;
سبک زندگیمهارت های زندگی

رشد انفجاری زاموفیلیا با این کود و محلول خانگی؛ قلق هایی که عالیه!

رشد انفجاری زاموفیلیا می‌تواند به خانه شما جلوه بسیار زیبایی ببخشد. این گل از خانواده گل‌های رونده است و بسیار رشد خوب ئ سریعی دارد اما باید در حفظ و نگهداری آن توجه داشته باشید. در بخش سبک زندگی از سری مطالب مهارت های زندگی با رشد انفجاری زاموفیلیا خانه‌ای زیبا و رویایی داشته باشید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: نحوه عاشق شدن ماههای مختلف: متولدین هر صورت فلکی چگونه عاشق می شوند؟

رشد انفجاری زاموفیلیا

گل زاموفیلیا بسیار زیبا است و زیبایی خاصی را به خانه شما می‌بخشد. از این گل می‌توان حتی در راه پله و یا بالکن نیز استفاده کرد و زیبایی آن جا را دو چندان کرد.

نور خوب و کافی

گیاه زاموفیلیا برای اینکه رشدی خوب و عالی داشته باشد به نور کمی نیاز دارد. در واقع اگر به این گل نور مستقیم و زیادی بتابد ممکن است زرد و خشک شود. پس بهتر است آن را در معرض نور قرار ندهید و نور غیر مستقیم اگر بر آن بتابد کافی و خوب است.

رشد انفجاری زاموفیلیا1

زیاد آب ندهید

زمان مناسب برای آب دادن به این گیاه وقتی است که خاک آن کاملا خشک شده باشد. آبیاری بیش از حد و مداوم باعث پوسیده شدن ریشه زاموفیلیا می‌شود و از طرفی آبیاری کم باعث خشک و خراب شدن برگ‌هایش می‌‍شود.

از کود مناسب زاموفیلیا استفاده کنید

از کودهایی که در آن‌ها از پتاسیم، نیتروژن و فسفر استفاده شده است برای آن استفاده کنید تا رشد انفجاری زاموفیلیا خود را ببینید. کود سه بیست یکی از گزینه‌های خوب است.

دمای مناسب

دمای مناسب برای این گیاه بین 21 تا 30 درجه است.دمای بیشتر و کمتر از این می‌توانند به گل آسیب جدی برسانند.

رشد انفجاری زاموفیلیا2

جلوگیری از آفت

زاموفیلیا معمولا در برابر آفات مقاوم است، اما در صورت مشاهده هر نوع از آفات بهتر است به بهبود آن بپردازید. تغییر رنگ و حالت برگ‌ها می‌تواند نشانه وجود آفات باشد.

رطوب کافی

زاموفیلیا برای رشد عالی به رطوب زیادی احتیاج دارد. می‌توانید از ظرف آبی که در کنار گلدان قرار می‌دهید یا ساخت جزیره برای رطوبت کافی به زاموفیلیا خود استفاده کنید.

گلدان را به موقع عوض کنید

رشد انفجاری زاموفیلیا در گلدان‌هایی که کوچک هستند بهتر است.

درست قلمه بزنید

برای قلمه زدن، ییکی از بلندترین شاخه‌ها که برگ زیادی دارد را ببرید. ساقه‌ها را در آببگذارید تا ریشه‌دار شوند و پس از آن در خاک بکارید.

قرص ال دی برای رشد زاموفیلیا

رشد انفجاری زاموفیلیا: نوع قرص ال دی که انتخاب می‌کنید در رشد زاموفیلیا شما موثر است. باید قرصی انتخاب کنید که مواد سازنده آن استروژ« و پروژسترون باشد. قرص را باید در آب حل کنید. بهتر است هر یک قرص را در یک لیتر آب حل کنید. بهتر است که از این کود خانگی عالی ماهی یکبار استفاده کنید.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 5 =

دکمه بازگشت به بالا