;
سبک زندگیمهارت های زندگی

خوش شانسی: ۵ وسیله که اگر در خانه باشد شانس و ثروت می آورد + عکس

وسایلی که خوش شانسی می آورد: خیلی از مردم دنیا به ماورالطبیعه باور دارند و اکثرا زنان در این مقوله پیش قدم هستند. از نظر آن ها وسایلی وجود دارد که، نماد خوش‌شانسی و انرژی مثبتند. در این مطلب جالب چند سمبل که نماد دوری شیطان و خوش شانسی است برایتان آماده شده. با مجله گفتنی از سری مطالب سبک زندگی همراه باشید.

این وسایل با توجه به باورهای مردم جهان جمع آوری شده است و ممکن است با نظرات مختلف متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید: ۵ روش فنگ شویی ساده برای دور کردن بد شانسی از خانه

۳.سکه

سکه های چینی با شکل متفاوت از سکه های دیگر نماد خوش شانسی شناخته شده اند این سکه با حفره ای در دل خود خوش شانسی و بخت و روزی فراوان به دارندگانش خواهد داد.

سکه

۲.چشم شیطان

وسایلی که خوش شانسی می آورد، چشم شیطان یا همان چشم زخم در 2 رنگ سبز و آبی وجود دارد. چشم شیطان امواج منفی را گرفته وخیر و برکت از خود به جای میگذارد. چشم شیطان یا همان چشم زخم را بر سر در خانه ها آویز میشود.

بیشتر بخوانید: بهترین روش دم کردن زعفران: آب جوش و یخ نیست!

این هم جالبه: تمیز کردن ماکروویو با ۶ روش فوری و ساده

چشم-شیطان

۴.کفش دوزک

وسایلی که خوش شانسی می آورد، میگویند اگر روی کسی بنشیند برای او خوش شانسی و بخت و اقبال می آورد.در بعضی کشورها کفش دوزک را نماد رهایی از بیماری میدانند.

۱.شبدر چهاربرگ

شبدر به عنوان نماد باستانی قوم سلت، نمادی همیشه حاضر در ایرلند میباشد. در فرهنگ مدرن امروز نیز نشانه ای از خوش شانسی به حساب می آید. شبدر دارای سه برگ میباشد و عموما با سه برگ یافت میشود.

وسایلی که خوش شانسی می آورد، باور برخی بر اینست که هر برگ نمادی از چیزیست: برگ نخست: برای ایمان، برگ دوم: برای شادی، سوم: عشق و برگ چهارم: شانس

بیشتر بخوانید: 6 روش جلوگیری از بخار گرفتن آینه حمام و دستشویی

شبدر چهاربرگ

این هم جالبه: چرا پیاممو سین میکنه اما جواب نمیده؟

۵.نعل اسب

وسایلی که خوش شانسی می آورد، در اروپا و آمریکا نعل اسب را به عنوان وسیله ای برای شانس آوردن استفاده می کنند! به گفته برخی کارشناسان این موضوع از اسپانیای قدیم (اندلس) وارد اروپا و بعد وارد آمریکا شده است.

نعل اسب

این هم بدردت می خوره: 6 نکته طلایی شناخت ذات آدم ها | رفتار افراد همه چی را نشان می دهد!

شانس چیست؟

شانس، اصطلاحی است که در زندگی روزمره ما زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی افراد به عنوان خوش شانس شناخته می‌شوند که همیشه در هر امری موفقیت‌های بزرگی را تجربه می‌کنند، در حالی که برخی دیگر در بدشانسی مشهورند و دائما با شکست‌ها و ناکامی‌ها روبرو می‌شوند.

شانس به عنوان یک مفهوم روانی، واژه‌ای است که به وقوع پیوستن رویدادها یا نتایجی اشاره دارد که به نظر بیرونی و تصادفی می‌آیند و ارتباط مستقیم با توانایی یا فعالیت‌های فرد ندارند. شانس بیشتر به فعالیت‌ها و وقایعی اطلاق می‌شود که ناگهانی و غیرقابل پیش‌بینی هستند و به عواملی خارجی و تصادفی بستگی دارند.

در این مفهوم، شانس می‌تواند به عنوان یک پدیده‌ی بیرونی و غیرقابل کنترل توصیف شود که در تجربه‌ی انسان‌ها وارد می‌شود. شخصی که خوش شانس دانسته می‌شود، نتایج مثبت و موفقیت‌هایی که به طور ناگهانی برای او رخ می‌دهد، به شانس او ارتباط داده می‌شود.

از سوی دیگر، فردی که بدشانس تلقی می‌شود، معمولاً با ناکامی‌ها، شکست‌ها و رویدادهای نامطلوب مواجه می‌شود که به نظر می‌رسد از کنترل خودش خارج بوده و غیرقابل پیش‌بینی هستند.

 

این مطالب هم جالبه:

۸ ترفند جالب برای تقویت بدن در ۱۰ ثانیه!

رنگ، روز و عدد شانس متولدین ماهها در سال 1403

ترفندهای براق کردن سینک ظرفشویی و شیرآلات

طرز تهیه رنگ خوراکی در آشپزخانه: دیگه از بیرون نخر

9 بهترین روش آبیاری گیاهان در مسافرت با ترفندهایی آسان

نوشته های مشابه

16 دیدگاه

  1. سلام .
    در مورد مطالب بالا خواستم مطالبی رو بگم .
    چشم شیطان و نعل اسب اصلا انرژی مثبت و خوب وارد خانه نمیکنه برای خود فرد هم تاثیر خوبی نداره .
    و حتی انرژی های منفی و شیطانی رو ایجاد کرده و افزایش میده .
    نعل اسب رو به پای اسب ها زدند و با اون روی بدن مبارک امام حسین علیه السلام تاختند و بعد از واقعه ی کربلا دشمنان اسلام و انسانیت و شیعه این ها رو برای شگون داشتن استفاده می‌کردند.
    چشم شیطان یا همون چشم زخم هم دلیل علمی ندارد و نماد تک چشم شیطان و رواج شیطان پرستی هست و اتفاقا انرژی منفی دارد .

  2. چشم زخم و شانس شاید درست باشه ولی نعل اسب و نشستن کفشدوزک و شبدری که ۴ برگ دارد که وجود هم دارد و سکه ای که سوراخ شود بیشتر از دعا کاربرد ندارد

  3. چشم شیطان در واقع همون تک چشم شیطانه و نشان شیطانیه!!
    متاسفانه رواج پیدا کرده به عنوان چشم زخم
    لطفا استفاده نکنید

  4. تمام چیزهایی که گفتی عوامل بدبختی است اولی چشم نظر نیست علامت شیطان پرستی است دومین نعل اسب هست که در دیدگاه عربهای زمان امام حسین نعل اسبهای را که بر پیکر آن امام تاخته بودند را عامل خوشبختی می دانستند

  5. خرفاتیا

    عوض اینکه بگن قران چون اسم و یاد خدا توشه
    میگن نعل اسب و چشم شیطان

    خدایا بکش منو😂

  6. امکان نداره خداوندبشرآفریداشرف مخلوق خطابش کرد.امامیبینیم دروغ کلک.ریا.جاه طلبی.چاپلوسی.دلالی.گرانفروشی.ارث خوری.وتمام ایناییکه گفت خوب نیست .وهرکس مرابخوانداجابت میکنم اورا..تمام چیزاییکه گفته شده خوش شانسی میاره همش گول زدن خودبشره.وگرنه تمام بدیهاکه گفته شدازدروغ تا….همه باعث خوش شانی همین بشره ۵۷سال عمرازاین دنیای کثیف گرفتم اگربدیهاراپیشه میکردم الان وضع خوبی داشتم حتی ارث خوری پدرومادر..همش خداخدامیکردم ونان حلال..عاقبتم شدپیرمردی وپیزنی که هرسال گاهی ۶ماه خانه بدوش ومستاجرهستیم .عاقبت هم اگرفرزندی سرقبرمان بیادجزناله ونفرین چیزی نصیبمان نمیکنه…این حرفهاشانس واقبال.حلال زندگی کردن یعنی مرگ تدریجی کفشدوزک ونعل اسب کاری نمیکنه چون تاالان خداراخواندم وحلال خوردم هیچ جزبدبختی بهمون ندادخداجون..کفشدوزک ونعل اسبت جمع کن بشر.که حتی مهرومحبتی ودروجوداشرف مخلوقش نیست .خودش که سکوت کرده .

  7. یه مشت چرت و پرت و خرافات. خوبه اسمش رو چشم شیطان نوشتی اون نماد شیطان پرستیه همون چشم جهان بین و یکی از نماد ها ایلومیناتی و فراماسونری هاست. اتفاقاً کاملاً برعکسه کلی نیرو و انرژی منفی ساتع می کنه و باعث دلسردی میشه

  8. سلام
    لطفا این خرافات رو منتشر نکنین این چشم شیطان های آبی رنگ جاذب اجنه شیطانی هستن کمی تحقیق و پرس و جوی علمی و واقعی از افراد پاک و صالح داشته باشین.
    نعل اسب و .. هم خرافات هست کجای دین و مذهب ما اومده🤔
    اینها رو وارد زندگی مردم بافرهنگ که پیرو قران و ائمه اطهار(س) هستن نکنین

  9. ادم چقدر میتونه بدبخت باشه که از این اشیا بی جان به دنبال بخت و اقبال و خیر و برکت باشد ..

    تفاوتش با بت پرستی چیست؟

    بخت و اقبال و خیر و برکت فقط از جانب الله متعال میباشد ،، امید بستن به این اشیا همان شرک مستقیم است

  10. نعل اسب از زمان اقا امام حسین علیه السلام برای کشورهای اروپایی فرستاده شد از طرف دشمنان اسلام در ان زمان به باور دشمنان اسلام خوش یومن بوده و به دست اروپایی ها و کشورهای اسیایی به عنوان هدیه فرستادن از ان زمان به بعد به باور انان خوش یومن بوده و متاسفانه به کشورهای اسلامی هم به عقیده وباور غلط راه پیدا کرده،، السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین جانم فدایت

  11. نعل اسب اگر کاره ای بود زیر سم اسب زجر نمی کشید،،،،سی سال کار کردیم پول گیر مان نیومد،نعل از گور باباش می خوادبیاره،،،خرافات و بریزین دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا