;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

5 ترفند زیبایی دم دست و جینگول که زنان را خواستنی و جذاب می کند!

ترفند زیبایی دم دست: وقتی صحبت از سلایق مختلف می‌شود، همیشه همه چیز قابل پیش بینی نیست. چیزی که برای یک نفر جذاب است ممکن است برای دیگری جذاب نباشد.

با این حال، برخی از چیزهای کوچک و به‌ظاهر بی‌اهمیت وجود دارند که مثل آهن ربا دیگران را به خود جذب می‌کنند. در ادامه فهرستی از ویژگی هایی را مشاهده می‌کنید که به عقیده بسیاری از افراد، به جذابیت زن‌ها می‌افزاید.

با مد و زیبایی مجله گفتنی همراه باشید.

در ادامه 5 ترفند زیبایی دم دست و فوری را با هم مرور می کنیم:

جالب است: دلیل تیپ و استایل عجیب هنرمندان چیست؟ چرا همیشه خون به پا می کنند؟!

۱. رژ لب قرمز

ترفند زیبایی دم دست: قرمز با گرما و انرژی مثبت مرتبط است. چشم‌ ها، لب‌ ها و ابروها با گذشت زمان کم‌رنگ‌تر می‌شوند، بنابراین رژ لب قرمز، رنگ کلی شما را زیباتر می‌کند. رژ لب قرمز مایع همچنین به لب‌ های باریک‌تر حجم و بافت می‌دهد.

شاید جالب باشد: پیری زودرس پوست با کارهای اشتباهی که انجام می دهیم+راه حل

۲. کج کردن سر

ترفند زیبایی دم دست: به گفته یک متخصص زبان بدن، کمی خم کردن سر به سمت راست یک تکنیک کلاسیک عشوه گری است که ظاهر شما را بهبود می‌بخشد. وقتی این کار را انجام می‌دهید، عضلات صورتتان شل می‌شوند و لبخندتان متقارن‌تر و طبیعی‌تر می‌شود.

۳. لبخند زدن با چشم

ترفند زیبایی دم دست: لبخند زدن با چشم، شما را فتوژنیک تر و جذاب تر می‌کند. اگرچه لبخند واقعی باعث ایجاد خطوط پنجه کلاغی می‌شود، استخوان گونه ها را بالا می‌برد و خطوط لبخند را در اطراف دهان و بینی برجسته‌تر می‌کند، اما هنوز هم جذاب تلقی می‌شود. لبخندهای ساختگی افراد را دلزده می‌کند و می‌تواند شادی درونی ما را تقلیل دهد.

جالب است: بهترین ترفندهای رژگونه زدن با توجه به فرم صورت!…

4. گونه سرخ

ترفند زیبایی دم دست عکس 1: لپ سرخ

ترفند زیبایی دم دست: یک مطالعه نشان داد که زنان دارای گونه های گلگون نسبت به زنان با رنگ های رنگ پریده، از نظر دیگران سالم‌تر و جذاب‌تر هستند. علاوه بر این، پسرها با دیدن یک دختر که صورتش سرخ شده، بیشتر احساس حامی بودن می‌کنند.

بخوانید: درمان خانگی شوره سر با این ۲ روغن معجزه آسا و بسیار ساده!

5. یقه اسکی

ترفند زیبایی دم دست: ممکن است این لباس به نظرتان دمُده باشد، اما در واقع شما را جذاب، مرموز و بامزه می‌کند. یقه اسکی شما را لاغرتر نشان می‌دهد، چهره‌تان را برجسته‌تر و اندامتان را بلندتر می‌کند. به‌علاوه، حال و هوای غیررسمی و در عین حال ساده‌ای به شما می‌بخشد.

همچنین نگاه کنید به: چهره مورد علاقه مردان ایرانی: چرا کلویی کارداشیان از نظر مردان جذاب است؟

ویژگی‌های زنان با اعتمادبه‌نفس بالا در یک رابطه‌ی عاشقانه

داشتن اعتمادبه‌نفس یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که هر زنی باید داشته باشد. با این وجود مطالعات به این نتیجه رسیده‌اند که اعتمادبه‌نفس زنان پایین‌تر از مردان است. اگر دوست دارید شریک زندگیتان یک زن با اعتمادبه‌نفس بالا باشد، باید به دنبال ویژگی‌های زیر در او باشید.

  • باور دارد که ارزشمند است و خودباوری بالایی دارد. برای توانایی‌ها، مهارت‌ها و ویژگی‌های مثبت خود ارزش قائل است و خودش را یک زن قوی می‌داند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود در نظر هر کسی جذاب به نظر برسد.
  • او خودش را یک زن قدرتمند، لایق و ارزشمند می‌داند. این موضوع به او کمک می‌کند مسائل مختلف، به‌ویژه مسائل مربوط به یک رابطه‌ی عاشقانه را بهتر مدیریت کند. این در حالی است که زنانی که اعتماد‌به‌نفس پایینی دارند، نمی‌توانند در مدیریت موقعیت‌های مختلف عملکرد خوبی داشته باشند.
  • زنان قدرتمند مستقل هستند و برای تعریف خود به رابطه‌ی عاشقانه‌‌ای که دارند تکیه نمی‌کنند.
  • زنانی که اعتماد‌به‌نفس بالایی دارند، دیگران را به سمت خود جذب می‌کنند و باعث می‌شوند همه آن‌ها را تحسین کنند.
  • چنین زنانی در رابطه‌ عاشقانه‌ای که دارند خودشان را دست‌کم نمی‌گیرند و از اینکه خودشان را در اولیت قرار دهند ترسی ندارند.
  • این زنان نترس هستند که این موضوع می‌تواند اثر مثبتی روی رابطه‌‌ی عاشقانه‌ی آن‌ها داشته باشد.

این مطالب هم جالب هستند:

همچنین ببینید: چروک دور لب را با این ماسک ها از بین ببرید!

همچنین بخوانید: بهترین روغن های ابرو: با این روغن ها ابروهای خود را پر پشت کنید!

همچنین جالب است: چرا دختر شب در دنیای مدلینگ غوغا به پا کرده است؟

جراحی پلک صورت انجام بدهیم یا نه؟ چقدر روی زیبایی چهره تاثیر دارد؟

حلزون تراپی روشی برای جوان‌سازی و زیبایی پوست به سبک کره ای!

ماسک زغالی و بهبود آکنه+ طرز تهیه ۳ ماسک زغال خانگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا