;
سبک زندگیرابطه و ازدواج

چرا برخی از مردان با زنان بزرگتر قرار می گذارند؟

علت علاقه برخی مردان به زنان مسن: علی رغم قضاوت جامعه، برخی از مردان از قرار ملاقات با زنان مسن تر لذت می برند و روابط موفق و با دوامی دارند. ما به شما دلایلی را می گوییم که آن ها را به این انتخاب سوق می دهد.

همه ما مواردی از زوج های معروف را می شناسیم که در آن ها زن بسیار بزرگتر از مرد است. حتی این امکان وجود دارد که در نزدیکترین محیط خود توانسته باشید تأیید کنید که پدیده ملاقات مردان با زنان مسن بیشتر و بیشتر شده است.

علیرغم افزایش تعداد زوج‌هایی که این ویژگی‌ها را دارند، هنوز هم تمایل داریم به این فکر کنیم که با این همه تفاوت سنی بینشان، چه چیزی ممکن است در یکدیگر دیده باشند. در سطح اجتماعی، آن دسته از روابطی که در آن مرد مسن تر است، معمولاً به دلیل مزیت تکاملی درک شده، بهتر پذیرفته می شوند.

حتما نگاه کنید: جذب غیر مستقیم مردان: فوت و فن های جذب پسران را یاد بگیرید!

با این حال، علیرغم آن چه ممکن است باور کنیم، پیوندهای بین مردان جوان و زنان مسن معمولا برای هر دو موفق و رضایت بخش است. و در واقع چندین دلیل مهم وجود دارد که مردان را به این انتخاب سوق می دهد. ما به شما می گوییم! با بخش سبک زندگی از وبسایت گفتنی همراه شوید و این موضوع جذاب را از دست ندهید.

روابط محبت آمیز بین زنان مسن و مردان جوان تر می تواند بسیار موفق و سودمند باشد.
دلایل ممکن است در هر مورد متفاوت باشد. با این حال، موارد زیر احتمالاً رایج ترین دلایلی است که چرا بسیاری از مردان جوان از رابطه با یک زن مسن تر انتخاب می کنند و از آن لذت می برند.

همچنین بخوانید: آیا عشق در نگاه اول وجود دارد؟

علت علاقه برخی مردان به زنان مسن چیست؟

1. استقلال

زنان مسن‌تر بسیار مستقل‌تر و با اعتماد به نفس هستند. تجربیاتی که در طول سال ها زندگی کرده اند به آنها این امکان را داده است که منابع را به دست آورند و توسعه دهند، خود را به چالش بکشند و ثابت کنند که چقدر توانا و ارزشمند هستند. بنابراین، آنها نیازی ندارند و به دنبال کسی نیستند که خلأهای خود را پر کند و شادی خود را در اختیار دیگران قرار نمی دهند.

به عبارت دیگر: آن ها به شریک نیاز ندارند، آن را ترجیح می دهند، آن را برای اشتراک و اضافه کردن انتخاب می کنند. و این امنیت، عزم و استقلال می تواند بسیار جذاب باشد. در مقابل، یک زن جوان ممکن است هنوز به آن استقلال عاطفی دست نیافته باشد و ممکن است در رابطه ناامن، خواستار و سازش ناپذیرتر باشد.

حتما ببین: بازگشت به رابطه قبلی: چطوری به رابطه ای که تمام شده برگردم؟

علت علاقه برخی مردان به زنان مسن

2. هوش هیجانی

یکی از جذاب ترین جنبه های زنان مسن، هوش هیجانی آن هاست. این افراد در مقایسه با افراد جوان تر، رفتار و مدیریت بهتری بر احساسات خود دارند . آنها کمتر تحت تأثیر احساسات منفی قرار می گیرند و عموماً با ناکامی ها و اختلافات با آرامش بیشتری برخورد می کنند.

بنابراین، هوسبازانه و کودکانه رفتار نمی کنند، به باج گیری عاطفی متوسل نمی شوند و از نمایش اجتناب می کنند . آن ها بهتر می توانند آن چه را که احساس می کنند درک کنند، بپذیرند و مدیریت کنند و همچنین آن را بیان کنند و با آرامش و شفافیت ارتباط برقرار کنند. و این همیشه در یک رابطه مثبت است.

به خواندن ادامه دهید: چگونه یک زن جذاب باشم؟ 9 ویژگی که مردان به دنبال آن هستند!

3. رضایت از ظاهر

می‌توانیم فکر کنیم که خانم‌های جوان‌تر به دلیل ظاهر بدنی‌شان مزیت دارند و تصویر جذاب‌تری دارند. با این حال، بزرگترها یک نکته مهم به نفع خود دارند: تجربه.

بلوغی که سالها به ارمغان می آورد به زنان این امکان را می دهد که در بدن خود احساس راحتی و اطمینان بیشتری داشته باشند ، عقده های بی فایده را کنار بگذارند و مهم تر از همه بدانند که چه می خواهند و چگونه آن را بخواهند.

تابوها و ناامنی ها کمتر است. این زنان در تمایلات و ترجیحات خود آگاه تر و آزادتر هستند و از انتقال آن ها به همسر خود ترسی ندارند. بنابراین، برخوردهای جنسی برای هر دو خودجوش تر و رضایت بخش تر می شود.

حتما ببین: نشانه های یک شوهر غیر حامی: شوهرم از من حمایت نمی کند؛ باید چه کار کنم؟

4. فشار و انتظارات کمتر

یکی دیگر از دلایل مهم برخی از مردان با زنان بزرگتر این است که زنان مسن فشار کمتری بر رابطه وارد می کنند. آن ها قبلاً یک مسیر زندگی را طی کرده اند، چندین رابطه و تجربه داشته اند و مسیری را رقم زده اند.

در بیشتر موارد، ممکن است قبلاً ازدواج و مادری را پشت سر گذاشته باشند و دیگر در آن مرحله نیستند. اکنون پس از زندگی و تجربه، تنها به دنبال لذت بردن و اشتراک گذاری هستند، می توانند جریان داشته باشند و انتظاراتی که بر زوجین فشار بیاورد، ندارند.

آن ها همچنین یاد گرفته اند که شریک عاطفی خود را ایده آل نکنند . آن ها می توانند دیگری را با نقاط قوت و ضعف خود ببینند و دیگر به دنبال تغییر یا انتظار کمال غیرواقعی نیستند. برعکس، آن ها از یک شخص و رابطه واقعی قدردانی می کنند و از آن لذت می برند.

بیشتر بدانید: علل سردمزاجی زنان: شایع ترین دلایل میل جنسی کم در زنان

علت علاقه برخی مردان به زنان مسن-فشار و انتظارات کمتر

5. آن ها نماد موفقیت و اعتماد به نفس هستند

در نهایت، مردانی که با زنان مسن‌تر بیرون می‌روند، ممکن است انگیزه دیگری پیدا کنند و آن این است که این نوع رابطه به افزایش عزت نفس آن ها کمک می‌کند. به نوعی قرار ملاقات با این نوع از زنان با اعتماد به نفس، مصمم و مستقل که می دانند چه می خواهند، می تواند باعث می شود که مردان احساس یک قرار موفق داشته باشند.

مردانی که با زنان مسن‌تر قرار می‌گیرند، روابط موفق و مفیدی را تجربه می‌کنند.

به طور خلاصه، این نوع از روابط مورد انتقاد اجتماع است ولی شانس زیادی برای موفقیت دارد. در واقع بزرگترین مانعی که این زوج ها معمولا با آن مواجه می شوند، قضاوت محیط است.

برخلاف تصور، این خود مردان هستند که به دنبال زنان مسن تر به دلیل علاقه ای که در آن ها ایجاد می کنند، می گردند. اگرچه نمی توان آن را به همه  تعمیم داد، زیرا هر فرد متفاوت است،به خاطر دلایل بالا زنان مسن تبدیل به گزینه ای جذاب شده اند. در هر صورت زمان آن فرا رسیده است که خود را از تعصبات و کلیشه ها رها کنیم و اجازه دهیم دیگران آزاد باشند.

مطالب بیشتر:

مردان مجرد و زنان مجرد چه تفاوتی دارند؟

نشانه های عشق در مردان درونگرا:درونگراها اینگونه عاشق می شوند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا