;
سبک زندگیمهارت های زندگی

بهترین روش برق انداختن سرویس بهداشتی و سنگ توالت: از نوشابه مشکی به این روش استفاده کنید!

بهترین روش برق انداختن سرویس بهداشتی: با روش هایی که امروز معرفی می کنیم دیگر نیازی نیست زمان خود را تلف کنید. سریع تر و آسان تر این کار سخت در منزل را به بهترین شکل انجام دهید.

سرویس بهداشتی یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه است. ما به صورت روزانه از این محل استفاده می‌کنیم و در صورتی که به بهداشت آن اهمیت ندهیم، می‌‎توان عامل انتقال بیماری‌های بسیاری به ما شود. تمیز کردن سنگ توالت در فرایند تمیز کردن دستشویی بسیار مهم است و گاها می‌تواند کاری سخت باشد. با مجله گفتنی همراه باشید.

در این بخش سبک زندگی ۴ روش مؤثر برای برق انداختن سنگ توالت را معرفی و بررسی می کنیم:

این هم جالب است: رازهای جذاب شدن زنان چگونه است؟ آیا دلتان می خواهد که مردان آرزوی رسیدن به شما را داشته باشند؟

 بهترین روش برق انداختن سرویس بهداشتی:

۱- استفاده از محلول‌های سفید کننده

بهترین روش برق انداختن سرویس بهداشتی: احتمالا بهترین راه برای برق انداختن سنگ توالت و سرامیک‌های اطراف آن، استفاده از محلول‌های سفیدکننده‌ای است که امروزه در تمامی مغازه‌ها یافت می‌شوند. این مواد با توجه به ترکیبات شیمیایی که دارند، به خوبی می‌توانند محیط را تمیز و براق کنند. همچنین این مواد توانایی ضدعفونی کردن نیز دارند و همین موضوع کمک می‌کند که محیطی پاکیزه‌تر داشته باشید.

البته بسیاری افراد معتقد هستند که مواد شیمیایی می‌تواند برای بدن ما مضر باشد و در نهایت باعث آسیب رساندن به پوست و سیستم تنفسی شود. در این بخش، انتخاب با شماست. می‌توانید از مواد طبیعی هم برای تمیز کردن دستشویی استفاده کنید. اما ممکن است نتیجه دلخواه‌تان را با استفاده از مواد پاک‌کننده طبیعی نگیرید.

جالب است: تمیز و خوشبو کردن یخچال و فریزر از اولویت‌های خانه‌تکانی در آشپزخانه+روش کابردی و آسان

۲- استفاده از محلول جوش شیرینی و سرکه

بهترین روش برق انداختن سرویس بهداشتی: جوش شیرینی یک پاک‌کننده طبیعی است. ترکیب جوش شیرین و سرکه یک پاک‌کننده بسیار قوی و مناسب برای تمیز کردن دستشویی ایجاد می‌کند. نیاز است تا ۳ قاشق جوش شیرین و ۲ قاشق سرکه را ترکیب کنید. البته باید کمی صبر کنید تا محلول از حالت جوش آمدن فاصله بگیرید و کم کم به شکل یک خمیر درآید. در نهایت می‌توانید خمیر را به فرچه بمالید و با آن نقاطی که قصد دارید تمیز شوند را به خوبی بسابید. حدود ۱۵ دقیقه برای مشخص شدن نتیجه و خروجی کار زمان لازم است.

با استفاده از ترکیب جوش شیرین و سرکه، برق انداختن سنگ توالت کار آسانی خواهد بود. این ترکیب هم طبیعی است و هم قیمتی ارزان‌تر نسبت به محلول‌های شیمیایی قابل خریداری خواهد داشت. دسترسی به آن سخت نیست و در هر موقعیتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

جالب است: کم شدن میل جنسی چرا زیاد شده است و چطور درمان می شود؟

۳- استفاده از محلول سرکه و الکل

بهترین روش برق انداختن سرویس بهداشتی: یکی دیگر از روش‌های برق انداختن سنگ توالت، استفاده از محلول سرکه و الکل است. همانطور که تا این مرحله متوجه شدیم، سرکه نقش مهمی در تمیز کردن جرم‌ها دارد. از طرفی الکل با توجه به خاصیت ضدعفونی کنندگی، می‌تواند گزینه مناسبی برای بهداشت محیط باشد.

برای تمیز کردن دستشویی با محلول سرکه و الکل، نیاز است تا نصف پیمانه الکل و نصف پیمانه آب را ترکیب کنید و محلول رقیق ایجاد کنید. در ادامه به آن یک چهارم پیمانه سرکه اضافه کنید.

محلول به دست آمده را روی سطح بریزید و ۱۵ دقیقه زمان دهید تا به خوبی جرم‌گیری انجام شود. در نهایت با فرچه سطح را به خوبی بسابید و آب‌کشی کنید. با این روش، سنگ توالت به خوبی براق و تمیز می‌شود.

شاید جالب باشد: فرق رابطه عاشقانه و رل زدن مردم ژاپن با آمریکایی ها را تا به حال می دانستید؟

۴- استفاده از نوشابه مشکی!

بهترین روش برق انداختن سرویس بهداشتی: صحبت‌های زیادی در خصوص قدرت پاک‌کنندگی و لکه‌بری نوشابه مشکی شده است. این صحبت‌ها واقعیت هم دارند. نوشابه مشکی می‌تواند به خوبی لکه‌ها را از بین ببرد و باعث تمیز و براق شدن سنگ توالت شود.

برای استفاده از نوشابه به عنوان محلول سفیدکننده، بهتر است شب قبل از خواب آن را در سنگ بریزید و صبح روز بعد آن را با فرچه و آب بشویید. مطمئنا از دیدن نتیجه غافلگیر می‌شوید! البته همیشه نیاز نیست تا یک روز برای شستن آن صبر کنید. می‌توانید نوشابه را داخل سنگ توالت بریزیدی و همان لحظه با فرچه آن را بشویید.

روش‌های مختلفی برای تمیز کردن و برق انداختن سنگ توالت وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. نکته مهم در تمیز کردن دستشویی، استمرار است. بهتر است حداقل دو بار در هفته دستشویی را بشویید تا از ایجاد لکه‌های بزرگ جلوگیری کنید. همچنین این کار به بهداشت فردی و زندگی نیز کمک بسیاری می‌کند.

همچنین جالب است: ترک ناگهانی پارتنر چرا اتفاق می افتد؟ چرا با اینکه عاشق من بود بدون توضیح ولم کرد؟

تمیز کردن سرویس بهداشتی و حمام : سقف

برای داشتن یک سقف تمیز و بدون گرد و غبار، مخلوطی از یک قسمت سرکه به علاوه یک قسمت آب گرم استفاده کنید. حال یک فرچه شستشو یا چوب گردگیری را به محلول آغشته کرده و شروع به تمیز کردن سقف خود کنید. توجه داشته باشید که هنگام انجام این کار باید عینک ایمنی بپوشید.

تمیز کردن سرویس بهداشتی و حمام :  آینه حمام

بهترین روش برق انداختن سرویس بهداشتی: اگر طرفدار پاک کننده های شیشه گران قیمت نیستید که آثار مزاحمی را بر روی آینه های شما می گذارند، می توانید پاک کننده را در خانه خود درست کنید. یک راه حل این است که مخلوطی از جوش شیرین و آب اکسیژنه درست کنید، سپس آن را روی آینه اسپری کنید و با اسفنج روی آن را پاک کنید.

همچنین می توانید از کرم اصلاح استفاده کنید. این کار علاوه بر اینکه باعث می شود آینه شما درخشان شود، همچنین از بخار کردن آینه پس از حمام داغ بعدی  نیز جلوگیری می کند.

شاید جالب باشد: زبان بدن مرد عاشق را بشناسید و بفهمید آیا او روی شما کراش دارد یا نه؟

تمیز کردن وان حمام

یکی از راه های خلاص شدن از میکروب ها در وان حمام، استفاده از این مخلوط است: نصف فنجان سرکه، یک فنجان الکل و یک چهارم فنجان بیکینگ سودا (جوش شیرین). تمام مواد تشکیل دهنده را به ۴ کیلوگرم آب اضافه کنید. سپس مخلوط را به طور یکنواخت روی قسمت های کثیف پخش کنید، بگذارید برای مدت ۱۵ دقیقه بماند و سپس به خوبی شستشو کنید. شما مطمئنا از این تمیزی شگفت زده خواهید شد.

تمیز کردن توالت

شستشو دهنده های استاندارد دهان یا خمیر دندان می تواند یک پاک کننده مناسب برای تمیز کردن حمام و دستشویی باشد. مایع شستشوی دهان یا خمیر دندان را در آب بریزید، سپس این مخلوط را بر روی سطح کثیف بمالید و ۳۰ دقیقه صبر کنید، بعد با برس توالت به خوبی آن را بشویید.

 بهترین روش برق انداختن سرویس بهداشتی: لکه گیری کاشی ها

توپ پنبه خیس را در مایع سفیدکننده بزنید و کاشی ها را تمیز کنید. این کار کمک خواهد کرد که کاشی ها بیش از حد براق و عاری از لکه های آب بشوند. همچنین می توانید برای شستن کاشی ها از مایع شستشوی دهان یا خمیر دندان استفاده کنید.

از بین بردن زنگ زدگی ها

خلاص شدن از زنگ زدگی ها آسان تر از آن است که به نظر می آید. به سادگی نمک را روی قسمت زنگ زده بریزید و آن را مالش دهید، بعد مقداری آب لیمو روی آن بریزید. آب لیمو با زنگ واکنش نشان می دهد و به آن را از سطح جدا می کند و نمک لکه زنگ را جذب می کند. راه حل بهتر این است که اجازه دهید یک شب آنها روی قسمت زنگ زدگی بماند و صبح آن را بشویید.

 بهترین روش برق انداختن سرویس بهداشتی: پرده‌های دوش

در یک بطری اسپری، ۵۰۰ میلی لیتر سفید کننده همه منظوره و ۲ قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی مخلوط کنید. این محلول را روی تمام سطح پرده حمام خود اسپری کنید و اجازه دهید برای چند دقیقه بماند، سپس آن را بشویید. پرده شما مثل روز اول تمیز و نو خواهد شد.

مطالبی که دیگران در حال خواندن هستند:

شیرینی شکری به روش ساده برای پذیرایی عید+ آموزش و عکس تمامی مراحل پخت

طرز تهیه شیرینی خشک برای ایام عید از دست ندهید

شستن پرده با راهکارهای ساده در منزل، اینجوری پرده هاتون برای عید نوروز نو و شیک می شوند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا