;
فرهنگ و هنرهنرمندان

امبر هرد بعد از شکست دادگاه مهاجرت کرد! او هالیوود را ترک خواهد کرد!

امبر هرد

امبر هرد خانم بازیگر بعد از شکست از همسرش سابقش مهاجرت کرد! «آمبر هرد» بازیگر 37 ساله و همسر سابق «جانی دپ» به مادرید اسپانیا نقل مکان کرده است. امبر هرد اخیرا بارها با دختر 2 ساله اش « اونا پیچ هرد » در مادرید و سواحل مایورکا در اسپانیا دیده شده است.

،«آمبر هرد» هالیوود را به مقصد مادرید ترک کرده و عجله ای برای بازگشت به کار در هالیوود ندارد. اما احتمالا در زمان مناسب برای پروژه هایی مناسب به کار در هالیوود باز خواهد گشت.

بعد از پایان دادگاه شکایت افترا جانی دپ علیه آمبر در ژوئن 2022 بعد از شش سال جنگ حقوقی آمبر شکست خورد.

وی به به 10/3 میلیون دلار غرامت محکوم شد که توان پرداختش را نداشت و درخواست تجدید نظر داد. خانم بازیگر بعد از شکست در جنگ حقوقی با همسر سابقش مهاجرت کرد! اما جانی دپ ستاره دوست داشتنی و محبوب هالیوود این جریمه را به آمبر بخشید و غرامت را به یک میلیون دلار کاهش داد. در نهایت با هم بر سر پرداخت غرامت به توافق رسیدند.

همچنین ببینید: رابطه جدید شکیرا: مردی که در قایق تفریحی با او دیده شده کیست؟!

تولد و کودکی امبر هرد

امبر هرد (Amber Heard) متولد ۲۲ آوریل ۱۹۸۶ میلادی (۲ اردیبهشت سال ۱۳۶۵ شمسی) در شهر آستین، تگزاس می باشد.

پدرش دیوید کلینتون هرد، پیمانکار است و مادرش پاتریشیا پیج که نام اصلی او پارسونز است یک محقق اینترنت (فریلنسر) می ‌باشد.

او تنها فرزند خانواده نیست و یک خواهر کوچکتراز خود به نام ویتنی دارد.

اَمبر هرد سوار کاری را بطور حرفه ای آموزش دیده است و این مهارت به دلیل این است که پدر او اوقات فراغت خود را با اسب‌ ها می گذارند و امبر نیز در کنار پدرش با سوارکاری، شکار و ماهیگیری آشنا شد.

هنگامی که امبر هرد ۱۶ سال بود، بهترین دوست خود را در تصادف از دست داد و در پی این حادثه با وجود اینکه در خانواده کاتولیک بزرگ شده بود، اما خود را ملحد و بی‌ دین اعلام کرد.

در پی بی دین شدنش، شروع به خواندن آثار نویسندگانی مانند جورج اورول، آین رند ری و بردبری کرد که باعث شد نسبت به جامعه اطرافش دید متفاوتی پیدا کند.

او در سن ۱۷ سالگی از دبیرستان کاتالوگ خارج شد و به نیویرک سیتی مهاجرت کرد.

سرانجام امبر هرد مدرک دیپلم خود را از طریق یک دوره تحصیل در خانه دریافت کرد. زمانی که در نیویورک بود معاشش را، از طریق مدلینگ، تأمین می کرد، اما خیلی زود به لس آنجلس مهاجرت کرد تا بازیگری را بطور حرفه ای دنبال کند.

ورود به عرصه بازیگری

او اولین کار حرفه ای بازیگری خود را در سال ۲۰۰۴ با نقش آفرینی در درام ورزشی به نام “چراغ‌ های جمعه “‌شب انجام داد.

پس از ایفای نقش‌ های کوچک در فیلم های “سرزمین شمالی” و “آلفا داگ”، اولین نقش اصلی خود را در فیلم “همه پسران عاشق ماندی لین” محصول سال ۲۰۰۶ به عنوان بازیگر انجام داد.

امبر مُدل و بازیگر سینما است و نخستین فعالیت جدی خود را از سال ۲۰۰۷ با بازی در برنامه ی تلویزیونی “سی ‌دابلیو” آغاز کرد. او به زبان “اشاره” آمریکایی نیز تسلط کامل دارد.

برخی از اخبار حاشیه ساز امبر هرد

اَمبر هرد در مصاحبه‌ ای که در سال ۲۰۰۸ میلادی داشت بیان کرد که “ندانم ‌گرا” است.

امبر هرد دو جنس‌ گرا است، این واقعیت درباره هرد از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ شروع شد که با عکاس زنی به نام “تاسیا ون ری” در رابطه عاشقانه بود. سپس در بیست و ‌پنجمین رویداد سالانه اتحاد همجنس‌ گرایان علیه افترا که در سال ۲۰۱۰ برگزار شد به شکل رسمی و عمومی شرکت کرد.

در سال ۲۰۰۹ بود که امبر هرد به جرم اعمال خشونت در واشینگتن سیتی بازداشت ‌شد. گفته شده که علت بازداشتش این بوده که با چنگ ‌انداختن به بازوی “تاسیا ون ری” باعث مصدوم نمودن آن گردید.

اما در نهایت این ماجراها، هیچ اتهامی علیه هرد وارد نشد و پلیس پس از درخواست وکیل وی به شکل قانونی سوابق دستگیری و بازداشتش را در سال ۲۰۱۱ حذف کرد.

اَمبر در سال ۲۰۱۴، قربانی پرونده و ماجرای افشای “آی‌کلاد” که یکی از چهره‌ های سرشناس است، شد. در آن ماجرا ، تصاویر برهنه وی بدون رضایت خودش از گوشی و لبتاپش هک و منتشر شد.

امبر هرد و جانی دپ

امبر هرد در سال ۲۰۱۱ میلادی (۱۳۹۰ شمسی) در فیلم “خاطرات آرام”، با جانی دپ ستاره مشهور هالیوود آشنا شد. در مدت زمان کمتر از یک سال جانی دپ و امبر هرد دلباخته یکدیگر شدند و رابطه خود را جدی تر کردند به طوری که در فوریه ۲۰۱۵ (۱۳۹۴ شمسی) با یکدیگر ازدواج کردند.

این رابطه نیز همانند دیگر رابطه های جانی به جدایی ختم شد ولی با این تفاوت که در دادگاه طلاق هر یک از طرفین با ادعاهایی دادگاه را با جنجال رو به رو می کردند.

این زوج به خاطر رفتار های ناپسند اخلاقی و توهین، که ممکن است ناشی از مصرف مواد مخدر باشد، تصمیم گرفتند طلاق خود را در ژانویه سال ۲۰۱۷ میلادی (دی سال ۱۳۹۵ شمسی) علنی کنند.

جانی دپ مجبور به پرداخت ۷ میلیون دلار به امبر هرد شد که امبر هرد پس از دریافت این پول، قرار بود مستقیما به حساب بیمارستان اطفال در لس آنجلس واریز کند.

دادگاه های جانی دپ و امبر هرد

پس از طلاق این دو، هیچ رابطه ای با یکدیگر نداشتند ولی در دسامبر ۲۰۱۸ میلادی (آذر ۱۳۹۷ شمسی) به طور ناگهانی مقاله ای توسط امبر هرد منتشر می شود.

محتویات این مقاله بر این مبنا بود که در رابطه اخیرش، مورد خشونت خانگی قرار گرفته است. در این مقاله نامی از جانی دپ برده نمی شود ولی کنایه های موجود در این مقاله دقیقا به جانی دپ بر می گردد.

امبر هرد در این مقاله به عنوان سخنگوی زنانی که در خانه مورد خشونت خانگی قرار گرفته اند، خود را معرفی می کند. دادگاه ابتدا دپ را متهم به ۱۲ مورد خشونت علیه امبر هرد می کند که با تکذیب جانی همراه بود.

وکیل جانی دپ دادگاه را به نحوی دیگر اداره می کند بدین گونه که امبر هرد پول دریافتی از جانی را به حساب بیمارستان واریز نکرده است. در مقابل وکیل امبر نیز اینگونه موضع می گیرد که تمام پول به حساب امبر هرد واریز نشده است. به هر حال اعتراض جانی نسبت به ۱۲ مورد خشونت توسط قاضی رد شد.

در فوریه ۲۰۱۹ میلادی (بهمن ۱۳۹۷ شمسی) جانی نسبت به افترای مقاله امبر هرد بیانیه ای می دهد با این موضوع که امبر هرد گفته است که مورد خشونت جنسی قرار گرفته، دو سال پیش فضای رسانه ای ایجاد کرد که من (جانی دپ) از نمایندگان آزار دهندگان خانگی ام و رسانه ها همیشه پشت زنان را می گیرند.

در ادامه وی افزود که کسی که مورد آزار خانگی قرار گرفته است من بودم و نه او.

وکیل دپ به نام والدمن دادگاه را در آوریل ۲۰۲۰ میلادی (فروردین ۱۳۹۹ شمسی) این گونه آغاز کرد که امبر هرد با استفاده از رسانه ها توانسته است جامعه را علیه جانی قرار دهند و دوم این که امبر هرد در یک مهمانی بزرگی که به همراه دوستانش ترتیب داده بود، خانه را به هم ریخته بود وگرنه هرگز دعوایی بین آنان رخ نداده بود که منتهی به خرابکاری در خانه شود.

دادگاه فیرفکس کانتی واقع در ویرجینیا، در اکتبر ۲۰۲۰ میلادی (مهر ۱۳۹۹ شمسی) حکم دادخواست جانی دپ و وکیلش را اجرا می کند که ابتدا با اعتراض وکیل امبر هرد مواجه می شود ولی قاضی آن را رد می کند.

سرانجام هیئت منصفه نتیجه نهایی را ابلاغ کردند که هر سه مورد بیانیه جانی دپ حقیقت داشته است و امبر هرد محکوم به پرداخت ۱۰ میلیون دلار خسارت و ۵ میلیون دلار جریمه شد.

شاید برایتان جالب باشد:

خودکشی مریم اوزرلی(خرم سلطان) از زبان خودش: وقتی درگیر یک عشق سمی شدم!

باشگاه سپاهان: صفحات رشد آرات حسینی نابغه ایرانی بسته شده، واکنش پدر و مادر آرات چیست؟

برد پیت و نامزدش در عمارت جدید و گران قیمت به ارزش 5.5 میلیون دلار

حامد بهداد مرد خوشتیپ سینمای ایران گفت: زن های ایرانی خشن هستند!

سلبریتی های نچرال که می گویند زیر تیغ جراحی زیبایی نرفته اند!

محمدرضا گلزار گفت: ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺟﻔﺖ ﮔﯿﺮﯼ ﻧﯿﺴﺖ! آیا او ازدواج خواهد کرد؟!

خواهران مشهور دنیا که تو ثروت مو نمی زنن: کدوماشون موفق ترن؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا