;
مد روزمد و زیبایی

5 نکته کلیدی برای ماندگاری طولانی عطر که از این بعد انجام می دهید

ماندگاری عطر: اگر عطر شما ماندگاری ندارد، آن را روی این نقاط بدن اسپری کنید و در کل روز بوی خوبی بدهید. همه ما دوست داریم عطرهایمان ماندگاری بالایی داشته باشند تا در طول روز تازگی و بوی خوبی داشته باشیم.

یکی از رایج‌ترین و مؤثرترین راه‌ها برای ماندگاری عطر، استفاده از آن در قسمت‌های کلیدی خاصی از بدن است. قبل از تسلط بر هنر استفاده از عطر، شناخت درست بدن خود ضروری است. مهم نیست که از چه نوع عطر یا اسپری بدن استفاده می کنید، اگر آن را در قسمت های خاصی از بدن خود بمالید، احتمالا مدت بیشتری باقی می ماند و بوی خوبی به شما می دهد. حال در بخش مد و زیبایی به شما خواهیم گفت آن حوزه های کلیدی کدامند؟ با گفتنی همراه باشید.

 

حتما ببین: کراتینه طبیعی مو در خانه: بدون هزینه زیاد با این مواد خانگی موهایتان را کراتینه کنید!

 

به طور کلی، افراد به طور غیر قابل تصوری عطر را روی بازو، زیر بغل، گردن و لباس های خود اسپری می کنند. این یک عمل عمومی است که افراد قبل از بیرون رفتن یا شرکت در یک رویداد انجام می دهند. علاوه بر این، عطر به سختی برای چند ساعت ماندگاری دارد و باید دوباره آن را استفاده کنید.این زمانی اتفاق می‌افتد که از نقاط کلیدی محل استفاده از عطر برای ماندگاری بیشتر آگاه نباشید.

5 نکته کلیدی برای ماندگاری طولانی عطر:

مطلب مفید و پرطرفدار: زیبایی بدون آرایش: حیله هایی که باعث می شود بدون آرایش به نظر برسید!

1. مو

ماندگاری عطر و اسپری عطر به مو

ماندگاری عطر: برای داشتن بوی خوب، یکی از قسمت هایی که می توانید عطر بزنید موهایتان است. اسپری را در فاصله 25 سانت از موهای خود نگه دارید و به آرامی عطر را اسپری کنید. وقتی از عطر روی موهایتان استفاده می کنید، هر بار که موهایتان را برگردانید، رایحه آن منتشر می شود و بوی زیبایی به شما می دهد! این راز موهای خوشبوی افراد ثروتمند است!

حتما بخوانید: بندی برای پیوستن به رئال مادرید در قرارداد ارلینگ هالند وجود ندارد

همچنین بخوانید: 5 حرکت ساده یوگا که می تواند برای رشد و جلوگیری از ریزش مو معجزه کند

2. پشت گوش

ناحیه پشت گوش یا پشت گردن برای عطر زدن مناسب است. بو را با جلوگیری از تبخیر آن حفظ می کند. برای افراد ناآشنا، این روشی است که افراد برای ماندگاری طولانی عطر انجام می دهند. شما می توانید همین ترفند را با عطر خود انجام دهید. مقداری عطر را پشت گوش خود اسپری کنید و احتمالاً بیش از یک روز ماندگاری دارد.

3. نقاط نبض

ماندگاری عطر: به گفته متخصصان، گرمای نقاط نبض رایحه را گرم می کند و باعث می شود بوی بهتری به مشام برسد. اشتباه نخواهد بود اگر بگوییم عطری که روی نقاط نبض اسپری می شود، رایحه را تقویت می کند و بوی آن را برای مدت طولانی تری خوشبو می کند. بنابراین، اگر می خواهید عطرتان ماندگار شود، فراموش نکنید که مقداری عطر روی نقاط نبضتان اسپری کنید.

همچنین بخوانید:

ترفندهایی برای اینکه با کفش پاشنه بلند به راحتی راه برویم!

10 مدل سرهمی جدید سال 1401 که برای مهمانی یا روزانه مناسب اند

4. داخل آرنج

ماندگاری عطر: ناحیه داخل آرنج گرما ساطع می کند که عطر را سریعتر توسعه می دهد. این تقریباً همان مکانیسم نقاط پالس است که در آن گرما عطر را تقویت می کند و آن را قفل می کند. بنابراین، دفعه بعد که عطر زدید، فراموش نکنید که مقداری از آن را داخل آرنج خود اسپری کنید. این نکته می تواند هنگام شرکت در هر رویداد بزرگی که می خواهید بوی تازگی و عطر را بدون استفاده مجدد داشته باشید، مفید باشد.

5. پشت زانو

ناحیه نرم پشت زانوها یکی دیگر از نقاط عالی برای استفاده از عطر است. استفاده از عطر پشت زانو باعث می‌شود که وقتی قدم می‌زنید، بوی رایحه را تقویت می کنید. این پنج نقطه از بهترین نقاط برای استفاده از عطر و ماندگاری طولانی تر بو هستند. شما همیشه می توانید مقداری را روی لباس خود اسپری کنید اما در کوتاه ترین زمان از بین می رود. بنابراین، این پنج مکان بهترین هستند.

لینک های مرتبط:

مطلب مفید و پرطرفدار: زیبایی بدون آرایش: حیله هایی که باعث می شود بدون آرایش به نظر برسید!

داروین نونیز:نمیتوانم کلوپ را درک کنم

تیپ فوق العاده لاکچری گوری خان همسر شاهرخ خان+ لباس مجلسی مشکی

10 تا از گران قیمت ترین جواهرات جهان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا