;
مد روزمد و زیبایی

لاکچری ترین شومیز مجلسی برای عید دیدنی+ عکس

شومیز مجلسی برای عید دیدنی یکی از ملزومات اساسی برای هر خانم خوش سلیقه ای است. با توجه به نزدیک شدن عید انتخاب یک بلوز مناسب کار آسانی نیست. اگر می خواهید در دورهمی ها بدرخشید و حسابی خوش تیپ باشید دیدن شومیز مجلسی برای عید دیدنی در بخش مد روز مجله گفتنی را از دست ندهید.

شومیز یکی از لباس‌های مورد پسند و رایج در میان خانم‌های علاقمند به مد است که دوست دارند همیشه استایلی بروز داشته باشند. طرح‌های متنوع شومیز که آن را برای مناسبت‌های مختلف قابل استفاده کرده است از دلایل محبوبیت این لباس می‌باشد. می‌توان گفت در سال‌های اخیر یکی از پر مصرف‌ترین لباس‌های زنانه، شومیز بوده است. این لباس می‌تواند جلو بسته یا دکمه‌دار، با آستین یا بدون آستین، کوتاه تا کمر و یا بلند تا روی زانو باشد.

از مهم ترین ویژگی های لباس شومیز، برش های ساده پارچه است که باعث می شود گردش هوای خوبی داشته و مناسب فصل های گرم سال باشد. برش‌های ساده و آزاد بودن شومیز بر روی تن سبب راحتی بسیار برای خانم‌ها بوده و آن را به انتخابی مناسب برای فصل‌های گرم سال کرده است. با مد و زیبایی همراه باشید و برای خرید شومیز مجلسی برای عید دیدنی ایده بگیرید.

این هم بدردت می خوره: بهترین ست کردن مانتو برای عید 1403 که غوغا کرده+ عکس

این هم جالبه: 10 جذابترین زنان انتخاب مجله People+ تصاویر

لاکچری ترین شومیز مجلسی برای عید دیدنی

شومیز مجلسی برای عید دیدنی1 شومیز مجلسی برای عید دیدنی8

این هم جالبه: عید امسال مانتو مشکی خاص بپوشید+ تصاویر

شومیز مجلسی برای عید دیدنی2 شومیز مجلسی برای عید دیدنی3 شومیز مجلسی برای عید دیدنی5

این مطلب هم جالبه: رنگ لباس برای پوست سبزه که حسابی مد شده!

شومیز مجلسی برای عید دیدنی7 شومیز مجلسی برای عید دیدنی6 شومیز مجلسی برای عید دیدنی4

تاریخچه شومیز

اصطلاح شومیز برای نخستین بار در دهه ۱۷۸۰ بکار رفت و برای معرفی نوعی لباس غیررسمی گشاد بود. تاریخچه این لباس هم به قرون وسطا برمی گردد و آن زمانی بود که بانوان از شومیز به عنوان یک زیر پیراهن و یا حتی یک لباس گشاد استفاده می کردند. تا اواخر قرن هیجدهم نیز این لباس به عنوان یک لباس یک زیرپوش استفاده می شد؛ اما پس از آن دچار تغییرات چشمگیری در فرم و طرح شد که امروزه از آن به عنوان یک یک لباس مجزا در انواع مدل ها یاد می شود. این لباس در ابتدا بسیار ساده و معمولی بود که سبک کلاسیک با آستین های بلند و دکمه ای داشت، اما در طی این سال ها دچار تحولاتی شده و شاهد انواع مدل های آن هستیم.

شومیز چیست؟

شومیز یکی از لباس های بسیار متفاوت و درعین حال شیک برای بانوان است که هم به عنوان یک پوشش رسمی برای مجالس و هم به عنوان یک پوشش اسپرت برای مهمانی های ساده از آن استفاده می شود. با توجه به مطالب گفته شده جنس این لباس در طول زمان دچار تغییرشده و امروزه غالباً شومیز ها را از جنس های لطیف و ظریف می سازند. شومیز ها دارای مدل های آستین بلند و آستین کوتاه بوده و قدی متعادل دارند. از این لباس هم در مهمانی ها می توان استفاده کرد و هم برای زیر مانتوها قابل استفاده است. قد این لباس از تی شرت و بلوز معمولی کمی بلندتر می باشد.

 

این مطالب هم جالبن:

موی چتری مناسب فرم صورت بر اساس نظر آرایشگران حرفه ای!+ عکس

استایل خاص سامان صفاری که حسابی دختر کش شده+ تصاویر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا