;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تغییر چهره ناصر فخری بازیگر نقش جمال خدمتکار لال سریال پس از باران+ عکس

ناصر فخری بازیگر نقش جمال که در سریال پس از باران بسیار درخشیده است با زنده یاد نادیا دلدار گلچین بازیگر نقش نرگس (همسر یونس) فامیل است. ناصر فخری داماد زنده یاد نادیا دلدار گلچین می باشد. ناصر فخری سالها پیش با ندا جعفری دختر نادیا دلدار گلچین ازدواج کرده و یک پسر به نام فرهاد دارد. با بخش فرهنگ و هنر از مجله گفتنی همراه باشید.

جالبه ببینید: چهره جدید مرجان محتشم خانوم کوچیک پس از باران در ۵۳ سالگی

ناصر فخری و پسرش
ناصر فخری و پسرش

ناصر فخری و فرزندش

این را هم شاید بپسندید: همسر عرب مصطفی زمانی و عکس های جدیدشان در کنار هم

بیوگرافی ناصر فخری

ناصر فخری که در سریال پس از باران ناصر فخری در نقش یک پسر لال به نام جمال بازی کرده که عاشق زری با بازی هایده حسین زاده است، متولد 11 شهریور 1358 در تهران می باشد. او در آثاری همچون فیلمهای تکم چی، وقت اضافه، ربات، شهر آشوب، آوای زمین و سریالهای گشت پلیس، دختران، روزهای زندگی، میعاد در سپیده دم، به رنگ صدف و… به عنوان بازیگر حضور داشته و به جز بازیگری، تدوینگر و دستیار کارگردان سینما و تلویزیون ایران است.

باید ببینید: عکس خانوادگی بازیگران پس از باران + زن و شوهرای واقعیشون

زنده یاد نادیا دلدار گلچین مادر زن ناصر فخری

ناصر فخری1

این هم جالبه: همسر باکلاس و فرزندان واقعی حشمت فردوس+ عکس و بیوگرافی

ناصر فخری سال‌ها قبل با ندا جعفری دختر نادیا دلدار گلچین ازدواج کرده است. ثمر این ازدواج یک پسر است. زنده یاد نادیا گلچین بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد سال 1339 در رشت بود که در سن 52 سالگی در 25 مرداد 1391 بر اثر نارسایی کلیه درگذشت. او دختر زنده یاد نادر گلچین خواننده قدیمی ایران و دختر عموی منیژه و مرجانه گلچین دو بازیگر کشورمان می باشد.

زنده یاد نادیا گلچین دو دختر به نام های ندا و نسیم دارد. او در آثاری چون سه در چهار، پس از باران، روسری آبی، غریبانه، دختری با کفش های کتانی، مارال، صبحانه‌ای برای دو نفر و…بازی کرده است.

مهم ترین آثار ناصر فخری

از مهم ترین آثار ناصر فخری می‌توان به سریال پس از باران، روزهای زندگی به کارگردانی سیروس مقدم و سریال روبات اشاره کرد. ناصر فخری با سریال پس از باران ساخته سعید سلطانی که نقش یک پسر لال به نام جمال را بازی می‌کرد به شهرت رسید.

در واقع سال 1379 برای ناصر فخری دوره‌ی پرباری بود که او در عرصه سینما و تلویزیون گذراند. آقای فخری در این سال با نقش آفرینی در 2 سریال مهم تلویزیونی به چهره ای آشنا تبدیل شد.

هرچند اکثر مردم ناصر فخری را بازیگر معروفی می‌دانند، اما این هنرمند علاوه بر بازیگری به عنوان تدوینگر، دستیار کارگردان و دستیار تدوین نیز فعالیت داشته است. به عنوان تدویگر از مهم‌ترین آثار ناصر فخری می‌توان به سریال بچه مهندس، سریال عشق تعطیل نیست و فیلم سرزمین خواب اشاره کرد. همچنین مهم‌ترین اثر ناصر فخری در بخش دستیار کارگردان، سریال عشق تعطیل نیست است. او در فیلم به وقت شام دستیار تدوین بوده است.

در این سال‌ها ناصر فخری با هنرمندان زیادی کار کرده است اما جالب است بدانید از میان همه بازیگرانی که همراه با ناصر فخری نقش آفرینی کرده است، کتایون ریاحی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با او داشته است.

این مطلب جالبه: بیوگرافی شاهرخ استخری بازیگر دلنوازان و زن از سحر قریشی خفن ترش+عکس

ناصر فخری

این مطلب هم جالبه: سارا روستاپور خاله سارای برنامه کودک در 42 سالگی+ عکس های جدید

فعالیت حرفه ای آقای فخری

ز دیگر فیلم‌های او می‌توان به تکم چی، وقت اضافه، ربات، شهر آشوب، آوای زمین و سریال‌های گشت پلیس، دختران، روزهای زندگی، میعاد در سپیده دم، به رنگ صدف و … نیز اشاره کرد.

وی در سریال پس از باران در کنار بازیگرانی چون محمود‌ پاک‌نیت، کتایون ریاحی، مرجان محتشم و جهانگیر الماسی حضور داشت. او همچنین در سریال روزهای زندگی با هنرمندانی چون مجید مظفری، بیتا فرنگی، نصرت‌الله زمانپور و مرجان محمدی همکاری داشت.

به طور کلی او 5 اثر در کارنامه هنریش دارد که 4 اثر آن مربوط به تلویزیون و 1 اثر او مربوط به سینما است. فیلم سینمایی او به نام آن مرد آمد است.

 

برایتان جالب خواهد بود

زندگی شخصی بهزاد خلج بازیگر آقای قاضی+ عکس خانوادگی و بیوگرافی

دعوای ژیلا صادقی و الهام حمیدی در برنامه زنده!

بازیگران خردسال قدیم الان چه کاره اند و چه شکلی شده اند؟

لی مین هو بازیگر گوجون پیو در 36 سالگی مثل 20 ساله ها+ عکس و بیوگرافی

عکس های چوچانگ سریال پایتخت+ چهره جذاب بیرون سریال بعد 9 سال

تغییر چهره زیبا بروفه از خانوم آرام متین به خانوم خفن+عکس

لیلی دختر تاجیک در چشم باد از کودکی تا بزرگسالی+ الان چه شکلی شده اند؟

ماجرای ازدواج و طلاق عادل فردوسی پور و مرجان محتشم خانوم کوچیک پس از باران

تغییر چهره باورنکردنی بازیگر شیرین در سریال پس از باران بعد 23 سال

عکس خانوم بزرگ 62 ساله و خانوم کوچیک 54 ساله بیرون سریال پس از باران

عکس های خاطره انگیز از سریال پس از باران 21 سال پیش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا