;
تازه هااخبار روز

پردرآمدترین فوتبالیست های لیگ برتر انگلیس در فصل 2021-2022

پر درآمدترین فوتبالیست های لیگ برتر انگلیس: اکثر باشگاه های لیگ برتر اغلب قراردادهای بزرگ و سنگینی را به با ارزش ترین بازیکنان خود پیشنهاد می کنند. لیگ برتر انگلیس یا لیگ جزیره سیستم لیگ برتر فوتبال در انگلیس است.

این مسابقه توسط 20 باشگاه برگزار می شود و بر اساس سیستم صعود و سقوط با لیگ فوتبال انگلیس عمل می کند. فصل ها معمولاً از آگوست تا می ادامه دارند و هر یک از تیم ها برای 38 مسابقه بازی می کنند. لیگ برتر مملو از پردرآمدترین بازیکنان جهان فوتبال است و همچنین آهنربای ابر ستاره های این نسل است.

 

لیگ جزیره از منظر تجاری با معاملات بزرگ بین المللی مایه حسادت در جهان است. این بازی توسط بهترین بازیکنان جهان و بسیار هیجان انگیز ساخته شده است. به همین دلیل است که آنها دستمزد بالایی دریافت می کنند. در اینجا پردرآمدترین بازیکنان لیگ انگلیس را برایتان لیست نموده ایم. با بخش تازه ها از مجله گفتنی همراه باشید.

 

مرتبط: آیا آبله میمون به کووید جدید تبدیل خواهد شد؟

پر درآمدترین فوتبالیست های لیگ برتر انگلیس عبارتند از:

این تست خیلی باحاله: آزمون شناخت پیرزن خطرناک: کدوم یکی خطرناکه؟ حالا چرا؟

10. پل پوگبا

فوتبالیست حرفه ای فرانسوی که در حال حاضر برای باشگاه لیگ برتر منچستریونایتد بازی می کند ، در حال حاضر سالانه 18.4 میلیون دلار دستمزد دریافت می کند. این فوتبالیست فرانسوی در درجه اول به عنوان هافبک میانی در زمین عمل می کند، اما می تواند در پست هایی مانند هافبک تهاجمی، هافبک دفاعی، وینگر چپ و بازیساز عمیق نیز بازی کند.

پردرآمدترین فوتبالیست های لیگ برتر انگلیس-پل پوگبا

9. انگولو کانته _پر درآمدترین فوتبالیست های لیگ برتر انگلیس

فوتبالیست حرفه ای فرانسوی انگولو کانته در حال حاضر برای باشگاه چلسی در لیگ برتر بازی می کند و در حال حاضر سالانه 18.4 میلیون دلار دستمزد دریافت می کند. وی حقوقی برابر با پل پوگبا دارد و هر دو در تیم ملی فرانسه بازی می کنند. او به عنوان یکی از بهترین هافبک های جهان شناخته می شود و به دلیل تلاش های کاری و هوش دفاعی اش بسیار مورد تحسین قرار می گیرد. او در حال حاضر در پست هافبک میانی بازی می کند.

پردرآمدترین فوتبالیست های لیگ برتر انگلیس -انگولو کانته 

8. رحیم استرلینگ

رحیم استرلینگ، فوتبالیست حرفه ای انگلیسی در حال حاضر برای باشگاه منچستر سیتی در لیگ برتر بازی می کند و در حال حاضر سالانه 19 میلیون دلار دستمزد دریافت می کند. او در تیم ملی انگلیس نیز بازی می کند و در پست هافبک وینگر و هجومی بازی می کند. او در جامائیکا از پدر و مادر جامائیکایی به دنیا آمد و در سن 5 سالگی به لندن نقل مکان کرد.

پردرآمدترین فوتبالیست های لیگ برتر انگلیس-رحیم استرلینگ

7. جک گریلیش

یکی دیگر از پر درآمدترین فوتبالیست های لیگ برتر انگلیس جک گریلیش فوتبالیست حرفه‌ای انگلیسی است که برای باشگاه منچستر سیتی در لیگ برتر بازی می‌کند و در حال حاضر سالانه ۱۹ میلیون دلار درآمد دارد، همان دستمزد سالانه رحیم استرلینگ. او همچنین در تیم ملی انگلیس بازی می کند و در پست وینگر و گاهی در پست هافبک هجومی بازی می کند. او از شش سالگی به استون ویلا پیوسته است و در نهایت پس از مدتی در نوتس کانتری در ماه می 2014 اولین بازی خود را برای این باشگاه انجام داد.

6. روملو لوکاکو

روملو لوکاکو فوتبالیست حرفه ای بلژیکی در حال حاضر برای باشگاه چلسی در لیگ برتر بازی می کند و در حال حاضر سالانه 20.6 میلیون دلار دستمزد می گیرد. این فوتبالیست بلژیکی در تیم ملی بلژیک نیز بازی می کند و در پست مهاجم بازی می کند. او کار خود را به‌عنوان بازیکن بزرگسال باشگاهی آغاز کرده است که برای اندرلخت بازی می‌کند، جایی که در نهایت عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر بلژیک را به دست آورد و به سرعت به عنوان بهترین گلزن لیگ به پایان رسید.

پر درآمدترین فوتبالیست های لیگ برتر انگلیس-روملو لوکاکو

5. رافائل واران

رافائل واران فوتبالیست حرفه ای فرانسوی در حال حاضر برای باشگاه منچستریونایتد در لیگ برتر بازی می کند و در حال حاضر سالانه 21.6 میلیون دلار دستمزد می گیرد. او همچنین در تیم ملی فرانسه بازی می کند و به عنوان مدافع میانی این تیم بازی می کند. فوتبالیست 29 ساله فرانسوی یکی از بهترین مدافعان جهان محسوب می شود.

پر درآمدترین فوتبالیست های لیگ برتر انگلیس-رافائل واران

4. جیدون سانچو

فوتبالیست حرفه ای انگلیسی جیدون سانچو در حال حاضر برای باشگاه لیگ برتری منچستریونایتد بازی می کند و در حال حاضر سالانه 22.2 میلیون دلار حقوق می گیرد. او همچنین در تیم ملی انگلیس بازی می کند و به عنوان وینگر این تیم بازی می کند. این فوتبالیست 22 ساله انگلیسی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جوان جهان مورد ستایش قرار گرفته است و به دلیل هوش بازی، حیله گری و استفاده از تظاهر در موقعیت های یک به یک شهرت دارد.

پر درآمدترین فوتبالیست های لیگ برتر انگلیس-جیدون سانچو

3. داوید دخیا

داوید دخیا، فوتبالیست حرفه ای اسپانیایی در حال حاضر برای باشگاه منچستریونایتد در لیگ برتر بازی می کند و در حال حاضر سالانه 23.8 میلیون دلار حقوق می گیرد. او همچنین در تیم ملی اسپانیا بازی می کند و به عنوان دروازه بان این تیم بازی می کند. فوتبالیست 31 ساله اسپانیایی به طور گسترده به عنوان بهترین دروازه بان در سراسر جهان شناخته می شود.

پر درآمدترین فوتبالیست های لیگ برتر انگلیس-داوید دخیا

2. کوین دی بروین

کوین دی بروین فوتبالیست حرفه ای بلژیکی در حال حاضر برای باشگاه منچسترسیتی در لیگ برتر بازی می کند و سالانه 25.4 میلیون دلار دستمزد می گیرد. او در تیم ملی بلژیک نیز بازی می کند و در پست هافبک این تیم بازی می کند. این فوتبالیست 30 ساله بلژیکی به طور گسترده ای به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان شناخته می شود و اغلب توسط کارشناسان به عنوان یک فوتبالیست کامل توصیف می شود.

پر درآمدترین فوتبالیست های لیگ برتر انگلیس-کوین دی بروین

1. کریستیانو رونالدو

و اما در صدر پر درآمدترین فوتبالیست های لیگ برتر انگلیس، فوتبالیست حرفه ای پرتغالی، کریستیانو رونالدو، در باشگاه منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس است و سالانه 32.3 میلیون دلار حقوق می گیرد. این فوتبالیست پرتغالی به عنوان کاپیتان تیم ملی پرتغال نیز بازی می کند. این فوتبالیست 37 ساله یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال محسوب می شود.

لینک های مرتبط: 

اگر پوتین در مقام ریاست جمهوری بمیرد چه اتفاقی در روسیه می افتد؟

حقایقی درباره‌ی فضا و تاثیر آن بر سلامت فضانوردان…

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا