;
اخبار روزتازه ها

داوری عربستان در حد رونالدو نیست!

داوری عربستان در حد رونالدو نیست: کمیته داوران لیگ عربستان اخراج ساویچ بازیکن صربستانی تیم اول الهلال و گونزالس بازیکن کامرانی الرائد را در جریان بازی دو تیم تصمیمی اشتباه اعلام کرد و تاکید کرد: گل رونالدو در دیدار با الشباب اشتباه!

دپارتمان داوران پس از بررسی پرونده های داوری مسابقات هفته‌های 3م، 4م و 5م لیگ از طریق کانال خود در یوتیوب نوشت: پس از رقابت برای توپ در داخل محوطه جریمه، دو بازیکن زمین می خورند و شروع به تقابل با یکدیگر می کنند و عملکرد بازیکن الهلال شامل هیچ رفتار ناپسندی نبود و داور و کمک داور ویدیویی باید این موضوع را می‌دیدند. هل از بازیکن الرائد شروع شد و کارت زرد باید در این صحنه به دو بازیکن داده می‌شد.

واکنش بازیکنان و پرهیز از برخوردهای گروهی و همچنین داوران باید با استفاده از شخصیت و زبان بدن مناسب با این موارد برخورد کنند و در صورت لزوم جریمه های اداری را اعمال کنند و کمک داور ویدئویی در کنترل شرایط در این موارد از داور حمایت کند.

داوری عربستان در حد رونالدو نیست 1

دپارتمان داوری درباره قبل گل کریستیانو رونالدو، کاپیتان پرتغالی النصر در جریان رویارویی مقابل الشباب در هفته چهارم لیگ، اظهار داشت: پس از یک توپ عرضی در محوطه جریمه، بازیکن النصر (رونالدو) با یک ضربه سر گل به ثمر رساند و به نظر داور مسابقه بین هر دو بازیکن عادلانه بود، زیرا با رفتار عادی فوتبالی یکدیگر را نزدیک نگه داشتند. کمک داور ویدیویی دید که آنجا یک تخلف انجام شده و داور انجام بازبینی را انجام داد و تصمیم نهایی پس از بررسی این بود که گل را نپذیرفت و بازی را با یک ضربه آزاد مستقیم از سر گرفت. کمک داور ویدیویی باید ملاحظات خاصی را به کار گیرد. و درک درستی از فوتبال، و زمانی که تماس های طبیعی فوتبالی بین بازیکنان در حین رقابت وجود دارد، دلیل سقوط بازیکن مدافع (هاکس) هل دادن مهاجم نبود، بلکه پای هم تیمی‌اش (سانتوس) است.به داوران یادآوری می شود که فشار با دست را زمانی خطا اعلام کنند که تاثیر واضحی روی توانایی حریف داشته باشد.

این مطالب هم جالبه:

شاید بپسندید: جنجال تازه گرت بیل: مسی بهتر از رونالدو!

ادعای جنجالی داوید ویا: مسی جای رونالدو بود 150 گل می‌زد!

طلای ناب بارسا در مسیر اسطوره ها: یامال جوان‌ترین گلزن تاریخ اسپانیا!

خبر به شدت نگران‌کننده اسکالونی در مورد مسی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا