;
سرگرمی

آیا می توانید در کمتر از 12 ثانیه عدد 8 را در بین همه این حروف تشخیص دهید؟

تست بینایی یافتن عدد 8 بین حروف: آیا اماده یک چالش هستید؟ ببینید آیا می توانید عدد 8 را بین حروف در کمتر از 12 ثانیه پیدا کنید! مهارت های بینایی خود را با تست بینایی یافتن عدد 8 بین حروف امتحان کنید و ببینید چقدر سریع می توانید آنها را تشخیص دهید.

آیا آماده این چالش هستید ؟ به تصویر زیر نگاهی بیندازید و ببینید آیا می توانید عدد 8 را تشخیص دهید یا خیر! آیا فکر می کنید می توانید در کمتر از 12 ثانیه عدد 8 را در بین همه این حروف تشخیص دهید؟ اکنون این چالش را انجام دهید و مهارت های خود را ثابت کنید!

داستان جالب: داستان دختران شاه و پسر زیبایی که با هر سه دختر پادشاه ازدواج کرد!

تصویر تست بینایی یافتن عدد 8 بین حروف

تست بینایی یافتن عدد 8 بین حروف 1

.

.

.

برای اینکه در کمتر از 12 ثانیه عدد 8 را در بین تمام این حروف تشخیص دهید، باید تمرکز کنید و با دقت مشاهده کنید. مهم است که روی کار در حال انجام تمرکز کنید و به دنبال جزئیات باشید. با اسکن کل لیست حروف و جستجوی الگوها یا اشکالی که به طور بالقوه می توانند عدد 8 را تشکیل دهند، شروع کنید . مراقب حروفی باشید که شبیه «b»، «g» یا «S» هستند.

همچنین می توانید حروف را به تکه های کوچکتر تقسیم کنید و آنها را یکی یکی تجزیه و تحلیل کنید. استراحت های کوتاه هر چند ثانیه به شما کمک می کند 8 را واضح تر ببینید. با حوصله و رصد دقیق باید بتوانید عدد 8 را در کمترین زمان پیدا کنید!

.

.

.

پاسخ تست بینایی یافتن عدد 8 بین حروف

حتمن بخوانید: داستان پسر 10 ساله ای که عاشق دختر زیبای 25 ساله شد!

تست بینایی یافتن عدد 8 بین حروف 2

آیا تست بینایی یافتن عدد 8 بین حروف را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

معمای تصویری چیست؟

تست بینایی برای کودکان

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برای باهوشا: ضریب هوشی خود را با این تست هوش مخزن امتحان کنید. فقط 20 درصد شرکت کنندگان توانستند این آزمون را حل کنند!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

شاید برایتان جالب باشد

حتمن ببین: مشکلات مالی کدوم خانواده بیشتره؟ کدوم یکی فقیرتره؟

کدام یک از این بچه ها با برداشتن ژاکت همکلاسیشون،قصد آزار اونو دارن؟

عکس شبیه سازی زیباترین زن ایرانی و رقابت شدید با زن روسی!

یکی از این دو خواهر دوقولو مردی را به قتل رسانده است،اگه گفتی کدومشون قاتله؟

اگه دیدت خوبه، 3 تفاوت تصویر سگ سمت راستی و چپی را پیدا کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا