;
تناسب اندام و تغذیهسلامت

پروتز سینه انجام دهیم یا تزریق چربی؟ اگه می خواهید پروتز سینه انجام دهید حتما این مطلب را بخوانید

تفاوت پروتز سینه با تزریق چربی: پروتز سینه و تزریق چربی به سینه، از روش‌هایی هستند که به کمک آن‌ها می‌توانید سایز سینه‌های خود را افزایش دهید. سلامت امروز را بخوانید تا به وسیله آشنایی با تفاوت پروتز سینه با تزریق چربی بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

پروتز سینه و تزریق چربی به سینه، هر دو از روش‌‌های خوب افزایش سایز سینه هستند، اما برخی از افراد به دلایل مختلف یکی را بر دیگری ترجیح می‌دهند. بزرگ کردن سینه یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی در کشور است. بنابراین، مقایسه عمل پروتز سینه با تزریق چربی به سینه کمک می‌کند تا شما بتوانید بهترین تصمیم را برای خودتان بگیرید.

تفاوت پروتز سینه با تزریق چربی:

پروتز سینه با استفاده از ایمپلنت سیلیکون یا سالین انجام می‌شود. در بیشتر موارد، پروتز سینه با استفاده از ایمپلنت سیلیکون یا سالین انجام می‌شود. این ایمپلنت‌ها در اندازه‌های مختلف موجود هستند و هر چیزی، از سینه‌های کوچک و طبیعی گرفته تا افزایش قابل توجه سایز سینه را ممکن می‌سازند.

به طور کلی، پروتز سینه یک عمل زیبایی ایمن و موفق است که هر ساله توسط صدها هزار زن انتخاب می‌شود. در این روش، جراح نقاطی مانند زیر سینه یا زیر بغل را برش می‌دهد تا بتواند ایمپلنت یا پروتز سینه را در جای خود وارد کند.
در نهایت نیز جای برش با بخیه بسته شده و به شما برای دوران بهبودی، باندهای نگهدارنده یا سوتین مخصوص داده می‌شود. البته نگران بستری شدن نباشید، زیرا معمولاً می‌توانید در همان روز عمل به خانه بروید.

تفاوت پروتز سینه با تزریق چربی1

تزریق چربی به سینه چگونه انجام می‌گیرد؟

تفاوت پروتز سینه با تزریق چربی: جراح، چربی را به مایع تبدیل و آن را به سینه‌های شما تزریق می‌کند. اکثر افراد وقتی درباره بزرگ کردن سینه صحبت می‌کنند، به فکر عمل پروتز سینه هستند. در صورتی که تزریق چربی به سینه نیز بدون نیاز به هیچ سیلیکون یا ایمپلنتی ممکن است!
جراح، چربی را از قسمت دیگری از بدن شما می‌گیرد و آن را به سینه‌های شما منتقل می‌کند. برای برداشتن چربی از لیپوساکشن استفاده می‌شود و محل گرفتن چربی نیز معمولاً چربی شکم، باسن یا ران است.
سپس جراح، چربی را به مایع تبدیل و آن را به سینه‌های شما تزریق می‌کند. این روش هم در افزایش سایز سینه و هم در پر کردن قسمت‌های برآمده یا کج سینه کارایی دارد.

تفاوت پروتز سینه با تزریق چربی:

تفاوت پروتز سینه با تزریق چربی، بهترین کار این است که با مزایا و معایب هر کدام از آن‌ها جداگانه آشنا شوید و بعد، آن‌ها را پیش خودتان سنگین و سبک کنید.

مزایا و معایب پروتز سینه:

تفاوت پروتز سینه با تزریق چربی: یکی از مزایای پروتز سینه، تنوع گسترده‌تر گزینه‌های آن از نظر اندازه است. یعنی این‌که اگر بخواهید، می‌توانید ایمپلنتی بگیرید که اندازه‌ سینه شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و آرزوی شما را برآورده کند.
یکی دیگر از مزایای پروتز سینه، هزینه کمتر آن نسبت به هزینه تزریق چربی به سینه است که این را هم باید به عنوان یک فاکتور مهم در نظر بگیرید.

با این حال، اگرچه نادر است، اما احتمال پارگی پروتزهای سینه نمکی یا سیلیکونی وجود دارد. البته بدن می‌تواند نمک را به طور ایمن جذب کند، اما در برخی موارد، سیلیکون باید با عمل جراحی برداشته شود.
از طرفی، پروتز سینه با افزایش خطر ابتلا به سرطان سینه مرتبط نیست، اما باید بدانید که کاشت سینه می‌تواند ماموگرافی را دشوارتر کند. در واقع، ایمپلنت‌ها می‌توانند مانعی برای گرفتن یک تصویر واقعاً واضح باشند. هر چند که خود این عمل، ایمن و موثر در نظر گرفته می‌شود.

هزینه تزریق چربی به سینه:

هزینه تزریق چربی به سینه2

تفاوت پروتز سینه با تزریق چربی: این عمل اساساً یک روش بدون اسکار است. با تزریق چربی نیز بدون این‌که نیاز به کاشت یک جسم خارجی باشد، می‌توانید سینه‌های خود را بزرگ کنید. در نتیجه، احتمال عفونت در این روش کمتر است و این یک مزیت بسیار خوب محسوب می‌شود.
علاوه بر این، این عمل اساساً یک روش بدون اسکار است، زیرا تزریق چربی بدون نیاز به برش سینه انجام می‌شود و یک روش بسیار کم تهاجمی است که نیازی به بیهوشی عمومی نیز ندارد. در نتیجه می‌توانید سریع‌تر به خانه بروید و نگران تداخل در تصاویر ماموگرافی نیز نباشید، مگر این‌که چربی‌ها کلسیفیه شوند و در خواندن واضح ماموگرافی اختلال ایجاد کنند.
یکی دیگر از معایب انتقال چربی، برای برخی از افراد این است که نمی‌توانید انتظار افزایش چشمگیر سایز سینه‌های خود را داشته باشید. پس فقط اگر به افزایش اندک سایز سینه‌های خود راضی هستید، این می‌تواند گزینه خوبی باشد.
یکی دیگر از نقاط ضعف احتمالی هزینه است. هزینه انتقال چربی نسبت به ایمپلنت سینه بیشتر است، زیرا انتقال چربی ابتدا نیاز به استفاده از لیپوساکشن دارد.

تزریق چربی به سینه بهتر است یا پروتز؟

تفاوت پروتز سینه با تزریق چربی: پروتز یا تزریق چربی؟ مسئله این است! اگر قصد دارید پروتز سینه را در مقابل انتقال چربی انجام دهید، بهترین راه برای تصمیم گیری این است که از یک متخصص زیبایی مشورت بگیرید.
البته مقایسه عمل پروتز سینه با تزریق چربی به سینه نیز می‌تواند یک دید کلی خوب به شما بدهد. به طور کلی، اگر می‌خواهید سینه‌های خود را خیلی بزرگ کنید، پروتز سینه را در نظر بگیرید، اما اگر دنبال تغییر جزیی و روشی بدون نیاز به جراحی هستید، احتمالاً تزریق چربی به سینه برای شما گزینه بهتری باشد.

مقایسه عمل پروتز سینه با تزریق چربی به سینه نشان می‌دهد که هر دوی این روش‌ها برای افزایش سایز سینه ایمن و موثر هستند. با این حال، هر کدام مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند که بسته به توقعات خود و مشورت با متخصص زیبایی می‌توانید روش مناسب خود را پیدا کنید.

مطالبی که دیگران در حال دیدن هستند:

8 غذای غنی از ید برای بهبود سلامت غده تیروئید

اگر در این ساعت از روز بخوابید می میرید!

7 راهکار حفظ زیبایی بدن به سبک چینی: در سن پایین بچه دار نمی شوند!

سنگ کلیه با این نوشیدنی درمان می شود: خبر خوب برای کسانی که سنگ کلیه دارند!

رژیم لاغری با خوردن: 15 غذایی که برای لاغری باید بخورید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + نه =

دکمه بازگشت به بالا