;
مد روزمد و زیبایی

راز لاغری سلبریتی ها: چگونه خوش هیکل شویم؟!

راز لاغری سلبریتی ها: آیا می خواهید مانند یک سلبریتی به نظر برسید؟ پس احتمالاً باید همان کارهایی را که آنها انجام می دهند انجام دهید.

دستیابی به فیزیک بدنی افراد مشهور نیازمند بررسی رژیم غذایی و نوع فعالیت های آن هاست.

 

در مقاله مد و زیبایی وب سایت گفتنی، به رازهای لاغری 7 تا از مشهورترین سلبریتی های خوش اندام اشاره می کنیم که دانستن آن ها تاثیر بسیار مثبتی در برنامه ورزشی شما(خواه برای حفظ تناسب اندام و خواه کاهش وزن) خواهد داشت.

 

حتما ببین: کراتینه طبیعی مو در خانه: بدون هزینه زیاد با این مواد خانگی موهایتان را کراتینه کنید!

شما بسته به آن که فیزیک کدامیک از افراد زیر را زیبا می دانید، می توانید با نوع رژیم غذایی و عادات ورزشی شان آشنا شوید و با توجه به بدن خود مناسب ترین برنامه و سبک غذایی را انتخاب کنید تا ایده آل و مطلوب ذهنی تان را در مورد بدنتان محقق کنید! پس با مطلب زیر همراه باشید.

راز لاغری سلبریتی ها

مطلب مفید و پرطرفدار: زیبایی بدون آرایش: حیله هایی که باعث می شود بدون آرایش به نظر برسید!

1-دوآ لیپا

راز لاغری سلبریتی ها- دوآ لیپا

راز لاغری سلبریتی ها: دوآ لیپا آدم پرمشغله ای است، بنابراین با انجام تمرینات کوتاه 15 دقیقه ای HIIT (تمرینات تناوبی با شدت بالا) خوش اندام می ماند.

او همچنین بوکس را دوست دارد، هر زمان که برای آن وقت داشته باشد. بیشتر روزها یک رژیم غذایی سالم می‌خورد و در واقع فقط در روزهای تنبلی ولع خود را با تقلبی کوچک و خوردن اندکی غذای ناسالم ارضا می کند.

غیر معمول است، اینطور نیست؟ بیشتر مردم فکر می‌کنند که در روزی که سخت تمرین کرده‌اند، سزاوار یک تقلب و جایزه به خود هستند، اما دوآ لیپا در روزهای سرد این کار را انجام می‌دهد تا از این تقلب لذت کامل ببرد.

میان وعده مورد علاقه او موز و کره بادام هندی است. او در واقع مدلینگ را رها کرد زیرا غذاهای خوشمزه را دوست دارد و از رژیم غذایی سخت متنفر است، در عوض او فقط سعی می‌کند بیشتر اوقات سالم غذا بخورد و همه قبول داریم که او عالی به نظر می‌رسد.

همچنین بخوانید: تفاوت بین کرم و لوسیون بدن چیست؟ کدام را انتخاب کنیم؟

2-اما واتسون

راز لاغری سلبریتی ها- اما واتسون

اما واتسون یک اسطوره زنده است، اما آیا می دانید او چه می خورد و چگونه فرم خود را حفظ می کند؟

او دوست دارد بیشتر اوقات سالم غذا بخورد، اما خودش را محدود نمی کند. اگر او مقداری نوتلا بخواهد، آن را خواهد داشت.

او تمرینات فشرده 30 دقیقه ای را ترجیح می دهد. اما اغلب روزها برای استراحت دوست دارد حمام کند و سعی می کند به همان اندازه که از سلامت جسمی خود مراقبت می کند از سلامت روان خود نیز مراقبت کند.

او سعی می کند تا زمانی که می تواند و زمانی که خرید از برندهای محلی و سازگار با محیط زیست است، فقط از لوازم آرایشی طبیعی استفاده کند.

3-کندال جنر

راز تناسب اندام کندال جنر

راز لاغری سلبریتی ها: کندال میوه و سبزیجات زیادی می خورد اما همچنین مطمئن می شود که پروتئین کافی دریافت می کند. او عاشق چای‌های سم‌زدایی است، حتی اگر به نظر نمی‌رسد که به آن‌ها نیاز داشته باشد.

او اغلب صبحانه را حذف می کند اما دوست دارد خود را با چیزهای شیرین پذیرایی کند.

استراتژی اصلی او قبل از شرکت در رویدادهای مهم، کاهش مصرف شیرینی است. کندال همچنین عاشق تمرینات قلبی است و معتقد است بزرگترین راز زیبایی خواب کافی است.

4-زندایا

راز تناسب اندام زندایا

راز لاغری سلبریتی ها: زندایا همچنین اغلب صبحانه را حذف می کند، زیرا او واقعاً غذاهای صبحانه را دوست ندارد. بحث برانگیز است، اینطور نیست؟

او به دلایل اخلاقی از 9 سالگی گیاهخوار بوده است. همچنین کاملاً بستنی را دوست دارد و می تواند هر روز آن را بخورد.

او دو بار در روز دوش می گیرد، صبح برای اینکه احساس شادابی کند و عصر برای شستن انرژی روزی که گذشت.

زندایا از رفتن به باشگاه متنفر است و در عوض با رقصیدن و فعال ماندن در طول روز حالت خود را حفظ می کند.

5-هیلی بیبر

راز تناسب اندام هیلی بیبر

 

راز لاغری سلبریتی ها: هیلی از رژیم های غذایی خاصی پیروی نمی کند. او فقط لبنیات، گلوتن و شکر نمی خورد. گاهی اوقات او یک غذای تقلب یا یک روز تقلب کامل دارد. اما وقتی چیزی را می خورد که “بد” در نظر گرفته می شود، از دست خود عصبانی نمی شود.

قبل از رویدادهای مهم، او از طریق یک برنامه سم زدایی ویژه به بهترین شکل ظاهر می شود. او پیلاتس، یوگا، پیاده‌روی و فعالیت‌های مختلف دیگر را دوست دارد که او را خوش فرم نگه می‌دارد.

6-مایلی سایرس

راز تناسب اندام مایلی سایرس

مایلی از سال 2014 رژیم غذایی گیاهی دارد. او این کار را به دلایل اخلاقی انجام می دهد. او عاشق حیوانات است و از فعالان حقوق حیوانات است. او گلوتن نمی خورد و معتقد است که این بزرگترین تفاوت در کاهش وزن است. برای تناسب اندام او پیلاتس و آشتانگا یوگا را دوست دارد، او کمی پیاده روی را نیز دوست دارد.

او چرم نمی پوشد و موسس بنیاد هیپی شاد است که بر بی خانمانی جوانان، جامعه LGBTQ و سایر جمعیت های آسیب پذیر تمرکز دارد.

7-زوئی کراویتز

راز تناسب اندام زوئی کراویتز

راز لاغری سلبریتی ها: زوئی از اوایل کودکی از رژیم غذایی گیاهی استفاده کرده است، اما در مورد آن سختگیر نیست. او از مکمل های روغن ماهی برای پوست خود و پروبیوتیک ها برای هضم بهتر استفاده می کند.

او از 13 سالگی با اختلالات خوردن دست و پنجه نرم می کند، بنابراین خود را با رژیم های غذایی محدود نمی کند. میان وعده مورد علاقه او شکلات و کره بادام زمینی است.

برخلاف بسیاری از افراد مشهور که مربی دارند، زویی ترجیح می‌دهد به تنهایی ورزش کند.

او پیاده روی یا دویدن در بیرون را به جای جلسات تمرینی طولانی در باشگاه ترجیح می دهد. او چای را به قهوه ترجیح می دهد و همیشه مراقب است که هیدراته بماند.

لینک های مرتبط:

فواید میسلار واتر: چرا بهترین انتخاب برای شماست؟

14 تا از کاربردهای وازلین در زیبایی که شما را متعجب خواهد کرد!

5 دلیل برای این که چرا موهای رنگ نشده بهتر اند؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 6 =

دکمه بازگشت به بالا