;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

چهره جدید جنیفر لارنس؛ چه اتفاقی برای او افتاده؟

چهره جدید جنیفر لارنس: در دنیای هالیوود، حدس و گمان و موشکافی هرگز از بین نمی رود، به خصوص وقتی صحبت از افراد مشهور محبوبی مانند جنیفر لارنس باشد . این ستاره که به دلیل استعداد و ظاهر برجسته‌اش شناخته می‌شود، اخیراً در انظار عمومی ظاهر شد که طرفداران و منتقدان را به کنجکاو و نگران کرد. کاربران شبکه های اجتماعی در مورد احتمال انجام جراحی پلاستیک توسط او پرداخته اند.

جنیفر لارنس در هفته مد پاریس شرکت کرد و با لباس خود همه را شگفت زده کرد.جنیفر لارنس یک ورود به یاد ماندنی در هفته مد پاریس ایجاد کرد و همه را با استایل شیک خود شگفت زده کرد. این بازیگر یک لباس ساده و در عین حال جذاب را انتخاب کرد و یک پیراهن سفید دکمه‌دار و بی‌عیب و نقص به همراه یک دامن مشکی با کمر بلند و شیک به تن کرد.

انتخاب او پیچیدگی جاودانه‌ای را تراوش می‌کرد و جوهره زرق و برق را به تصویر می‌کشید. برای تکمیل ظاهر خیره‌کننده‌اش،موهای براق بلوند خود را به صورت یکطرفه روی شانه های خود آزاد گذاشت.

چهره جدید جنیفر لارنس و شایعاتی در مورد جراحی پلاستیک

چهره جدید جنیفر لارنس1

حضور لارنس در این مراسم گردبادی از شایعات و بحث ها را برانگیخت. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مملو از گمانه‌زنی‌ها و نظرات متضاد بودند و برخی از کاربران می‌پرسیدند : «چه اتفاقی برای چهره او افتاده است؟» در حالی که دیگران به سرعت پاسخ دادند : “چه کسی گفته که او جراحی پلاستیک کرده است؟ آیا او اخیراً بچه دار نشده است؟ این امکان وجود دارد که او در این عکس‌ها وزن نوزاد را روی صورت خود حمل می‌کند.»

در میان انبوهی از نظرات، طرفداران پرشور با قاطعیت از بازیگر مورد علاقه خود دفاع کردند و اعلام کردند : “او فوق العاده به نظر می رسد و چه جراحی پلاستیک انجام داده است؟ به هیچ چیز شبیه نیست.» بحث آنلاین پیرامون ظاهر جنیفر لارنس نشان دهنده جذابیت استانداردهای زیبایی و شایعات جراحی پلاستیک است.

لارنس در گذشته استانداردهای زیبایی را محکوم کرده

چهره جدید جنیفر لارنس2
لارنس در گذشته

جنیفر لارنس در طول سال‌ها با بررسی‌ها و تفسیرهای پیرامون بدنش غریبه نبوده است. او آشکارا در مورد چالش های پیشروی از انتظارات زنان در صنعت سرگرمی بحث کرده است .

او در مصاحبه‌ای گفت : «من زنی هستم که در دنیایی زندگی می‌کنم که همه به همه می‌گویند چگونه باید ظاهر شوند و چه بخورند و چگونه مردم می‌توانند اینقدر وزن کم کنند، و این فقط به نوعی بر حواس ما غلبه می‌کند. این بسیار آزاردهنده است.

تعهد لارنس به ترویج تصویر بدنی سالم‌تر فراتر از تجربیات خودش است، همانطور که او تأکید کرد : « من هرگز برای خودم را گرسنه نمی‌ گذارم. من نمی‌خواهم دخترهای کوچک اینگونه باشند. اظهارات صریح او یادآور عزم او برای به چالش کشیدن استانداردهای زیبایی زیان‌بار و ترویج درک فراگیرتر و مثبت‌تر از تصویر بدن در صنعت است.

مطالب جالب پیشنهادی:

تفاوت های زیبایی زنان ایران و تاجیکستان چیست؟

روشن کردن لب های تیره: اگر لب های تیره دارید!

رنگ سال 2024 انتخاب شد؛ سال ۱۴۰۳ چه رنگی مد میشه؟

ترمیم پوست صورت با فیشیال پاییزه که تعجب می کنید!

ترسناک ترین آرایش های هالووین که دختران و پسران امتحان کردند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − نوزده =

دکمه بازگشت به بالا