;
فرهنگ و هنرسینما

خانم مارول کیست؟ درباره اولین ابرقهرمان زن آسیایی مارول بدانید

 اولین ابرقهرمان زن آسیایی مارول: خانم مارول کیست؟ کامالا خان با بازی ایمان ولانی، اولین ابرقهرمان آسیایی مارول در دنیای سینمایی مارول (MCU) است. در 8 ژوئن 2022، یک سریال محدود در مورد شخصیت کمیک خانم مارول در Disney + Hotstar پخش شد. این شخصیت کمیک اولین حضور خود را بدون نام در جولای 2013 در کاپیتان مارول (جلد 7) شماره 14 انجام داد.

در این بخش از فرهنگ و هنر به اولین قهرمان زن مارول در آسیا و نقاط ضعف و نقاط قوت او خواهیم پرداخت. با وب سایت گفتنی همراه باشید.

 

حتما ببین: تام هنکس: بهترین فیلم های تام هنکس که باید دید

 

آیا می دانید اولین ابرقهرمان مارول چه کسی بود؟

 اولین ابرقهرمان زن آسیایی- خانم مارول هندی

همچنین بخوانید:پاچینکو یعنی چه و چرا باید سریال کره ای پاچینکو را ببینید؟

داستان مارول آسیایی درباره چیست؟

داستان حول محور نوجوانی از یک خانواده مسلمان ارتدوکس و صمیمی در شهر جرسی است. اعضای خانواده به دلیل آسیب های روحی پس از پارتیشن در نسب خود دچار شرم و اضطراب می شوند. ابرقهرمان زن جوان مارول یکی از طرفداران وسواسی انتقام جویان و کاپیتان مارول است. در کمیک، خانم مارول متعلق به گروه متفاوتی از ابرقهرمانان جوان به نام قهرمانان است.

کامالا دو دوست صمیمی دارد: برونو، پسری سفیدپوست همکلاسی اش، و ناکیا (یاسمین فلچر)، نوجوانی وظیفه شناس و سیاسی که برای پست بالای هیئت مسجد جامعه خود کاندید می شود – در کنارش. کامالا در تعطیلات آخر هفته مشغول ساخت داستان های فن تخیلی انتقام جویان در صفحه متوسط ​​اجتماعی خود است. هنگام حضور در AvengerCon، کامالا یک لباس الهام گرفته از کاپیتان مارول و یک دستبند مرموز خانوادگی به تن داشت. او دست و لایه‌هایی از نسیم آبی و بنفش کریستالی را در سراسر خود دراز می‌کند، که یادآور هاله نئونی کاپیتان مارول است، و او در مرکز توجه رویداد قرار می‌گیرد و به نیروی پلیس شهر هشدار می‌دهد. در همین حال، در سریال مشخص می شود که مادربزرگ کامالا تا حدی با دستبند ارتباط دارد که به او قدرت فوق العاده می بخشد.

اولین ابرقهرمان زن آسیایی مارول

قدرت ها و نقاط ضعف خانم مارول

ابرقدرت های خانم مارول تلفیقی از دیگر قهرمانان مارول است که قبل از او آمده اند. ابرقدرت اصلی کامالا خان مورفوژنتیک است. سلول‌های کامالا ویژگی‌های تغییرپذیری را نشان می‌دهند، زیرا او قادر است جرم خود را در طول زمان با نسخه‌های مختلف خود به اشتراک بگذارد. در سطح مولکولی، خانم مارول هر زمان که از قدرت خود استفاده کند در زمان سفر می کند.

برخی از ابرقدرت های خانم مارول عبارتند از:
کامالا می‌تواند کل بدن یا قسمت‌هایی از آن را کشیده، تغییر شکل داده، منبسط یا فشرده کند و به هر شکل مجاوری که می‌تواند برای کاربردهای مختلف تصور کند:

-کشیدگی: کامالا می‌تواند اندام، نیم تنه یا گردن خود را تا فواصل بسیار زیاد دراز کند.

– تغییر اندازه : کامالا می تواند قد و قد خود را تنظیم کند و به توانایی های فیزیکی چشمگیر خود، از کوچک شدن تا اندازه یک اکشن فیگور، تا رشد به اندازه یک سازه ساختمانی، اضافه کند.

– عامل شتاب دهنده : کامالا می تواند به سرعت جراحاتی مانند زخم های گلوله را بهبود بخشد.

– تغییر ظاهر : کامالا این قدرت را دارد که ظاهر فیزیکی خود از جمله مو و لباس خود را تغییر دهد

– بیولومینسانس : بدن کامالا با استفاده از قدرت مورفوژنیک خود، یک امضای انرژی زرد درخشان منتشر می کند.

برخی از نقاط ضعف خانم مارول عبارتند از:

– پالس های الکترومغناطیسی : بدن خانم مارول در برابر EMP ها آسیب پذیر است، که می تواند خاصیت ارتجاعی او را ضعیف کند.

– درمان بیش از حد: استفاده بیش از حد از فاکتور شفابخش او به طور موقت قدرت کشسانی خانم مارول را ضعیف می کند.

 

لینک های مرتبط:

بهترین نقش هایی که بازیگران آن، بابتش عجیب‌ترین کارها را انجام دادند!

7 رئیس جمهور که در تبلیغات تلویزیونی بازی کردند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا