;
سرگرمی

نجات جان انسان ها توسط یک سگ: سگی به صاحب خود در مورد تهدید مرگبار داخل اتاق خوابش هشدار می دهد.

نجات جان انسان ها توسط سگ: اخیراً مردی به همراه دو سگ وفادارش در خانه در حال استراحت بودند که یک فاجعه غیرقابل پیش بینی در محل خواب آنها رخ داد. با این حال، به لطف وفاداری و محبت تزلزل ناپذیر یکی از سگ ها، توله سگ جوانی به نام اولیویا، از یک رویداد فاجعه بار با موفقیت جلوگیری شد.

نجات جان انسان ها توسط سگ-فیلم نجات چگونه به اشتراگ گذاشته شد؟

نجات جان انسان ها توسط یک سگ: کارن اندرسون، یکی از بستگان نزدیک این مرد، این حادثه را در اینترنت به اشتراک گذاشت و نقل کرد که به دلیل اتصال کوتاه مدار الکتریکی در اتاق خواب آتش سوزی رخ داده است. بی‌خبر از خطر قریب‌الوقوع، برادر شوهرش که در خواب بود غافل ماند زیرا شعله‌های آتش به سرعت شدت گرفت. اندرسون نوشت: “حتی با وجود اینکه دود سیاه اتاق را در بر گرفته بود، او متوجه نشد. او از خواب بیدار نمی شد.” اما اولیویا متوجه شد.

شاید بپسندید: طولانی ترین خواب در جهان: دختری که 9 سال خوابید و کسی دلیلش رو نتونست بفهمه!

نجات جان انسان ها توسط یک سگ 1

اگر سگ صرفاً به خاطر حفظ خود عمل می کرد، ممکن بود سعی می کرد از موقعیت خطرناک فرار کند. با این حال، حتی در آن لحظه حساس، نگرانی او معطوف شخص دیگری بود. اندرسون نوشت: «او پارس کرد و صورت [برادر شوهرم] را لیسید تا اینکه از خواب بیدار شد. او جان همه افراد خانه را نجات داد.»

میزان خسارت ناشی از آتش سوزی به محل سکونت آنها هنوز مشخص نیست. با این وجود، به دلیل ماهیت شجاع اولیویا، همه افراد موفق شدند بدون آسیب بگریزند. با توجه به این موضوع، اندرسون و خانواده‌اش مملو از قدردانی بی‌نهایت هستند. اندرسون به The Dodo گفت: «اولیویا واقعا شگفت انگیز است. اندرسون اظهار داشت: “او بهترین دختر است.”

اینم جالبه: چیستان جالب 55: کدام کلمه در فرهنگ لغت به اشتباه تلفظ شده است؟

نجات جان انسان ها توسط یک سگ-الیویا

نجات جان انسان ها توسط یک سگ: این داستان دلگرم کننده این واقعیت را برجسته می کند که همراهان پشمالو ما فقط حیوانات نیستند، بلکه می توانند اعضای خانواده نیز در نظر گرفته شوند. اگرچه ما دوست داریم با حیوانات خانگی خود مانند فرزندان خود رفتار کنیم، اما آنها در واقع کاملاً باهوش هستند و توانایی های شناختی خاصی دارند. در واقع، آنها می توانند رفتاری شبیه به انسان داشته باشند و مانند ما نسبت به چیزها واکنش نشان دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا