;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

با پیله کرم ابریشم به روش ژاپنی از چروک دور چشم خلاص شوید!

پیله کرم ابریشم: از بین بردن چروک دور چشم راه و روش های مختلفی از قبیل بوتاکس و استفاده از ماسک های دور چشم دارد اما طبق معمول راز زیبایی پوست زنان شرقی با تمام این روش ها متفاوت است. با بخش مد و زیبایی مجله گفتنی همراه باشید.

زن های ژاپنی بسیار نسبت به پوستشان بسیار حساس هستند و روش هایی را سالهاست که از روش هایی سنتی برای جلوگیری از چروکیدگی پوستشان استفاده می کنند.
از بین بردن چروک دور چشم راه و روش های مختلفی از قبیل بوتاکس و استفاده از ماسک های دور چشم دارد اما طبق معمول راز زیبایی پوست زنان شرقی با تمام این روش ها متفاوت است و همین موجب شده است که دانشمندان و پزشکان زیبایی کشورهای دیگر در مورد روش های مختلف زیبایی سنتی زنان ژاپنی و کره ای به طور علمی تحقیقات انجام دهند و به دلیل و راز آنها پی ببرند.

حتما ببینید: لباس مناسب زنان چاق: چطوری خوش استایل تر به نظر برسید؟

ژاپنی ها از یک روش سنتی قدیمی برای جلوگیری و محو کردن چروک های دور چشم شان استفاده می کنند که این روزها در کشورهای اروپایی بر روی آن تحقیقات و مطالعاتی انجام شده است تا با روش های دیگر برای محو کردن و از بین بردن چروک های اطراف چشم مقایسه شوند.

جالب است ببینید: جلوگیری از ترک های پوستی به سبک زنان اندونزی که حسابی غوغا کرده است!

پیله کرم ابریشم روش زنان ژاپنی برای از بین بردن چروک دور چشم:

 

شاید جالب باشد: آرایش نوروز 1402: ظاهری جدیدتر و خاص‌تر برای ایام عید و دید و بازدیدها پیدا کنید

پیله کرم ابریشم1

پیله کرم ابریشم: روشی که از گذشته تا امروز در بین زنان ژاپنی برای از بین بردن چروک های اطراف چشم استفاده می شده است استفاده از پیله های کرم ابریشم است. پیله ی کرم ابریشم حالت سایشی و تراشنده دارد و به دلیل بافت خاص حس چرب بودن را ایجاد نمی کند.

از دست ندهید حتما ببینید: از بین بردن چروک پیشانی و دور چشم فقط و فقط با پای مرغ شاید باور نکنید اما راز مردم چین و کره برای از بین بردن چروک

پزشکان فرانسوی بر روی یک زن به مدت سه هفته از این روش استفاده کرده اند هفته ی اول پوست صورت او کمی احساس خشکی می کرد و هیچ تفاوت و تغییری احساس نمی شدتا اینکه وارد هفته ی دوم مصرف پیله ی کرم ابریشم برای از بین بردن چروک های دور چشم شد و در تصاویر گرفته شده تغییرات به وضوح دیده شد. جالب است بدانید که از پیله ی کرم ابریشم می توان برای از بین بردن پف چشم و به عنوان ماده جوان کننده ی پوست استفاده کرد.

انواع مختلفی از پیله کرم ابریشم وجود دارد که بیشتر آنها به رنگ سفید یا زرد ملایم و به شکل بیضی یا گرد هستند. بسیاری از افراد از قبل می دانند که ابریشم روی پوست انسان حسی صاف و لطیف دارد، اما هنوز بسیاری از افراد نمی دانند که خواص پیله ابریشم برای صورت بسیار زیاد است.

حتما بخوانید: از بین بردن چروک صورت با ماسک های خانگی که بمب کلاژن اند!

پیله کرم ابریشم3

روش استفاده از پیله کرم ابریشم

دوره استفاده از پیله کرم ابریشـم برای دور چشم سه هفته است. روش استفاده از پیله کرم ابریشـم برای پوست به صورت زیر است:

  • پوست محل استفاده را با آب شست و شو دهید.
  • ابتدا دو عدد پیله ابریشم را داخل آب داغ انداخته و سه تا چهار دقیقه صبر میکنیم تا نرم شود.
  • پوست محل استفاده را مرطوب کنید.
  • پیله ها را از آب خارج کرده و با انگشت اشاره از قسمت برش خورده میگیریم
  • به آرامی و صورت دایره ای وار پوست خود ماساژ دهید.

حتما ببینید: خفن ترین و عجیب ترین جشن ها در جهان که با دیدنش شاخ درمی‌آورید!

دوره درمان پیله کرم ابریشم چند روزه است؟

حداقل دوره تاثیر پذیری پیله کرم ابریشم 21 روز می باشد بعد از استفاده مداوم در این مدت شما تاثیرات مثبت ترکیبات ابریشم را روی پوست خودتان مشاهده و لمس می کنید. باید توجه داشت استفاده مداوم از پیله ابریشم میتونه همیشه برای پوست شما مفید باشه چرا ؟ به علت اینکه پیله کرم ابریشم دارای مواد بسیار موثری برای تغذیه و مراقبت از پوست شماست.

خواص پیله کرم ابریشم برای پوست

ابریشم نوعی لیف پروتئینی است که از پیله کرم ابریشم بدست می آید ابریشم از پروتئین های فیبروئین و سیرسین، کربوهدرات، چربی، واکس و مواد معدنی تشکیل شده است. و در صنعت آرایشی بهداشتی استفاده از پیله ابریشم که امروزه به عنوان یکی از پرطرفدارترین محصول ارگانیک برای پوست شناخته می شود. پیله ابریشم با دارا بودن ویتامین های A و E و همچنین پروتئین هایی به نام کلاژن و الاستین و صمغ ابریشم که دارای سرسیناست است موجب جوانسازی، سفتی پوست و استحکام پوست می شود.

پیله کرم ابریشم پوست شما رو از جوش و آکنه پاکسازی می کند

پیله کرم ابریشم پوست صورت شما رو از چربی پاک می کند و جرم های پوست را از بین می برد. پیله ابریشم با باز کردن منافذ پوست و از بین بردن چربی ها در مبارزه انواع جوش و آکنه بسیار قوی عمل می کند و برای درمان انواع آکنه و جوش های سر سیاه توصیه می شود. مصرف پیله ابریشم باعث از بین بردن جرم های صورت شما میشه به همین جهت باعث سفید و روشن شدن آن می شود.

لایه برداری و ترمیم پوست صورت از اسکار، جای زخم و لَک با پیله کرم ابریشم

پیله کرم ابریشم حاوی پروتئین فیبروئین می باشد. اثر فیبروئین بروی پوست صورت به شکل یک لایه بردار بی نظیر است. پیله ابریشم با اثر سایشی بروی پوست ، آن را کاملا پاکسازی می کند و لایه های پوست مرده صورت را از بین می برد به این ترتیب برای از بین بردن و ترمیم پوست های آسیب دیده، لک، جای جوش، لک های پوستی و اسکار های صورت یک درمان ممتاز و مجلل است.

پیله کرم ابریشم چین و چروک پوست صورت را از بین می برد و پیری را از شما دور می کند

پیله کرم ابریشم غنی از پروتئین است با تغذیه پوست باعث کلاژن سازی در آن می شود. کلاژن وظیفه بازسازی و جایگزینی سلول های پوست رو بر عهده دارد. کم کم با بالا رفتن سن میزان تولید کلاژن پوست کم می شود به همین علت علائم پیری مثل چین و چروک صورت بروز می کند.

سریسین موجود در پیله ابریشم با تغذیه پوست باعث افزایش تولید کلاژن در آن می شود و چین چروک و علائم پیری را از چهره شما پاک می کند و پوست شمارو به دوران جوانی اش بر می گرداند. به این ترتیب پیله ابریشم خاص ترین متد برای به تعویق انداختن روند پیری پوست است.

مطالبی که باید حتما ببینید:

نکات طلایی برای داشتن پوستی شفاف بدون اینکه پولی خرج کنید!

مردان و زنان کدام ماههای سال زیبا هستند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا