;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

جذب زنان: چه کارهایی باعث جلب توجه زن مورد علاقه می شود؟

جذب زنان: برای توضیح این که چه رفتارهایی باعث جذب زنان می‌شود، در ابتدا لازم دارید تا رفتار‌‌‌‌های خود را بررسی کنید. می‌توانید با استفاده از قانون جذب، خانمی که دوست دارید را جذب نمایید و او را برای ازدواج ترغیب کنید. ولی سوالی که در همین ابتدا به وجود خواهد آمد این است که چگونه باید از این قانون استفاده کنیم و چه مراحلی را بابد برای آن طی کنیم؟ با بخش سبک زندگی مجله گفتنی همراه باشید.

برای درک بهتر؛ ما در رابطه و ازدواج امروز به معرفی دو گونه رفتار در جذب زنان می پردازیم.

حتما ببینید: خیانت پیکه به شکیرا از روی شیشه مربا آشکار شد!

اولین دسته: رفتار‌‌‌‌های عمومی

رفتار‌‌‌‌های عمومی: منظور از رفتار‌‌‌‌های عمومی، یعنی رفتارهایی که همیشه و در حالت روزمرگی از شما سر می زند و در حقیقت این رفتارها، استایل و پرستیز شما را تشکیل می‌دهند.

به طور مثال: رفتارهایی مثل طرز نشستن، لحن صحبت کردن، خنده یا خشم شما، حرکات دست و صورت شما و… در حقیقت این رفتارها عمومی است و شما در همه حال و به طور روزمره اینها را (به گونه ای که به آن عادت کرده اید) انجام می‌دهید. این رفتارها تقریبا در شما نهادینه و تثبیت شده است و نمی‌توانید به راحتی آنها را تغییر دهید. اما اگر ایراداتی داشته باشد مجبور هستید که آن را اصلاح کنید.

حتما بخوانید: سردمزاجی در رابطه را بدون نیاز به پزشک درمان کنید: خانم ها بیشتر مراقبت کنید

دومین دسته: رفتار‌‌‌‌های ارتباطی

رفتار‌‌‌‌های ارتباطی: رفتار‌‌‌‌های ارتباطی شما همانطور که از نامش پیداست، به رفتارهایی گفته می‌شود که زمان برخورد و گفتگو با شخص دیگری از شما سر می‌زند. معمولا این نوع رفتارها نیاز به اصلاح دارند، چون اکثر آقایان ایرانی احتمالا با اصول و آداب برخورد با یک خانم آشنا نیستند. آن دسته از مردانی هم که به خوبی با زن ها رفتار می‌کنند، به احتمال زیاد این خصیصه را به صورت تجربی و با آزمون و خطا به دست آورده اند.

با توجه به موارد گفته شده در بالا و دسته بندی کردن رفتار‌‌‌‌های شما، اکنون نوبت آن رسیده تا به سادگی رفتار‌‌‌‌های بد را به خوب تبدیل کنیم. نگران نباشید هر رفتار بدی که در شما وجود دارد با تمرین و داشتن تمرکز می‌تواند به رفتار خوب تغییر کند.

ببینید: پسری که قصد ازدواج ندارد را چطور بشناسیم؟!

الف) رفتار‌‌‌‌های عمومی:

جذب زنان: رفتار‌‌‌‌های عمومی بد که باعث دفع خانم ها می‌شود

رفتار‌‌‌‌های عمومی بد که باعث دفع خانم ها می‌شود؛ برای جذب خانم ها باید موارد زیر را از خود دور کنید.

شلختگی و نداشتن نظافت

جذب زنان: سعی کنید همواره آراسته و پاکیزه باشید، هیچ چیزی مثل بوی عطر مردانه نمی‌تواند یک زن را مدهوش خود کند. موهایتان را سشوار بکشید، کفش ها را واکس بزنید و روزانه استحمام کنید. هیچ وقت نباید بوی بد یا عرق بدهید.

برخورد‌‌‌‌های هیجانی یا داشتن استرس

اگر به طور کل انسان استرسی هستید و با کوچک ترین تلنگر بر افروخته می‌شود یا بالعکس… باید به شما بگویم که تنها شانس جذب 10 درصد از زنان اطرافتان را دارید، چرا که تنها تعداد کمی از خانم ها این نوع رفتارها را در مردان می‌پسندند یا نادیده می‌گیرند. قانون جذب زنان : سعی کنید انسانی تودار با پرستیژ و با تجربه ای به نظر برسید، انسان ها با تجربه و متین معمولا زود هیجانی نمی‌شوند و سر هر مسئله کوچکی عکس العمل نشان نمی‌دهند.

پر رویی یا خجالتی بودن

جذب زنان: یک مرد نباید پر رو باشد همینطور نباید خجالتی باشد. یک مرد جذاب همواره و در همه زمینه ها انسانی متعادل و با ثبات است و هیچگاه خود را یک انسان ضعیف نشان نمی‌دهد. (پررویی و خجالتی بودن هر دو از ضعف ارتباطی ما نشات می‌گیرند). 5 نکته برای غلبه بر کمرویی و خجالتی بودن در جمع که باید بدانید

نداشتن برخورد مودبانه

جذب زنان: یک مرد جنتلمن هنگام نشستن، هنگام گوش دادن، هنگام غذا خوردن و در همه احوال انسانی مودب و محترم به نظر می‌رسد و هیچگاه اجازه نمی‌دهد که دست مایه خنده سایرین قرار بگیرد. این خیلی مهم است که دیگران به شما بگویند که انسانی با شخصیت هستید.

ب) رفتار‌‌‌‌های ارتباطی:

جذب زنان: رفتار‌‌‌‌های ارتباطی

وقتی صحبت از ارتباط رو در رو می‌شود، ناگهان همه چیز عوض می‌شود و دقت کار افزایش می‌یابد، جای خطا کمتر می‌شود و شما باید به خوبی صحبت کنید، مودب باشید، ارتباط چشمی برقرار کنید تا بتوانید جذب زنان مغرور را نیز تجربه کنید. اینجاست که می‌توانید جملاتی برای جذب زنان بگویید.

شمرده و مختصر صحبت کنید

جذب زنان: شمرده صحبت کردن و پرهیز از زیاده گویی، یک شیوه عالی برای جذب زنان است. برای اینکه استرس نگیرید 1) صحبت‌‌‌‌های خود را در ذهن تان طبقه بندی کنید 2) اجازه دهید طرف مقابل هم صحبت کند و شما سکوت کنید.

انسانی مطمئن و متکی به خود باشید

جذب زنان: در هنگام صحبت کردن انسانی مطمئن و متکی به خود به نظر برسید این با غرور و یا خود خواهی بسیار متفاوت است، منظور اینست که هنگام معاشرت (بویژه با زنان) حتما از صحبت هایتان اطمینان داشته باشید و حس بی نیازی در طرف مقابلتان ایجاد کنید.

اعتماد به نفس داشته باشید

آیا فکر می­ کنید با هر زنی که ملاقات کنید، به شما جواب منفی خواهد داد؟ آیا فکر می­ کنید که خانم­ ها را با ویژگی‌­های فیزیکی یا روحی­تان فراری می­‌کنند؟ آیا فکر می ­کنید برای این­ که یک زن را جذب کنید، به‌اندازه کافی جذاب و دوست­ داشتنی نیستید؟

اگر پاسخ شما به این سؤالات، بله است، باید بگوییم که کمبود اعتمادبه‌نفس مشکل اصلی شما در ارتباطات ناموفق باخانم هاست.
یکی از درس‌های مهمی که در آموزش قانون جذب زنان به شما گفته می‌شود، بحث اعتماد به نفس است. از همان ابتدا، خود را شکست‌خورده قلمداد نکنید.

به میدان بروید و برای آنچه می­ خواهید مبارزه کنید. هیچ انسانی کامل نیست و زنی که به این درک و شعور رسیده باشد، این نکته را می­ داند که قرار نیست با موجودی بی­ نقص روبه‌رو شود. همه ما نقاط روشن و تاریک بی­ شماری در زندگیمان داریم که بارها در مورد شما دوست نخواهند داشت، بر ویژگی های مثبت خود تمرکز کنید.( نشانه های اعتماد به نفس پایین: 5 چیزی که فقط افراد دارای اعتماد به نفس پایین در شبکه های اجتماعی پست می کنند).

داد نزنید/ بلند نخندید

جذب زنان: اگر در هنگام رانندگی عصبی شدید خودتان را کنترل کنید، داد نزنید، فحاشی نکنید. همینطور با شنیدن یک جوک خنده دار، با صدای بلند نخندید، اینها نزاکت شما را می‌رساند. که همیشه زن ها از مرد‌‌‌‌های سنگین و با نزاکت خوششان می‌آید.

فعلا دنبال رابطه جنسی نباشید

جذب زنان: هر مردی در ابتدای آشنایی با یک خانم، هدفش را بر روی برقراری رابطه جنسی تنظیم می‌کند. شما سعی کنید این موضوع را کنترل کنید، مبادا حرکتی انجام دهید یا چیزی بگویید که راز دلتان بر ملا شود! لطفا اجازه دهید… همه کارها به نوبت انجام خواهد شد. مثلا نزدیک شدن به یک خانم یا دست زدن به اندام یک زن، کار بسیار حقیرانه است و آن زن هیچ گاه روی شما حساب باز نخواهد کرد و یا حداقل شما را جدی نخواهد گرفت.

این اصول ابتدایی و کلی آشنایی با خانم ها است، اگر شما این اصول به ظاهر ساده را رعایت نکنید، هرگز نمی‌توانید خود را یک مرد رویایی نشان دهید. جملاتی برای جذب زنان وجود دارد، جملاتی که به شما در جذب زنان کمک می‌کند، جملات مودبانه و احترام آمیز است، لازم نیست جملات سخت کتاب ها را باز گو کنید… فقط لازم است مودب باشید و به بانوی مقابل خود احترام بگذارید و برایش ارزش قائل شوید، این را فراموش نکنید که خانم ها مقدم هستند، اجازه ندهید یک خانم جلوی شما دست در جیبش بکند و پول خرج کند، نشان دهید که یک مرد واقعی هستید، سعی کنید بیشتر از هر چیزی به او توجه کنید، مهربان باشید و برای به دست آوردنش سخت گیر.

مطالب جالب برای خواندن:

حتما ببینید: آزمون شناسایی مسیر غذا: از کدام راه سگ سریع تر به استخوانش میرسه؟!

از بین بردن چروک صورت با ماسک های خانگی که بمب کلاژن اند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا