;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

راه حل طلایی از بین بردن چروک خنده بدون بوتاکس+در دو دقیقه

از بین بردن چروک خنده گاهی بسیار ساده است و نیازی به جراحی یا هر روش درمانی دیگر ندارد، به خصوص اگر عمق این خطوط کم باشد. در ادامه از بخش بخش زیبایی مجله گفتنی اطلاعات بیشتری به شما ارائه می کنیم.

ای هم مفیده بخونید: بهترین درمان خانگی اگزما با بلغور جو دوسر و خداحافظی با خشکی

وجود چین و چروک اطراف بینی و دهان است که به خط لبخند یا چروک خنده مشهور هستند. این خطوط بیشتر در گوشه های بیرونی دهان و چشم ظاهر می شوند و زمانی که فردی لبخند می زند یا می خندد بیشتر دیده می شود و نام آن هم از آنجا گرفته شده است.

این مطلب را هم بخوانید: 8 بهترین مانتوهای الهام حمیدی برای 1403 مخصوص خانمهای باکلاس

در ادامه به ترفندهایی برای ازبین بردن چروک خنده اشاره خواهیم کرد:

دلیل ایجاد چروک خنده:

از بین بردن چروک خنده1

این رو هم بخون: لاکچری ترین مانتوهای نفیسه روشن برای 1403 که خیلی تو چشه+عکس

خطوط لبخند خطوط عمودی هستند که از دو طرف بینی و اطراف دهان امتداد دارند. گاهی اوقات می توانند تا زیر چانه امتداد پیدا کنند. برخی از افراد از سنین جوانی خطوط لبخند دارند، اما چین های عمیق تر با افزایش سن، افزایش وزن، سیگار کشیدن، از دست دادن کلاژن و مشکلات دندانی (زمانی که دندان ها دیگر از بافت پوشاننده پشتیبانی نمی کنند) ایجاد می شود. خطوط لبخند می تواند شامل چین و چروک دور چشم نیز باشد، زیرا هر بار که لبخند می زنیم پوست حرکت می کند. پس از سال ها لبخند زدن و با از بین رفتن بافت زیرین، چین های دائمی ایجاد می شود.

یوگای صورت

از بین بردن چروک خنده2

صورت از ماهیچه های مختلف تشکیل شده است، به همین دلیل است که ما می توانیم احساسات خود را با حرکت دادن صورت بیان کنیم. تقویت این ماهیچه‌ها می‌تواند انعطاف‌پذیری پوست را بهبود بخشد و این انعطاف پذیری باعث جلوگیری از چروک خنده می شود به همین دلیل است یوگا و ورزش صورت جزو محبوب ترین روش های خانگی از بین بردن چروک خنده هستند.

نوشیدن آب زیاد:

کم آبی بدن با الکل و کافئین بدتر می شود. آن ها را را کاهش یا حذف کنید و مطمئن شوید که به اندازه کافی آب می نوشید تا از دست دادن آب را جبران کنید. گنجاندن میوه ها و سبزیجات غنی از آب در رژیم غذایی خود مانند خیار، کرفس و هندوانه نیز کمک می کند تا هیدراته بمانید و در عین حال با خوردن این میوه ها ویتامین های مغذی زیادی را به سیستم بدن منتقل کنید. این نوع از روش های خانگی از بین بردن چروک خنده، چین و چروک را از بین می برد و به پوست شادابی می بخشد.

این مطلب هم جالبه: مانتوهای سوگل طهماسبی از شیک ترین مزون ها برای خانمای باوقار

ماسک انگور و عسل:

از بین بردن چروک خنده با ماسک انگور

این راهکار خانگی برای از بین بردن چروک خنده در خانه و سفت شدن ماهیچه‌های اطراف دهان بسیار موثر است. برای تهیه این ماسک، مقداری عسل، روغن هسته انگور، ماست و چای سبز را با هم مخلوط کنید و به آرامی روی نقاطی که دارای چین و چروک هستند ماساژ دهید. سپس پس از ۲۰ دقیقه، صورت خود را با آب سرد بشویید.

استفاده از ژل آلوئه ورا:

ژل آلوئه ورا

ژل آلوئه‌ورا دارای خواص التیام‌ بخش و تسکین‌دهنده است و می‌تواند به از بین بردن خطوط لبخند کمک کند. هر شب قبل از خواب، مقداری ژل آلوئه‌ورا را روی ناحیه خطوط خنده ماساژ دهید و به مدت 15-20 دقیقه روی پوست بگذارید. سپس با آب گرم شستشو دهید. استمرار در استفاده از این روش می‌تواند بهبود قابل توجهی در خطوط خنده داشته باشد.

روغن آرگان:

از بین بردن چروک خنده3

روغن آرگان با داشتن اسیدهای چرب موثر در از بین بردن خط لبخند است. این روغن حاوی ویتامین های A و E است که به کاهش چین و چروک، لکه های ناشی از پیری و افتادگی پوست کمک می‌کند. برای استفاده از روغن آرگان برای از بین بردن خط لبخند، کافی است چند قطره از این روغن را به آرامی و با حرکات دایره‌ای روی ناحیه اطراف لب ماساژ دهید. این کار باعث تغذیه و تقویت پوست می‌شود و به کاهش خطوط خنده کمک می‌کند. بهتر است این مراحل را روزانه و قبل از خواب انجام دهید تا نتایج بهتری ببینید.

این مطلب هم جالبه: پوست تمیز و بدون لک تا عید نوروز: خیلی آسونه دست به کار شو

سخن آخر

این روزها رفع خط لبخند بسیار مورد توجه است و خانم ها و آقایان برای از بین بردن چروک خنده دست به کارهای زیادی می زنند. اما روش های خانگی جدیدا بسیار مورد توجه قرار گرفته است و استفاده از آن ها به همه توصیه می شود.

 

همچنین ببینید:

مدل مانتو عید 1403؛ مانتو هایی که عید امسال مده+ عکس

بهترین روغن برای لک صورت که تا عید نوروز نتیجه می گیری

اگه این ویتامین ها رو بخوری پوست صورتت سفید میشه!

4 راز زیبایی هالیوودی ها که به تازگی لو رفته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − ده =

دکمه بازگشت به بالا