;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بازیگران جومونگ در گذر زمان چه شکلی شده اند

بازیگران جومونگ در گذر زمان: چند سالی که پخش سریال کره‌ای و محبوب «افسانه جومونگ» می‌گذرد و به دلیل پر مخاطب بودن این سریال، شاید خیلی از شما نیز کنجکاو باشید که بازیگران این سریال هم‌اکنون چند سال دارند، چه می‌کنند و چگونه لباس می‌پوشند. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

حتمن ببینید: فرهاد اصلانی و همسر زیبای خوش استایلش+عکس خانوادگی

بازیگران جومونگ در گذر زمان

داستان سریال جومونگ

افسانه جومونگ با نام دیگر کتابچه سه امپراتوری (به کره‌ای: 주몽)، یک مجموعهٔ تلویزیونی کره‌ای در ژانر درام و تاریخی است که از آوریل ۲۰۰۶ تا مارس ۲۰۰۷ میلادی در شبکه ام‌بی‌سی به نمایش درآمد. از جمله بازیگران این مجموعه سونگ ایل گوک، هان هه جین، کیم سونگ سو و وون کی جون هستند.

داستان این مجموعه دربارهٔ زندگی جومونگ بنیان‌گذار امپراتوری گوگوریو است که از ۳۷ تا ۱۹ پیش از میلاد بر منچوری و بخش شمالی شبه جزیره کره حکومت کرد. بنا بود مجموعه در ۶۰ قسمت پخش شود که با استقبال مردم ام‌بی‌سی آن را به ۸۱ قسمت افزایش داد. حق پخش تلویزیونی این سریال به قیمت ۸ میلیون دلار در مارس ۲۰۰۶ به شبکه‌های محلی در ژاپن، تایوان، هنگ‌کنگ، آمریکا، ویتنام، تایلند، سنگاپور، میانمار، فیلیپین، ترکیه، قزاقستان، مغولستان، اندونزی، فیجی، افغانستان، ازبکستان، مالزی و برونئی فروخته شد. این مجموعه در ایران با نام افسانه جومونگ پخش و با استقبال زیادی مواجه شد.

 

برایتان جالب خواهد بود

سالار سعیدی بازیگر نقش بهمن در سرزمین مادری بزرگ شده چقدر تغییر کرده + بیوگرافی

عکس شباهت سوگل خلیق به بازیگر ونزدی+عکس های خانوادگی

الیکا ناصری در سریال مرداب: یک دهه هشتادی معصوم+عکس

جذاب ترین مرد سال 2023 انتخاب شد و همه رو شوکه کرد!

آناهیتا درگاهی ثابت کرده دختر قجری زیباست+ عکس های جذاب

کاهش وزن بازیگران ایرانی که حسابی لاغر کرده اند+ عکس قبل و بعد

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا