;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی جیجی حدید سوپر مدل مشهور که با بیماری هاشیموتو دست و پنجه نرم می کند!

او البته توانسته به کمک دارو و تغییراتی در سبک زندگی اش، بیماری خود را مدیریت کند. جیجی حدید در سال ۲۰۱۸ در توییترش اطلاعاتی را درباره ی بیماری خود با طرفدارانش در میان گذاشت. با بخش فرهنگ و هنر گفتنی همراه باشید.

شاید جالب باشد: بلا حدید: عفونت دندانم باعث تشدید بیماری ام شده! دردسر بزرگ بخاطر یک دندان!

جی جی حدید متولد چه سالی است

جی جی حدید(زادهٔ ۲۳ آوریل ۱۹۹۵) در لس آنجلس، کالیفرنیا در خانواده اردنی فلسطینی به دنیا آمد.

خانواده جی جی حدید

خانواده جی جی حدید

پدر او محمد حدید (تبار آمریکایی- فلسطینی) و مادر او یولاندا حدید (تبار هلندی) مدل سابق است. مادرش هلندی و پدرش فلسطینی است

حدید دارای دو خواهر و برادر کوچکتر ، یک خواهر ، بلا حدید و یک برادر به نام انور است که هر دو نیز مدل هستند. او دو خواهر بزرگتر پدرانه او دو خواهر بزرگتر پدرانه ، ماریل و آلانا دارد.

همچنین ببینید: سریال هری پاتر در غیاب بازیگران قدیم به اندازه کافی جذاب خواهد شد؟

تحصیلات جی جی حدید

جی‌جی از آن دخترانی بود که از همان کودکی آینده‌ی خوبی در مدلینگ برایش دیده می‌شد چراکه مادر او، یولاندا حدید، هم در جوانیش از جمله مدل‌های مشهور بود و می‌شود گفت در واقع او و خواهرش بلا حدید و حتی برادرشان انور حدید از سایر جوان‌های علاقمند به مدلینگ جلوتر بودند. سابقه‌ی مادرش به عنوان یک مدل، اعتبار و ثروت پدرش به همراه تلاش، علاقه و استعداد او موجب شد تا بسرعت وارد دنیای مد شود؛ او متولد سال ۱۹۹۵ در آمریکاست و فعالیت خودش را از دو سالگی آغاز کرد و در همان آغاز مورد توجه پائول مارسیانو یکی از بنیانگذاران Guess قرار گرفت.

جلنا نورا حدید (جی‌جی) بعد از انجام عکاسی‌هایی برای این برند برای مدتی از مدلینگ فاصله گرفت. اولین علاقه‌ی او در دوران نوجوانی اسب‌سواری و والیبال بود. از آنجاییکه یولاندا به اسب‌ها علاقه‌ی زیادی داشت طبعا جی‌جی را هم علاقمند کرده بود.

او در هر دو رشته‌ی ورزشی تا حد خوبی موفق بود تا جایی که کاپیتان تیم والیبال دبیرستان بود و حتی به مسابقات مقدماتی المپیک نوجوانان هم راه پیدا کرد.

پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان در سال ۲۰۱۳، به ساحل شرقی نقل مکان کرد تا در New School  نیویورک روانشناسی جنایی بخواند. اما همان سال اولین قرارداد حرفه‌ای خود را با IMG Models امضا کرد و تداخل برنامه‌های مدلینگ و کلاس‌های درسی او را مجبور به انتخاب کرد و در نهایت جی‌جی تحصیلاتش را به حالت تعلیق درآورد تا حرفه‌ی محبوب خودش مدلینگ را ادامه بدهد.

شاید جالب باشد: پارتی بازی شاهرخ خان برای دخترش باعث خشم مردم هند شد!

تناسب اندام و رژیم غذایی جی جی حدید

جی‌ جی حدید در دوران مدرسه به بازی والیبال علاقه داشت و به طور جدی آن را دنبال میکرد. همین موضوع باعث شد همیشه بدنش روی فرم بماند و روحیه رقابتی نیز در شخصیتش شکل بگیرد. او همچنین از کودکی به اسب سواری علاقه داشت. به همین دلیل وقتی به نیویورک نقل مکان کرد، بسیار دلتنگ والیبال و اسب‌هایش بود! باشگاه بدنسازی برای او کافی نبود، به همین دلیل تصمیم گرفت بوکس را شروع کند. او تمام روزهایی که در شهر نیویورک حضور دارد، به ورزش بوکس می‌پردازد.

جی‌ جی حدید گفته است که گاهی اوقات مجبور می‌شود از قبل، برای وعده‌های غذایی‌اش برنامه‌ریزی کند. به خصوص وقت‌هایی که باید کاملا فیت و جذاب باشد، و همچنین وقت‌هایی که باید زیاد کار کند. در این مواقع، او غذاهای سالم میخورد و سخت‌تر ورزش می‌کند، اما هیچوقت چیزبرگر را کنار نمی‎گذارد!

شاید جالب باشد: استوری های عجیب زینب کوچاک درباره جدایی دمت اوزدمیر و ادعایی تکان دهنده!

سکوت پدر “جیجی حدید” درباره رابطه دخترش با دی کاپریو شکست!

جیجی حدید و دیکاپریو

محمد حدید، پدر سوپرمدل معروف، جیجی حدید درباره شایعه رابطه دخترش با لئوناردو دی کاپریو صحبت کرد و گفت فکر نمی‌کند این موضوع حقیقت داشته باشد.

دی کاپریو ۴۷ ساله و حدید ۲۷ ساله اخیرا در کانون توجه قرار گرفته اند؛ نه تنها به دلیل رابطه ای که ادعا می شود بین این دو وجود دارد، بلکه به این خاطر که اگر این موضوع صحت داشته باشد حدید قانون این ستاره هالیوودی برای رابطه داشتن با زنان زیر ۲۵ سال را زیر پا می گذارد.

این دو سلبریتی بارها با هم دیده شده اند؛ اگرچه تاکنون هیچ کدام هیچ نشانه ای از رابطه ای فراتر از دوستی نشان نداده اند و به طور علنی درباره این موضوع صحبت نکرده اند.

اما پدر جیجی، محمد حدید که در ایالات متحده به خاطر ساختن هتل ها و عمارت های مجلل به ویژه در منطقه بورلی هیلز و بل ایر کالیفرنیا یک توسعه دهنده املاک و مستغلاتِ شناخته شده است، سکوت را شکست.

شاید جالب باشد: مریم اوزرلی وقتی خرم سلطان بود چهره خوبی داشت یا الان؟

محمد حدید به دیلی میل گفت:

«چهار یا پنج سال پیش آقای دی کاپریو را در سن تروپه فرانسه ملاقات کردم. مرد بسیار خوبی است و از او خوشم آمد.» او ادامه داد: «آنها دوست هستند و مدتی است که همدیگر را می شناسند.

فکر نمی کنم با هم رابطه خاصی داشته باشند.

تصور می کنم فقط دوستان خوبی باشند.» اما محمد حدید در پایان گفت: «ولی من در مورد روابط شخصی دخترم اظهار نظر نمی کنم. نمی توانم در مورد این که با چه کسی قرار عاشقانه می گذارد نظر بدهم.»

این مطالب رو هم از دست نده:

اینم جالبه: آیشواریا رای و دخترش در مت گالای هندی: دخترش به خودش رفته یا آبیشک؟

حتما ببینید: ادل خواننده: ماجرای کاهش وزن و آلبوم 550 میلیارد تومانی!

حتما ببین: خیلی جالبه: معمای تصویری اردک: به غواص ها کمک کنید اردک را بیابند!

اعترافات عجیب بازیگران هالیوود که تا به حال نمی دانستید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا