;
سبک زندگیمهارت های زندگی

بهترین روش شستن براش آرایشی در 5 دقیقه | 3 روش تست شده

آموزش بهترین روش شستن براش: تمیز کردن براش آرایشی به صورت منظم و مرتب بسیار اهمیت دارد. نحوه صحیح شستن و تمیز کردن براش آرایشی تاثیر زیادی بر طول عمر این لوازم آرایشی دارد در این مقاله بهترین روش شستن براش را برای شما ذکر کرده است. قلم موهای آرایشی جز اصلی ترین و پرکاربردترین لوازم آرایشی هستند. با یک مهارت زندگی دیگر از بخش سبک زندگی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

براش های تمیز مواد آرایشی را بهتر روی پوست توزیع می کنند. حتی بهترین مواد آرایشی در صورت استفاده از براش های کثیف، به صورت ناهمگن روی پوست توزیع می شوند. براش های تمیز، تضمین می کنند که مواد آرایشی به طور یکنواخت تری روی پوست پخش شوند. تمیز کردن مرتب براش های آرایشی سبب می شود که موهای براش ها نرم باقی بمانند و در نتیجه پوست را ملتهب نکنند.

براش هایی که به خوبی تمیز شوند، بیشتر عمر می کنند و بنابراین لازم نیست که براش های محبوبتان را به سرعت تعویض کرده و البته پول بیشتری بابت خرید براش های جدید خرج کنید.

این هم بدردت میخوره: هفت سین نماد چیست؟ رازهایی که به شما نگفته اند!

آموزش بهترین روش شستن براش

بهترین روش شستن براش آرایشی، ترکیب برخی مواد طبیعی، می‌توانند علاوه بر شستشوی عمیق براش‌ها موهای آن را نرم‌تر کنند. از سوی دیگر از آنجایی که در اکثر این روش‌ها هیچ گونه ماده شیمیایی در کار نیست، احتمال ریزش موهای براش به حداقل رسیده و دوام بیشتری خواهد داشت. این روش‌های آسان و ارزان خانگی را که هیچ آسیبی برای براش‌تان ندارد، بسیار توصیه می‌کنیم.

استفاده از سرکه و لیمو

لیمو و سرکه
لیمو و سرکه / بهترین روش شستن براش

سرکه و لیمو به عنوان یک محلول تمیزکننده طبیعی، ترکیب مناسبی برای شستن براش های آرایشی شماست. دو قاشق غذاخوری سرکه سفید را در یک فنجان آب جوش بریزید و براش‌تان را به آن آغشته کنید. براش را بچرخانید و سپس با آب ولرم بشویید. برای اینکه بوی سرکه خنثی شود، آن را روی برش لیمویی بمالید تا رایحه خوشایندی بگیرد.

این هم مفیده: آموزش بستن کراوات | با این روش بستن کروات برات آسونه!

روغن زیتون

روغن زیتون
روغن زیتون / بهترین روش شستن براش

روغن زیتون که بهتر است برای تمیز کردن براش‌های کوچک آرایشی (نه براش کرم پودر و رژگونه) استفاده شود، علاوه بر خاصیت تمیزکنندگی به عنوان نرم کننده هم عمل می‌کند. قلم‌موی موردنظر را در کاسه کوچک روغن زیتون غوطه ور کنید (اشکالی ندارد که قسمت فلزی هم به روغن آغشته شود؛ این ماده چسب براش را شل نمی‌کند). سپس آن را روی یک اسفنج ماساژ دهید و یا با انگشتان‌تان زیر شیر آب بشویید.

برای اینکه ترکیب خانگی‌تان تاثیر بیشتری داشته باشد، روغن زیتون و شامپو را با هم مخلوط و معجون پاک کننده براش خود را تهیه کنید.

 

شامپو بچه

شامپو بچه
شامپو بچه / بهترین روش شستن براش

شامپویی که والدین‌تان در دوران کودکی برای شما استفاده می‌کردند، نه تنها برای کودکان بلکه برای براش هم حساسیت و ملایمت کافی را داراست. برای شستن براش با شامپو بچه به سادگی برس‌تان را با آب ولرم خیس کرده، کمی شامپو روی موها بریزید و آن را با حرکات دورانی در سینک ظرفشویی بمالید تا از شر هرگونه آلودگی و ماده آرایشی خلاص شوید.

 

در این مقاله با 3 مورد از بهترین روش شستن براش آرایشی آشنا شدید. این روش‌ها عمیقا موهای براش را تمیز کرده و در عین حال آسیبی به آن نمی‌زنند. اگر شما هم تجربه‌ای در این خصوص دارید و یا نمی‌دانید از چه مواد دیگری می‌توان برای تمیز کردن براش استفاده کرد، دیدگاه یا سوال‌تان را با ما در میان بگذارید.

 

این مطالب هم جالبن:

5 ترفند تخلیه ذهن برای آرامش عمیق!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا