;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

ترفندهای زیبایی کیت میدلتون برای پوست و مو که متفاوت و عجیب است!

ترفندهای زیبایی کیت میدلتون: کیت میدلتون یکی از زیباترین و البته محبوب‌ترین بانوان سلطنتی در دنیا به حساب می‌آید. این رازها باعث شدن که کیت میدلتون در کنار محبوبیتی که میان مردم داره، همیشه زیبا و مرتب جلوه کنه. در ادامه با 5 راز زیبایی کیت میدلتون با ما همراه باشید.

خانواده سلطنتی اهمیت زیادی به بی‌نقص بودن پوست می‌دهد. کیت میدلتون از روغن گل رز در روتین روزانه مراقبت پوستی خود استفاده می‌کند و پوست زیبا و بسیار شفافی دارد.

کیت میدلتون به عنوان عضوی از خانواده سلطنتی، اجازه پوشیدن لباس با رنگ‌هایی که جلب توجه می‌کنند، ندارد. انتخاب او معمولا رنگ‌های نود، رنگ‌های تم قهوه‌ای، رنگ‌های پاستلی و رنگ زیتونی است. او این رنگ‌ها را به زیباترین شکل ممکن در استایل خود به کار می‌گیرد.

در این مقاله مد و زیبایی، وب سایت گفتنی به چهار اصل مهم ترفندهای زیبایی کیت میدلتون اشاره می کند که او در زندگی روزمره اش به کار می گیرد. شاید جالب باشد بدانید که او روش های متفاوتی برای مراقبت از پوست و مویش دارد! با گفتنی همراه باشید.

حتما ببینید: لباس مناسب زنان چاق: چطوری خوش استایل تر به نظر برسید؟

ترفندهای زیبایی کیت میدلتون

1-مراقبت درست از موها

ترفندهای زیبایی کیت میدلتون:موهای کیت معمولا بسیار ساده و در عین حال شیک است. مراقبت از موها از روتین زیبایی او حذف نمی‌شوند. او از شامپوهای بدون سولفات استفاده می‌کند و با کرلی کردن پاین موهایش سعی می‌کند حجم آن را بیشتر نشان دهد. موهای او همیشه مرتب و سالم به نظر می‌رسند.

این تست رو از دست نده: تست بینایی گربه شهر آبی کجا قایم شده؟ مواظب باش چشمات چهارتا نشه!

2-آرایش طبیعی اما جلب توجه‌کننده

آرایش طبیعی کیت میدلتون

ترفندهای زیبایی کیت میدلتون: آرایش صورت کیت میدلتون به سادگی و در عین حال جلب توجه کننده بودنش معروف است. او معمولا از رنگ‌های صورتی پاستلی و بژ در میکاپ خود استفاده می‌کند و سعی می‌کند رنگ رژ لب خود را به گونه‌ای انتخاب کند که در عین ساده بودن جذاب باشد. ترکیب این رنگ‌ها او را زیباتر می‌کند.

این تست رو حتما ببین: معمای شناسایی وسایل: 6 تا وسیله کنار تصویر رو تو اتاق پیدا کن

3-ناخن‌های ساده و مرتب

ترفندهای زیبایی کیت میدلتون:امروزه ناخن های ژلیش و کاشته مد هستند اما کیت هنوز هم مثل قدیم ناخن هایش را ساده می گذارد و این جزو بایدهای خاندان سلطنتی است. سخت است نه؟ با این حال آن ها آن قدری لباس های برند و شیک می پوشند که چندان از این قضیه ناراحت به نظر نرسند! به علاوه ناخن‌های ساده با لاک‌های نود و یا فرنچ ناخن می‌توانند با استایل‌های مختلف ست شوند و برای مناسبات مختلف انتخاب درستی باشند.

به همین خاطر نیز خانواده سلطنتی مخالف داشتن ناخن‌هایی با لاک و طرح‌های دیگر هستند. کیت میدلتون نیز همیشه ناخن‌های مانیکور شده و ساده دارد.

این مطلب رو از دست نده: آزمون بینایی ساعت را در آشپزخانه شلوغ پیدا کنید!

4-داشتن استایل‌های متعادل و دیوانه ورزش

ترفندهای زیبایی کیت میدلتون- استایل کیت میدلتون

ترفندهای زیبایی کیت میدلتون: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پوشش کیت میدلتون این است که او می‌تواند هم به سبک خودش لباس بپوشد و هم قوانین خانواده سلطنتی را نقض نکند. او به انجام ورزش‌های مختلف از جمله تنیس نیز علاقه دارد و به هنگام حضور در باشگاه تنیس نیز جذاب و در عین حال ساده است.

از اندام ظریف و زیبای کیت باید فهمید که حتما اهل ورزش می باشد .بله ! او یکی از بازیکنان مشتاق و ماهر در رشته ی هاکی در مدرسه و هم چنین در دانشگاه بوده است .او حتی در مسابقات پرش ارتفاع و پرش طول که در مدرسه برگزار می شده است شرکت کرده است.

همچنین جالب است: ساخت ریمل در منزل: با مواد بسیار ساده ریمل حجم دهنده و تقویتی بسازید

5-استفاده از روغن طبیعی برای مراقبت از پوست

روغن گل رز برای پوست

کیت در زمان بارداری دخترش پرنسس شارلوت روتین زیبایی خود را به طور کلی تغییر داد و ترجیح داد از محصولات طبیعی استفاده کند. طبق گفته یک منبع سلطنتی به مجله Us Weekly کیت تمامی محصولات پوستی خود را کنار گذاشت و آنها را با روغن گل رز جایگزین کرد. او همچنان از این روغن استفاده میکند و مادر او کارول میدلتون نیز طرفدار این روغن است. از فواید روغن گل رز میتوان به آبرسانی, شفاف سازی و لطیف کردن پوست اشاره کرد.

اینم جالبه: بهترین روغن برای سیاهی و گودی زیر چشم و طرز استفاده صحیح!

سایر ترفندهای زیبایی کیت میدلتون:

سبک زندگی کیت میدلتون

1-شادابی پوست و موهای سالم او نشان از مصرف موادمغذی و سبزیجات دارد، کیت از یک رژیم غذایی فرانسوی که پروتین زیاد و کربوهیدرات کمی را شامل می شود، پیروی می کند.

2- دوشس کمبریج، علی رغم برنامه های فشرده ای که در طول روز دارد، برای سلامتی و حفط تناسب اندام خود به طور مرتب ورزش می کند. قد او 175 سانتی متر و وزنش حدود 60 کیلوگرم است.

3- علاوه بر تغذیه مناسب که برای سلامتی پوست و مو بسیار مفید است، کیت از کرم های هیدراته و مرطوبت کننده که دارای spf مناسبی نیز هستند، استفاده می کند. همچنین برای شفافیت و طراوت پوست خودش و دخترش شارلوت از روغن گل رز طبیعی هم استفاده می کند.

4-او برای جوان و شاداب نگه داشتن پوست، علاقه زیادی به ماساژ صورتش با نیش زنبور دارد و هر از گاهی این کار را انجام می دهد.

5- کیت آرایشش را با محلول های اکسیژن رسان و ترمیم کننده پاک می کند و در فواصل زمانی خاصی با مراجعه به آرایشگاه، به پاکسازی پوست می پردازد.

6 -موهای کیت به طور طبیعی کمی مجعد است، او به توصیه آرایشگرش برای صاف کردن موهایش از درجه پایین سشوار استفاده می کند.

7- آرایش ملایم و ملیح، ویژگی دیگر کیت میدلتون است که در تمام این سال ها، تغییر چندانی نکرده. او برای شاداب نشان دادن چهره¬اش همیشه از رژگونه استفاده می کند و با ایجاد سایه روشن در برآمدگی گونه هایش، زیبایی بیشتری به صورتش می بخشد.

8-کیت به این خاطر که همیشه در دید عکاسان قرار دارد، از کرم های مات استفاده می کند تا صورتش در عکس ها چرب و براق، به نظر نرسد، اما چند وقتی است به سراغ کرم های ژله ای و مرطوب کننده رفته تا پوستش جوان تر و شاداب تر دیده شود.

9- ناخن‌های دوشس همیشه مانیکور شده و کوتاه هستند و فقط گاهی با یک لاک ملایم صورتی یا برق ناخن آن‌ها را می‌پوشاند.

این مطالب هم پیشنهاد می شود:

خیلی جالبه: اشتباهات تصویری دیو و دلبر را پیدا کنید اگه دنیای دیزنی رو مثل کف دست می شناسی!

مطلب داغ که باید بخوانید: پوست سیب زمینی و کاهش سفیدی مو را حتما امتحان کنید! روشی تضمینی و خانگی

از بین بردن چروک صورت با ماسک های خانگی که بمب کلاژن اند!

این هم خیلی جالبه: با این خوراکی ها سریعا لاغر می شوید! تا حالا روغن نارگیل خوردی؟

بهترین اسپری خانگی: درست کردن اسپری برای باز کردن گره مو با رزماری: به راحتی شانه بزنید!

این ترفند رو از دست نده: لیفت مژه در منزل را بدون رفتن به آرایشگاه انجام دهید!

اینم عالیه: رفع قرمزی رنگ مو در منزل با سریع ترین روش ها: اگر رنگ مویتان خراب شده بخوانید!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. و لبخندش که تقریبا تو همه عکسا هست که دندونای عالیش رو هم به نمایش میذاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا