;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

بهترین روغن برای وز مو: خانم ها این روغن رو بزنید!

بهترین روغن برای وز مو: همه می دانیم که با زدن روغن به روی ساقه و ریشه مو، وز بودن آن گرفته می شود، اما چه روغنی؟! قاعدتا استفاده از هر روغنی که در عطاری ها یا آنلاین شاپ ها تبلیغ می شوند، نمی تواند وز مو را بگیرد و فقط برای کسب درامد تبلیغ می شود.

در این حالت بهتر است از یک روغن طبیعی که از دل طبیعت گرفته می شود و خواص آن از صد سال پیش تا به الان ثابت شده، استفاده کنید. یکی از این روغن های معروف و موثر برای گرفتگی وز مو، روغن شاهدانه است. در ادامه مد و زیبایی از سری مطالب آرایش و زیبایی با خواص و نحوه استفاده از آن آشنا می شوید. با مجله گفتنی همراه باشید.

روغن شاهدانه بهترین روغن برای وز مو + نحوه استفاده

بهترین روغن برای وز مو: روغن شاهدانه بدای تقویت سلول های فولیکولی مو در ریشه سر بسیار موثر است. اگر می خواهید به سرعت نتیجه بگیرید، یک ساعت قبل از حمام روغن را کمی گرم کرده و با انگشت آن را کف سر بمالید. در نهایت به مدت پنج دقیقه ماساژ داده و بگذارید یک ساعت بماند. بعد آن را با شامپو مناسب شستو دهید. در هر بار حمام کردن این ترفند را امتحان کنید تا بعد از دو ماه نتیجه آن را ببینید.

بهترین روغن برای وز مو

خواص روغن شاهدانه برای موهای وزوزی

بهترین روغن برای وز مو: روغن شاهدانه یک روغن طبیعی است که املاح‌ موثر و خوبی برای حفظ سلامتی و شادابی موها دارد. استفاده از این روغن به مدت دو ماه بر روی موها، می تواند باعث صاف و یکدست شدن حالت موها شود. در ادامه به مهم ترین خواص این روغن برای موها اشاره شده است:

بهترین روغن برای وز مو2

گرفتگی وز مو و صاف کردن آن
بهبود ساختار مو به وسیله نرم کردن بافت آن
افزایش حالت‌پذیری کراتینه سلول های درون ساختار مو
جلوگیری از خشکی و شکنندگی موهای سر
افزایش رطوبت در ساقه مو
درمان خشکی کف سر و جلوگیری از ریزش پوست سر
پروتئین رسانی به ساقه های موی سر
تامین مواد مغذی برای فولیکول های مو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا