;
سبک زندگیرابطه و ازدواج

علت بی توجهی پسر به دختر+ راهکارها: چرا یهو بی محلی می کنن؟

اگر در رابطه ای هستید که سیگنال های ضد و نقیضی دریافت می کنید، حتما می تواند مسئله آزاردهنده ای باشد. بعضی از پسرها تمایل دارند فاصله خود را با شما حفظ کنند. آن ها در عین حال که علاقه خود را به صورت غیر مستقیم ابراز می کنند اما وقتی شما گامی برمی دارید، عقب می کشند و حتی خود را بی میل نشان می دهند.

علت بی توجهی پسر به دختر چیست؟ چرا آن ها در حال عقب نشینی و سرد شدن هستند و آیا راه حلی برایش وجود دارد؟

در این بخش از سبک زندگی، ما به راه حل های صحیح برخورد با این نوع مردان خواهیم پرداخت تا از برزخ تعلیقی که در آن گرفتار شده اید رهایی یابید. با مجله گفتنی همراه باشید.

حتما نگاه کنید: جذب غیر مستقیم مردان: فوت و فن های جذب پسران را یاد بگیرید!

علت بی توجهی پسر به دختر

در اینجا ما آن سیگنال‌های ترکیبی را رمزگشایی می‌کنیم و به شما کمک می‌کنیم بفهمید چه زمانی باید جهش کنید و چه زمانی باید رها کنید.

 سیگنال های ترکیبی از یک مرد به چه معناست؟

1. او به دنبال جلب توجه است

این مرد در حال پرتاب سیگنال های مختلف به سمت شماست و همه این درام ها ممکن است فقط به این دلیل باشد که او توجه می خواهد. او می‌تواند از آن نوع پسرهایی باشد که خیلی توجه زنان را به خود جلب می کند.

بنابراین گرم و سرد بودن او باز هم نشانه مثبتی نیست و می تواند بیانگر این باشد که اگر چه او ممکن است شما کراش و مورد علاقه او باشید اما به دنبال رابطه ای جدی نباشد و صرفا برایش جذاب هستید.

قبل از پیش داوری کامل موارد دیگر را هم مطالعه کنید و ببینید چقدر با شرایطتان همخوانی دارد و چقدر باید به آن رابطه جدی فکر کنید یا کنار بگذارید.

همچنین بخوانید: آنفالو شدن توسط عشقتان: وقتی کسی شما را آنفالو می کند چه معنایی دارد؟

2. او در حال نگه داشتن فرد دیگری است

بیایید صادق باشیم، اگر او احساسات شما را به هم می زند، می تواند به این دلیل باشد که او سعی می کند شما را به عنوان پشتیبان نگه دارد. شاید او در حالی که منتظر عشق سابق خود است وقت می کشد یا ممکن است همزمان با دختران دیگری قرار بگذارد، اما در هر صورت، برای شما خوب نیست که منتظر بمانید تا بفهمید.

3. او دراماتیک است

برخی افراد واقعاً پر از درام و کمی بیش از حد پیچیده هستند. شخصیت او می تواند پیچیده باشد. او همچنین ممکن است سعی کند شما را از مسیر خود دور کند. مهم نیست قضیه اینجاست، اگر به طور جدی به دنبال عشق هستید، برای شما درست و منصفانه نیست.

حتما ببین: بازگشت به رابطه قبلی: چطوری به رابطه ای که تمام شده برگردم؟

4. او به جای شیرجه زدن در عشق، دمای آن را می آزماید!

اگر سعی می‌کنید حرفتان را باز کنید، اما او دقیقاً برعکس عمل می‌کند، ممکن است این باشد که او فقط آب‌ها را آزمایش می‌کند. اما، از سوی دیگر، سیگنال های ترکیبی از یک پسر نیز می تواند از خجالتی بودن باشد. او ممکن است از جهش وحشت داشته باشد بنابراین او فقط حول احساسات واقعی خود می رقصد. با این حال این را به یاد داشته باشید، مردان واقعی در عشق شیرجه می زنند.

همچنین بخوانید: نشانه های عاشق شدن در مردان محافظه کار : با پسرهای مغرور چطور رفتار کنیم؟

5. برای او خیلی زود است

علت بی توجهی پسر به دختر

شما نمی توانید کاملاً بفهمید که چرا او دیوانه وار ابراز علاقه می کند و سپس عقب نشینی می کند. این می تواند فقط به این دلیل باشد که او در حال حاضر واقعاً به دنبال یک رابطه جدی نیست. در حالی که او شما را دوست دارد، آماده تعهد کامل نیست، اما خودخواهانه، او همچنین نمی خواهد شما را رها کند. اگر به دنبال یک رابطه پایدار هستید، این برای شما منصفانه نیست.

علت بی توجهی پسر به دختر

6. او به دنبال رابطه جنسی است

پسرها ممکن است سیگنال های گیج کننده ای ارسال کنند زیرا واقعاً نمی خواهند یک رابطه کامل داشته باشند. آنها فقط همه سرگرمی های رابطه را می خواهند و نه تمام ابعاد آن را. اگر اینطور باشد، واضح است که او به دنبال یک ارتباط عاطفی نیست. او احتمالاً فقط محدودیت‌های شما را آزمایش می‌کند تا ببیند تا کجا با او پیش خواهید رفت. گرفتار آن نشوید؛ هیچ آینده ای وجود ندارد.

7. او فقط یک پسر خوب است

ممکن است فکر کنید که او با شما رفتار خاصی دارد و خیلی خوب است، اما این می تواند یک چیز عادی برای او باشد، زیرا او یک مرد خوب است و با همه اطرافیان با مهربانی رفتار می کند. فقط به این دلیل که او در مقابل شما مانند یک جنتلمن رفتار می کند به این معنی نیست که به شما علاقه عاشقانه دارد. مردانی هستند که با بسیاری از مردم مودب هستند. بنابراین باید مطمئن شوید که درست قبل از اینکه عاشق شوید، حالات را می‌خوانید.

8.او یک تصویر مرد باحال می خواهد

این افراد وقتی دوستانشان در اطراف یا در جمع هستند بی‌علاقه به شما رفتار می‌کنند. ناگهان، وقتی تنها هستید، علاقه و توجه او شما را فرا گرفته است. اجازه ندهید شما را گیج کند؛ او فقط به اندازه کافی به احساسات خود اطمینان ندارد که تردید را کنار بگذارد.

9. او ممکن است فقط گیج شود

سیگنال های مختلط او می تواند به این معنی باشد که او با احساسات خود دست و پنجه نرم می کند و ممکن است نداند دقیقاً چه می خواهد. اگر اینطور است و شما واقعاً به او علاقه دارید، از طرف خود تلاش کنید تا او را کمی به جلو هل دهید.

علت بی توجهی پسر به دختر: چگونه با سیگنال های مختلط یک پسر برخورد کنیم

1. با سواری همراه شوید

یک گزینه آرام این است که فقط از بازی لذت ببرید. زمانی که او احساس می‌کند با شما معاشقه می‌کند، معاشقه کنید و وقتی کنار می‌رود کارهای خودتان را انجام دهید. به او اجازه ندهید احساسات شما را کنترل کند و فقط با آن سرگرم شوید.

2. کنترل بازی را در دست بگیرید

بسیار خوب، شما طبق قوانین او بازی کرده اید و کار نمی کند، بنابراین ممکن است زمان آن رسیده باشد که کنترل را به دست بگیرید. چیز متفاوتی را امتحان کنید. اگر او توجه نشان می دهد، با نادیده گرفتن او، کمی او را به چالش بکشید. اجازه ندهید او فکر کند که شما به راحتی تحت تأثیر بلاتکلیفی او قرار گرفته اید. همچنین، به شما کمک می کند تا بفهمید که آیا او واقعاً شما را دوست دارد یا خیر، زیرا اگر او دوست داشته باشد، شما را تعقیب خواهد کرد.

3. آرام باشید

سعی کنید افکارتان را برای خودتان نگه دارید تا زمانی که احساسات او را بهتر درک کنید. در ابتدا، او حتی ممکن است شما را دوست نداشته باشد، و اگر شما با او مقابله کنید، می تواند به پتانسیل یک رابطه آسیب برساند.

4. سعی کنید حدس و گمان نزنید

ممکن است چیزهای زیادی در جریان باشد، اما برای سلامت عقل خود، بیش از حد آن را با فرضیات خود پیچیده نکنید. یک قدم به عقب برگردید تا مطمئن شوید که آن را به درستی می خوانید.

5. وارد رابطه نشوید

وقتی بازی‌های او را مدیریت می‌کنید، اجازه ندهید خیلی سریع عاشق او شوید. از این گذشته، شما نمی خواهید عاشق کسی شوید که لیاقت شما را ندارد. از آنجایی که او به وضوح آماده نیست، سعی کنید همه چیز را روشن و سرگرم کننده نگه دارید تا زمانی که واضح تر شود.

6. از جذابیت فیزیکی خود استفاده کنید

بازی ها و سرگرمی های عشوه گرانه اغلب نشانه هایی از تلاش شخصی برای شعله ور کردن پیشرفت های جنسی است. بیاموزید که او چقدر می‌خواهد برود و سپس از آن به نفع خود استفاده کنید. اگر می‌خواهید این علاقه را بدون تعهد کامل حفظ کنید، سعی کنید او را از نظر فیزیکی جذب یا حتی اغوا کنید.

7. برای نتیجه آماده باشید

در نهایت، درگیر شدن با پسرانی که سیگنال‌های مختلط را برای شما ارسال می‌کنند می‌تواند به معنای وجود یک نتیجه نامعلوم باشد، بنابراین اگر تصمیم دارید آن را کنار بگذارید، آماده باشید تا هر اتفاقی را که در آینده رخ می‌دهد مدیریت کنید. ممکن است متوجه شوید که او واقعاً یک احمق است، حتی ممکن است در نهایت او را آنقدر که فکر می‌کردید دوست نداشته باشید، یا ممکن است ناگهان برای عشق آماده شود. مهم نیست که چه باشد، باید مطمئن شوید که با انواع نتایج خوب هستید.

8. با او مقابله کنید

معمولا، اگر سیگنال های متفاوتی از یک پسر دریافت می کنید و خسته شده اید، ممکن است بخواهید با آنها مقابله کنید. با این حال، این معمولاً پایان خوبی ندارد. اگر جرات برداشتن این مرحله را دارید، یک بار برای همیشه آن را انجام دهید. اگر او فقط همه چیز را انکار می کند، فقط از آنجا دور شوید زیرا در نهایت او لیاقت چیزی را ندارد که شما آماده ارائه آن هستید.

نکته پایانی

به یاد داشته باشید که شما مجبور نیستید در رابطه ای بلاتکلیف باقی بمانید. ممکن است خارج شدن از ارتباطی که در آن احساساتتان درگیر شده است سخت و دردناک باشد و حتی بعد از آن خودتان را سرزنش کنید که چرا بیش تر منتظر نماندید تا عشق صادقانه ای دریافت کنید.

این تقصیر شما نیست و هر چه در بلاتکلیفی بیش تر بمانید درگیری عاطفی تان سخت تر خواهد بود. مردان درست و حقیقی دمای عشق را اندازه نمی‌گیرند؛ آن ها در عشق شیرجه می زنند.

لینک های مرتبط:

نشانه های عاشق شدن در مردان محافظه کار: با پسرهای مغرور چطور رفتار کنیم؟

نکات مهم برای قرار عاشقانه: چگونه در دیت اول جذاب باشیم؟

هنوز نمی توانم عشق اولم را فراموش کنم: اگر این احساس را دارید چه کنید؟

چگونه بفهمم شوهرم دیگر مرا نمی خواهد؟ نشانه های عدم علاقه مردان

ترفندهایی که هر خانمی باید بداند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا