;
تازه ها

علاقه مندی رئال مادرید به جوب برادر کوچکتر بلینگهام

علاقه مندی رئال مادرید به جوب بلینگهام: طبق گزارش‌ها، رئال مادرید در حال پیگیری شرایط جذب جوب، برادر کوچک‌تر جود بلینگهام، پس از شروع درخشان او در ساندرلند است.

طبق گزارش Sport، مادرید به دقت جوب را زیر نظر دارد که برای ساندرلند در این فصل در 21 بازی 4 گل به ثمر رسانده است. در این گزارش آمده است،علاقه مندی رئال مادرید به جوب بلینگهام بخاطر رشد سریع استعداد این جوان 18 ساله بوده و شباهت هایی بین سبک بازی او و جود وجود دارد. علاوه بر این، برادر کوچک‌تر، که 5 سانتی‌متر بلندتر از ملی‌پوش انگلیسی دارد، از خواهر و برادر معروفش با استعدادتر دیده می‌شود.

علاقه مندی رئال مادرید به جوب بلینگهام

برادر بزرگتر جوب از زمان پیوستنش از بوروسیا دورتموند به تیم اسپانیایی در انتقالی 88 میلیون پوندی (110 میلیون دلاری) و به ثمر رساندن 16 گل در 19 بازی، ثابت کرده است که خرید فوق العاده موفقی برای رئال مادرید است. این بازیکن 20 ساله یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان است و شاید رئال مادرید امیدوار باشد که جوب راه برادرش را دنبال کند و درخشش او را در این راه تضمین کند.

هر دو بلینگهام قبل از رفتن به تیم های جدید در آکادمی تیم بیرمنگام سیتی بازی میکردند. آبی ها پیراهن شماره 22 جود را برای قدردانی از کمک او به باشگاه در هنگام امضای قرارداد با دورتموند در سال 2020 بازنشسته کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا