;
فرهنگ و هنرهنرمندان

جذابیت فوق العاده پارسا پیروز فر در اکران مردمی تی تی

جذابیت پارسا پیروزفر: دیروز تصاویری از پارسا پیروزفر در اکران مردمی فیلم تی تی منتشر شد و باعث شد که دوباره نام او در فضای مجازی و میان کاربران بیشتر دیده شود.

مدت‌هاست که پارسا پیروزفر به عنوان یکی از جذاب‌ترین مردان سینمای ایران شناخته می‌شود. اخیرا و با وجود بالاتر رفتن سن این بازیگر، کاربران شبکه‌های مجازی بر این باور بوده‌اند که این بازیگر با گذر زمان و بالاتر رفتن سنش، نه تنها چیزی از جذابیتش کم نمی‌شود، بلکه جذابیتش بیشتر و بیشتر می‌شود. در این مطلب فرهنگ و هنر در مجله گفتنی نگاهی به استایل اخیر پارسا پیروزفر در اکران مردمی فیلم تی تی داشته ایم.

خواندنی و عجیب: فیلم جذاب: با دیدن این فیلم ها باهوش تر می شوید!

جذابیت پارسا پیروزفر

همچنین بخوانید:  تست جذابیت پنهان+ مردم چه چیزی را درباره‌ شما جذاب می دانند؟

یک استایل نرمال کژوال

استایل پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر عموما سعی می‌کند ساده و کژوال لباس بپوشد. انتخاب‌های منحصر به فردی ندارد، اما همیشه خوشپوش است. شاید به سراغ شلوارهای ترندی یا تیشرت‌های جلب توجه‌کننده نرود، اما طوری هم لباس نمی‌پوشد که مورد نقد قرار بگیرد. به زبان دیگر او ساده و مرتب لباس می‌پوشد. در اکران مردمی فیلم تی تی، این بازیگر شلوار کتان راسته‌ای را انتخاب کرده بود، که فیت پاهایش بود، یعنی گشاد نبود و بیش از حد هم جذب نبود. که البته این انتخاب کاملا مطابق با کاراکتر و نوع پوشش همیشگی پارسا پیروزفر بود.

در کنار این شلوار او پیراهن مردانه چهارخانه‌ای را انتخاب کرده بود که تطابق رنگی زیبایی با شلوار داشت. تا زدن آستین‌ها باعث شده بود که استایل تا حد زیادی از رسمی بودن دور شده و به سمت راحتی و کژوال بودن برود. باز گذاشتن دکمه‌های یقه لباس هم، این حس راحتی را بیشتر تداعی میکرد. او این ست کژوال و جذابش را با کفش‌های کتانی تکمیل کرده بود. کتانی یکی از عناصر مهم در استایل‌های کژوال و روزمره به حساب می‌آید.

چه با عینک، چه بی عینک!

پرتره پارسا پیروزفر

این بازیگر در سال‌های اخیر، بارها با عینک دیده شده. دقیقا نمی‌دانیم که عینک برای او جنبه اکسسوری دارد، یا عینک طبی میزند. اما به هر حال عینک، از جذابیت‌های او کم نکرده و اتفاقا باعث شده جذاب‌تر هم به نظر برسد. او فریم سرمه‌ای عینکش را هم با پالت رنگی استایلش ست کرده که جذابیت عینک حتی بیشتر به چشم بیاید.

جای خالی ساعت مچی

نکته‌ای که در همان نگاه اول جلب توجه می‌کند، عدم به کار گرفتن ساعت در استایل است. او انتخاب‌های درستی را کنار هم قرار داده ولی بالا دادن آستین‌ها و از طرفی نبودن ساعت مچی باعث شده دست‌های او کاملا خلوت باشند و جای خالی یک اکسسوری به شدت به چشم بیاید. این استایل معمولی اما در عین حال جذاب می‌توانست با وجود یک ساعت مچی جذاب، زیباتر باشد.

لینک های مرتبط:

نوید محمد زاده و همسرش بعد از ممنوع الکاری قصد مهاجرت دارند

آیا سریال اجتماعی یاغی ارزش دیدن دارد؟ همه آن چه باید بدانید

عشق جدید کامیلا کابیو+شان مندز برای فراموش کردن او به برنامه دوستیابی پناه برد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا