیرین، یکی از بهترین ترکیبات برای ازبین‌بردن شوره سر، سلول‌های مرده پوست و روغن اضافی پوست، ترکیب جوش‌شیرین و آبلیمو است. این ترکیب موهای شما را نیز بسیار براق و شفاف می‌کند.

برای استفاده از این ترکیب باید ابتدا یک قاشق‌چای‌خوری جوش‌شیرین را با آبلیمو ترکیب کرده و به‌خوبی هم بزنید تا زمانی که یک ماسک یکدست حاصل شود.

حالا این مواد را روی سر خود ماساژ دهید و بعد از ۱۰ دقیقه آن را با آب سرد شست‌وشو دهید. اگر دوست دارید جوان شوید به مطلب لذت جوانی با بوتاکس دور چشم به صورت خانگی مراجعه کنید. این درمان را دو بار در هفته تکرار کنید تا زمانی که شاهد رفع شوره سرتان باشید.

از بین بردن شوره سر با جوش‌شیرین و آب نعناع

درمان خانگی شوره سر با جوش‌شیرین: این ترکیب شوره سرتان به‌علاوه خارش آن را از بین برده و باعث ایجاد بوی خوب روی پوست و موهایتان می‌شوید. برای استفاده از این ماسک ابتدا یک قاشق‌چای‌خوری جوش‌شیرین را با مقداری آب نعناع ترکیب نمایید، به‌خوبی هم بزنید تا زمانی که مخلوطی یکدست حاصل شود حالا از این ماسک روی موهایتان استفاده کنید. اجازه دهید این ماسک روی سرتان بماند و به‌آرامی پوست سرتان را ماساژ دهید. از این درمان را دو بار در هفته تکرار نمایید.

عواملی مانند سن افراد، وضعیت آب‌وهوا، سطح استرس، بیماری‌های زمینه‌ای و محصولات پوست‌و‌مو می‌توانند بر احتمال بروز شوره اثر بگذارند. تمیز یا کثیف بودن موها و پوست سر اثری بر بروز شوره ندارد.

برایتان جالب خواهد بود

مقایسه هانده ارچل و مریلین مونرو+ عکس های جذاب

کراتینه طبیعی موها در منزل با هزینه کم و به روشی ساده

مراقبت از پوست در هوای آلوده را یاد بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا