;
سرگرمی

آزمون خوردن غذای کم خطر؛شما کدام غذا را برای خوردن انتخاب می کنید تا تهدیدی برای زندگیتان نباشد؟

آزمون خوردن غذای کم خطر؛ در تصویر آزمون خوردن غذای کم خطر ما سه ماده خوراکی شامل پنیر کرم زده،جگر ماهی فوگو و قارچ آمانیتا را می بینیم که بر روی میزی در یک مسابقه تلویزیونی قرار داده شده است و از شرکت کنندگان می خواهد که یکی از آنها را برای خوردن انتخاب کنند،فقط به آنها گفته شده که یکی از آنها کم خطر می باشد.

آیا شما می توانید این غذای کم خطر را انتخاب کرده و بگویید کدامشان ضرر کمتری برای جان انسان دارد؟

شاید جالب باشد: آزمون شناخت نام فرزند سوم؛فقط یک نابغه میتونه در 5 ثانیه نام فرزند سوم مرد را بگه

تصویر آزمون خوردن غذای کم خطر

آزمون خوردن غذای کم خطر

از دست نده: بازی فکری با کلمات؛با کلماتی که در تصویر می بینید نام یک حیوان را بسازید

.

.

.

از سن و سال ما که دیگر گذشته است؛ حتماً این جمله اشتباه و آشنا را شنیده‌اید و شاید هم در دسته‌ای که از آن استفاده می‌کننداین جمله‌ای که از انرژی‌های منفی و مخرب می‌تواند زندگی کند را به دره رکود و رخوت بکشاند.

کدام قانون و تفکر منطقی، بزرگان نباید از کارهایی که سراسر فایده است، انجام دهند؟ مثلاً بازی کردن، آن هم بازی فکری یکی از مواردی است که پیر و جوان نمی‌شناسد.

.

.

.

شاید جالب باشد: حقایق شاخدار: چرا بعضیا می گن باب اسفنجی شیطانیه؟!

در این بخش از سرگرمی می خواهیم مغز شما را ورزش داده و به چالش بکشیم. پس با وب سایت گفتنی همراه باشید تا دریابید آیا مغز فعالی دارید یا نه؟!

پاسخ آزمون خوردن غذای کم خطر

احتمالا جواب این معمای تصویری را به راحتی پیدا کرده اید و ما جواب این آزمون را برای کسانی می گذاریم که هنوز نتوانسته اند جواب آن را بدهند،همان طور که میدانیم قارچ آمانیتا یکی از سمی ترین گونه های موجود در جهان می باشد،ماهی فوگو یک ماهی سمی می باشد  مخصوصا جگر آن که مصرف آن از سال 1984 میلادی ممنوع اعلام شده است.

پنیر کرم زده برخلاف ظاهرش یک غذای بسیار محبوب در ساردینیا می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و بسیار هم گران قیمت می باشد،پس شما برای پیروز شدن در آزمون خوردن غذای کم خطر باید پنیر کرم زده را انتخاب می کردین.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت معلم قاتل؛میتونی بگی کدوم معلم یک قاتل حرفه ای می باشد؟

پاسخ آزمون خوردن غذای کم خطر

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند.

شاید جالب باشد: فقط افراد با هوش ریاضی بیان این معادله هوش ریاضی چوب کبریت رو حل کنند!

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند.

پیشنهاد می شود: تست بینایی شیر متفاوت؛ فقط افراد چشم عقابی و زبل میتونن، تو 10 ثانیه شیر متفاوت را پیدا کنند!

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

شاید جالب باشد: تست بینایی شکلات قلبی متفاوت؛ اگه ادعات میزه خیلی تیزبینی در 6 ثانیه تصویر متفاوت رو پیدا کن

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

شاید جالب باشد: تفاوت تصویری خانواده شگفت انگیز؛ میتونی در 7 ثانیه بگی کدوم یکی از خونواده ها با بقیه فرق میکنه؟

ممکن است کمتر احساس اضطراب کنید

دنبال آرامش هستید؟ تحقیقات نشان داده، به خصوص حل پازل ممکن است به آرام شدن و کاهش اضطراب تان کمک کند.

مغزتان را ورزش می دهید

معماها هم نیمکره ی راست مغز را فعال می کنند و هم نیمکره ی چپ آن را. در این حالت، قوه ی تخیل تان به همراه قوه ی استدلال یا قوه ی محاسبه تان فعال می شود. حافظه هم وارد کار می شود، به خصوص در معماهایی که پایه و اساس آن ها کلمات و ریاضیات است. وقتی معما حل می کنید همه ی مغزتان فعال می شود.

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت گرگینه؛ از بین بچه های خونواده یکیشون گرگینه هست،اگه گفتی کدومشونه؟

وقتی بتوانید معما را حل کنید حس لذت ناگهانی و شدیدی به شما دست می دهد

آن لحظه ای که بالاخره معما را حل می کنید را خاطرتان هست؟ این حس را به لطف جاری شدن سیلی از دوپامین در هسته اکومبنس تجربه می کنید، بخشی از مغز که مسئولیت پاداش و تقویت را برعهده دارد.

مطالب پیشنهادی ما:

جالب است: آزمون هوش شناخت زن یا مرد؛ اگه گفتین کدوم فرد داره دروغ میگه؟

آزمون پیدا کردن بادبادک قلبی متفاوت؛اگه چشمای تیزی داری در 12 ثانیه بادبادک قلبی متفاوت رو پیدا کن

آیا معادله هوش ریاضی 0=1+7 را در 10 ثانیه با حرکت دادن یک چوب کبریت میتوانید حل کنید؟

بازی فکری فست فود: افراد زبل جواب نهایی را در 4 ثانیه حدس بزنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا