;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

زیباترین زنان جهان: کی پاپی ها مقام اول را در دست گرفتند!

 سایت معتبر نظرسنجی KingChoice در جدیدترین نظرسنجی خود از کاربران خواست تا به زیباترین ستارگان خانم رای بدهند. این نظرسنجی به مدت یک ماه ادامه داشت و 100 کاندید برای این نظرسنجی انتخاب شدند. با بخش مد و زیبایی مجله گفتنی همراه باشید. بیش از 600 هزار کاربر در این نظرسنجی شرکت کردند.ستارگان آسیایی متعددی به عنوان کاندیدهای این نظرسنجی انتخاب شده بودند. 15جایگاه برتر این نظرسنجی را می‌توانید در ادامه ببینید!

شاید جالب باشد: آرایش نوروز 1402: ظاهری جدیدتر و خاص‌تر برای ایام عید و دید و بازدیدها پیدا کنید

زیباترین زنان جهان: کی پاپی ها مقام اول را در دست گرفتند!

1- سو یه جی

کاربردی حتما ببین: رفع موهای زائد با ماسک خانگی: این ترکیبات موهای زائدتان را از ریشه بیرون می کشد!

زیباترین زنان جهان1: سو یه جی

یه‌جی 32 ساله بازیگر و مدل اهل کره جنوبی است. او از سال 2013 فعالیت خود در عرصه بازیگری را آغاز کرد. یه‌جی در سال 2020 با بازی در سریال «It’s Okay Not To Be Okay» به یکی از محبوب‌ترین بازیگران کره جنوبی تبدیل شد.

2- جویی

زیباترین زنان جهان2: جویی

زیباترین زنان جهان: جویی 23 ساله کوچک‌ترین عضو گروه کره‌ای Twice است. او اهل تایوان است و فعالیت خود را به عنوان خواننده اصلی این گروه از سال 2015 آغاز کرده است.

3- جیسو

زیباترین زنان جهان3: جیسو

زیباترین زنان جهان: جیسو 28 ساله بازیگر و خواننده اصلی گروه کره‌ای بلک‌پینک است. او فعالیت خوانندگی خود را در سال 2016 آغاز کرد. جیسو به عنوان تنها عضو گروه بلک‌پینک که بازیگری را آغاز کرده است. او در سال 2021 در سریال پرطرفدار گل برفی نقش آفرینی کرد.

خیلی کاربردی:جلوگیری از ریزش مژه: اگر بعد از اکستنشن مژه هایتان کم پشت شده است این کارها را انجام دهید

4- لیسا

زیباترین زنان جهان4: لیسا

لیسا 25 ساله عضو تایلندی گروه کره‌ای بلک‌پینک است. او کوچک‌ترین عضو این گروه مشهور است. لیسا در سال 2021 برای اولین بار آلبوم انفرادی خودش را منتشر کرد.

5- دلربا دلمراد
زیباترین زنان جهان5: دلربا دلمراد

زیباترین زنان جهان: دلربا 30 ساله مدل، بازیگر، رقصنده و خواننده چینی است. او یکی از محبوب‌ترین مدل‌های تبلیغات چینی است. او در سال 2021 برای اولین بار در سریال تاریخی چینی «The Long Ballad» نقش آفرینی کرد.

6- کیم یو جونگ

زیباترین زنان جهان6: کیم یو جونگ

یو جونگ بازیگر 23 ساله اهل کره جنوبی است. او فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان مدل در سن 4 سالگی آغاز کرد. یو جونگ بازیگری را از سال 2016 با بازی در کی‌دراما «Love In The Moonlight» آغاز کرد.

7- دیپیکا پادوکونه

زیباترین زنان جهان7: دیپیکا پادوکونه

زیباترین زنان جهان: دیپیکا بازیگر هندی 37 ساله است. او در حال حاضر یکی از پردرآمدترین بازیگران خانم در بالیوود است. دیپیکا در سال 2018 جزو 100 فرد تاثیرگذار در جهان بوده است.

8- سانا

زیباترین زنان جهان8: سانا

سانا 26 ساله عضو ژاپنی گروه کره‌ای Twice است. سانا فعالیت خود در دنیای کی‌پاپ را از سال 2015 در کمپانی JYP آغاز کرد.

9- ماهیرا خان

زیباترین زنان جهان9: ماهیرا خان

زیباترین زنان جهان: ماهیرا بازیگر 38 ساله پاکستانی است. او با بازی در سریال «Humsafar» به شهرت رسید و مورد تحسین زیادی قرار گرفت.

10- لوپیتا نیونگو
زیباترین زنان جهان10: لوپیتا نیونگو

لوپیتا 39 ساله بازیگر مشهور دو رگه کنیایی-مکزیکی است. او برنده جوایز متعددی از جمله جایزه اسکار برای بازی در نقش مکمل زن در سال 2013 است.

11- اوراسایا سوپربوند

زیباترین زنان جهان11: اوراسایا سوپربوند

اوراسایا بازیگر 29 ساله دورگه تایلندی-نروژی است. او در سال 2010 برای بازی در سریال «Duang Jai Akkanee» به شهرت رسید.

12- لیزا سوبرانو

زیباترین زنان جهان12: لیزا سوبرانو

زیباترین زنان جهان: لیزا بازیگر، مدل و مدل اهل فلیپین است. او در سال 2014 برای بازی در سریال کمدی عاشقانه «Forevermore» به شهرت رسید. لیزا 25 ساله متولد کالیفورنیا است.

13- آنجلینا دانیلووا

زیباترین زنان جهان13: آنجلینا دانیلووا

آنجلینا خواننده، بازیگر، مدل و چهره تلوزیونی روس است. او در کره جنوبی فعالیت می‌کند. آنجلینا 26 ساله متولد سنت پترزبورگ است.

14- جسیکا آلبا

زیباترین زنان جهان14: جسیکا آلبا

زیباترین زنان جهان: جسیکا بازیگر و کارآفرین آمریکایی 41 ساله است. او فعالیت در عرصه سینما را از سن 13 سالگی در سال 1994 آغاز کرد.

15- به سوزی

زیباترین زنان جهان15: به سوزی

به سوزی بازیگر، مدل و خواننده محبوب کره‌ای است. او فعالیت خود را با گروه Miss A در کمپانی JYP آغاز کرد. به سوزی 28 ساله یکی از بازیگران محبوب طرفداران کی‌درماست.

مطالبی که دیگران دوست داشتند:

جالب است ببینید: جلوگیری از ترک های پوستی به سبک زنان اندونزی که حسابی غوغا کرده است!

از دست ندهید حتما ببینید: از بین بردن چروک پیشانی و دور چشم فقط و فقط با پای مرغ شاید باور نکنید اما راز مردم چین و کره برای از بین بردن چروک

چگونه با پروتئین و اسکات اندامی مثل همسر کریس رونالدو داشته باشید؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا