;
تازه هاعلم و فناوری

مسخره ترین اختراعات جهان که مو به تنتان سیخ می کنند!

مسخره ترین اختراعات جهان: در طول تاریخ اختراعات بسیار مختلفی وجود داشته است که بعضی از آن ها به شدت کاربردی بوده اند اما جالب است بدانید اختراعاتی هم داریم که جزء اختراعات احمقانه محسوب می شوند. یعنی وجود آن ها هیچ تاثیری در راحت کردن زندگی افراد ندارد و شاید عاملی برای تنبلی هم باشد. در این قسمت قصد داریم احمقانه ترین اختراعات تاریخ را به شما معرفی کنیم.

1. کلاه ماساژور

مسخره ترین اختراعات جهان عکس1: کلاه ماساژور

مسخره ترین اختراعات جهان: در سال 1960 دیگر لازم نبود افراد برای ماساژ به مرکز یا جای مشخصی بروند، آن ها می توانستند از کلاه ماساژ استفاده کنند. این کلاه برقی با نیروی الکتریسیته باعث ماساژ سر آن ها می شد.

2. قفس مخصوص نگهداری کودک

مسخره ترین اختراعات جهان: یکی از اختراعات بی مصرف بشر ، قفس نگهداری کودک بود که از پنجره به سمت بیرون آویزان می شد و کودک از طریق آن می توانست در هوای تازه تنفس کند. این قفس ها خطرناک بودند اما عقیده و باور بر این بود که به دلیل قرار گرفتن کودکان در معرض هوای آزاد، سیستم ایمنی شان تقویت می شود. اما به طور کل خطر سقوط این قفس از پنجره وجود داشت.

3. ضربه گیر

مسخره ترین اختراعات جهان: در قرن 20 تصادفات بسیار زیاد شده بود و رانندگی کردن در جاده بسیار خطرناک بود. تقریباً هر سال 20 هزار نفر به دلیل تصادف جان خود را از دست می دادند تا این که فردی به نام گرافان یک ضربه گیر را در جلوی ماشین اختراع کرد که هنگام تصادف، آسیب کمتری به راننده و سرنشینان وارد شود.

4. دوچرخه خانوادگی

مسخره ترین اختراعات جهان: اگر کل خانواده عاشق دوچرخه سواری بودند، این دوچرخه ها به آن ها کمک می کرد. به این صورت که در یک دوچرخه چندین سرنشین قرار میگرفت. جالب است بدانید که یک نفر می توانست بدون پا زدن پشت آن بنشیند و 2 نفر دیگر رکاب بزنند.

5. کفش مخصوص رقص عروس داماد

مسخره ترین اختراعات جهان عکس2: کفشش رقص عروس و داماد

مسخره ترین اختراعات جهان: این کفش های مخصوص رقص طراحی عجیبی داشتند و باعث می شد که یک زوج بتوانند با فاصله متناسب در کنار یکدیگر برقصند اما باز هم یکی از مسخره ترین اختراعات تاریخ است و احتمال زمین خوردن را به شدت افزایش می دهد.

6. دستگاه اندازه گیر آشپزی

مسخره ترین اختراعات جهان: خانم های خانه دار در آن زمان مجبور نبودند که از کاسه های مختلف استفاده کنند. آن ها می توانستند دسته این اندازه گیرها را در دست بگیرند و همزمان مواد را داخل کاسه بریزند و از روی دسته، وزن موجود مواد را بفهمند.

7. لاستیک چراغدار

مسخره ترین اختراعات جهان: لاستیک های چراغدار جزء احمقانه ترین اختراعات بشر محسوب می شوند. داخل این لاستیکها 18 حباب چرا قرار می گرفت و در نتیجه هنگام رانندگی این چراغ ها روشن می شدند و معمولا نور طلایی داشتند.

8. متر یودل

مسخره ترین اختراعات جهان: قبل از اینکه موسیقی های مدرن با دستگاه های جدید اختراع شوند، یک متر یودل وجود داشت که در سال 1925 از طریق آن گام صدای خواننده را اندازه می گرفتند.

9. سیگار زنجیره ای

مسخره ترین اختراعات جهان عکس3: سیگار زنجیره ای

مسخره ترین اختراعات جهان: افرادی که به شدت مدت معتاد سیگار بودند و یک سیگار برای آن ها کافی نبود، می توانستند از سیگار زنجیره ای استفاده کنند. این دستگاه 10 عدد سیگار را به طور همزمان روی خود داشتند. در نتیجه با یک تیر چند نشان زده می شد و فرد می توانست مدت زمان طولانی سیگار بکشد؛ بدون اینکه مجبور باشد سیگار بعدی را روشن کند.

10. ماشین تقلید کننده صدای گربه

مسخره ترین اختراعات جهان: در سال 1963 افرادی ماشینی که از طریق آن صدای گربه ایجاد می شد را اختراع کردند و از این طریق قصد داشتند که موش ها را از محل زندگی خود دور کنند. این دستگاه در هر دقیقه 10 بار صدای گربه را ایجاد می کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا