;
سرگرمی

آزمون شناسایی زرافه متفاوت: اگر زرافه متفاوت را در کمتر از 7 ثانیه پیدا کنی تمرکزت عالیه!

آزمون شناسایی زرافه متفاوت: کدام یک از 24 زرافه با 23 زرافه دیگر متفاوت است؟

تمرکز برای یافتن تفاوت در آزمون شناسایی زرافه متفاوت باعث می شود که فعالیت های مغزی شما افزایش پیدا کند. این مسئله خود به افزایش توانایی های شناختی شما کمک زیادی خواهد کرد. آزمون شناسایی زرافه متفاوت یکی از بهترین بازی های فکری است.

شاید برایتان جالب باشد: تست روانشناسی جدید که غوغا کرده: اول چه چیزی توجه شما را به خود جلب کرد؟

بخش سرگرمی امروز شما را با یک آزمون منطقی منحصر به فرد به چالش می کشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تنها زرافه ای را در تصویر پیدا کنید که با 23 زرافه دیگر متفاوت است. با دقت نگاه کنید و نتیجه صحیح را کشف کنید! تست های منطق به طور فزاینده ای در بین افرادی که می خواهند دانش و توجه خود را آزمایش کنند محبوب شده اند. از جمله محبوب ترین تست های نقطه تفاوت، مانند امروز است.

این خبر ررو از دست نده: عاشق شدن نامجون لیدر بی تی اس خبرساز شد! آیا او عاشق شده؟!

حتما امتحان کنید: خوش رنگ کردن لب های تیره با عسل و توت فرنگی

زرافه متفاوت در این تصویر کدام است؟

آزمون شناسایی زرافه متفاوت

تعداد کمی از مردم توانسته‌اند به موقع کشف کنند که کدام زرافه با بقیه متفاوت است، زیرا کشف پاسخ آن قدرها آسان نیست. شما به تفکر غیر متعارف، روحیه شهودی بسیار توسعه یافته و توجه بسیار زیاد به جزئیات نیاز دارید.

به نظر می رسد که پیدا کردن زرافه متفاوت در آزمون شناسایی زرافه متفاوت کمی سخت باشد.چون لازم است شما در زمان کم آن را پاسخ دهید. چون باید بر روی این تصویر کاملا دقت و تمرکز کنید. سعی کنید فوراً به پایین صفحه نروید تا پاسخ را ببینید! بنابراین برای یافتن تفاوت‌، لحظه‌ای به جزئیات فکر کنید. اگر خسته شدید، به پایین بروید تا پاسخ صحیح را ببینید.

.

حتمن اینم ببین:  آزمون هوش زن تنوع طلب: به کدام زن می خورد 4 بار ازدواج کرده باشد؟!

.

.

.

.

 یکی از زرافه ها با بقیه متفاوت است، بنابراین کشف جزئیاتی که آن را از بقیه متمایز می کند، بسیار دشوار است. برای این که به موقع متوجه شوید که چگونه تست منطق و توجه را حل کنید، سعی کنید هر مورد را جداگانه از چپ، راست و بالا به پایین مشاهده کنید.

.

.

باهوش ها بشتابید: بازی فکری حاصل یک ها: حتی کسانی که باهوش اند معمولا جواب اشتباه می دهند!

.

.

راه حل را پیدا کردید؟ اگر پاسخ «بله» است، مطمئناً شما جزو معدود افرادی هستید که می‌توانید جزئیات کوچکی را که یک زرافه را از بقیه متمایز می‌کند، تشخیص دهید. اگر پاسخ منفی است، باید به راه حلی که در ادامه ارائه خواهیم کرد توجه کنید و دفعه بعد دوباره امتحان کنید.

پاسخ آزمون شناسایی زرافه متفاوت

اگر نتوانستید پاسخ را پیدا کنید می توانید به تصویر پایان مطلب مراجعه کنید. اما قبل از آن می توانید برای تلاش دوم آزمون شناسایی زرافه متفاوت را بررسی کنید.

.

قدرت دیدت رو بسنج: تست بینایی 1 متفاوت و 3 ثانیه ای پیدا کن! از هر سه نفر یه نفر موفق شد!

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی زرافه متفاوت: در تصویر، اکثر زرافه‌ها تعداد لکه‌های یکسانی روی صورت خود دارند، اما تنها یکی از آنها چند لکه بیشتر دارد. در ردیف چهارم، جایگاه سوم، یک زرافه است که به جای چهار نقطه، شش نقطه دارد.

این معمای جدید رو از دست نده: تست کی دروغ می بافه؟ این معما باعث شد مخ همه سوت بکشد!

پاسخ آزمون شناسایی زرافه متفاوت

آیا معماهای منطقی و معماهای تصویری یکی هستند؟

به طور کلی می توان بین معماهای منطقی و معماهای تصویری تمایز قائل شد. اولی بازی هایی هستند که راه حل معما از طریق استدلال و شهود قابل دسترسی است. این نوعی سرگرمی است که به دانش قبلی بستگی ندارد، بلکه یک تمرین ذهنی برای خواندن بین خطوط داده های ارائه شده در توضیحات است.

از سوی دیگر معماها معمولاً کودکان را هدف قرار می دهند و نوعی معمای کلمه ای هستند که معمولاً به صورت قافیه ارائه می شوند. آنها پازل های ساده ای هستند که به شما امکان می دهند کلمات را به روشی سرگرم کننده یاد بگیرید، زیرا آنها چیزها را به روشی غیرمستقیم توصیف می کنند تا کسی بتواند به درستی پاسخ دهد، از جمله سرنخ هایی درباره خود.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

آزمون شناسایی زرافه متفاوت به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

مزایای بازی فکری برای بزرگسالان چیست؟

بازی‌های فکری عموما باعث می‌شوند تا در ذهن خود برنامه‌ریزی کنید، نقشه بکشید و تلاش کنید، اطلاعاتی را به خاطر بسپارید که در شکست دادن حریفان به کمک‌تان می‌آیند.

وقتی که از مغزتان به اندازه کافی کار بکشید، از پیری و اختلالات حافظه و… دور خواهید ماند. هدف از انجام بازی فکری، بهبود حافظه، قدرت تفکر، افزایش سرعت انتقال و تقویت مهارت‌های شناختی است..

شاید بپرسید مهارت‌های شناختی چیست؟ مهارت‌های شناختی همان مهارت‌هایی است که باید برای پردازش افکارتان داشته باشید. به عبارت ساده‌تر، توانایی‌هایی که در یادگیری و حل مسأله به کمک‌تان می‌آیند.

چه کودک باشید و چه بزرگسال، برای بهتر زندگی کردن باید دائما فکر کنید و تصمیم بگیرید. پس چه خوب که به کمک روش‌هایی مانند استفاده از بازی فکری به مغزتان کمک کنید.

برایتان جالب خواهد بود:

آزمون نتیجه مسابقه با چه امتیازی به پایان رسید؟ اگه زبان بدنو می شناسی بگو!

چطوری یک مرد را دلتنگ خود کنیم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا