;
فرهنگ و هنرسینما

7 رئیس جمهور که در تبلیغات تلویزیونی بازی کردند

حضور رئسای جمهور در تبلیغات: همانطور که هر سیاستمدار باهوشی به شما خواهد گفت، سیاست به معنای قول دادن به همه چیز است، اما در عین حال، هیچ چیز خاصی وجود ندارد، جای تعجب نیست که این بیانیه همچنین نحوه عملکرد تبلیغات را کاملاً توصیف می کند.

این اغلب اتفاق نمی افتد، اما 7 مورد وجود دارد که روسای جمهور واقعی روی صفحه نمایش ظاهر شدند و سعی داشتند چیزی به ما بفروشند. با بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی همراه باشید.

 

جالب ترین فیلمها: فیلم عاشقانه: بهترین و جدیدترین فیلم های رمانتیک 2022، کراش را از دست ندهید!

 

1. باراک اوباما

در سال 2015، باراک اوباما در تبلیغات فست فود یا کارت اعتباری بازی نکرد. در عوض، او سیستم مراقبت های بهداشتی خود – Obamacare و وب سایت Healthcare.gov را ارتقا داد. این خیلی هیجان انگیز یا سرگرم کننده نیست، اما حداقل تبلیغات کار خود را انجام داد. حتی امروز، تمام دنیا هنوز جنبه‌های خوب، بد و زشت اوباما را به یاد دارند.

همچنین بخوانید: جذاب ترین مردان هالیوود چه کسانی هستند؟

2. دونالد ترامپ-حضور رئسای جمهور در تبلیغات

در سال 1995، کمپین تبلیغاتی دیگری برای رستوران های زنجیره ای پیتزا هات وجود داشت که رئیس جمهور سابق ایالات متحده – دونالد ترامپ – را به نمایش گذاشت. در این تبلیغات، همسر اول محبوبش، ایوانا، نیز حضور داشت. این تبلیغ در واقع بسیار خنده دار بود، زیرا ما شاهد خوردن یک تکه پیتزای دونالد ترامپ بودیم که از پوسته شروع می شد.

به غیر از تبلیغات پیتزا هات، ممکن است ترامپ را در تبلیغات مک دونالد، ویزا، تشک و احتمالاً بیشتر دیده باشید که او را به یکی از پرکارترین ستاره های تبلیغاتی در میان سیاستمداران تبدیل کرده است.

3. واسلاو هاول

در سال 2011، اولین رئیس جمهور جمهوری چک، واسلاو هاول، در یک کمپین تبلیغاتی برای توزیع کننده خودرو AAA Auto ظاهر شد. او قبلاً از سیاست بازنشسته شده بود، اما حتی یک پیرمرد هر از گاهی به یک ماشین جدید نیاز دارد. معامله دقیقاً همین بود: هاول یک شلاق رایگان دریافت می کند و در ازای آن، AAA Auto صورت چروکیده او را در سراسر کشور گچ می دهد. بعداً معلوم شد که ماشینی که گرفته برای صندوق خیریه اش بوده است. او فقط می توانست پول بخواهد، اما خب.

4. نیکلا سارکوزی-حضور رئسای جمهور در تبلیغات

و در اینجا ما نیکلا سارکوزی، رئیس جمهور سابق فرانسه را داریم که پودر لباسشویی بونوکس را تبلیغ می کند. این یادگار در سال 1967 در روزنامه ها و هر جا که معمولاً آگهی های Bonux پیدا می شد می چرخید. نیک کوچولو آنقدر خوشحال به نظر می رسد که گویی یک اسباب بازی جدید گرفته است!

5. رونالد ریگان-حضور رئسای جمهور در تبلیغات

همانطور که بیشتر مردم می دانند، رونالد ریگان قبل از اینکه چهلمین رئیس جمهور ایالات متحده شود، یک بازیگر بود. عالی نیست، اما هنوز. وقتی ریگان 40 ساله بود، هنوز مقدار زیادی از کاریزمای او باقی مانده بود و از همه آن برای تبلیغات شرکت دخانیات چسترفیلد استفاده کرد. آن روزهایی بود که سیگار «باحال» بود و ریگان در واقع بسیار باحال و قانع کننده به نظر می رسید.

همچنین بخوانید: 10 عادت افراد مشهور که در ابتدا عجیب به نظر می رسند اما توضیحی دارند

6. میخائیل گورباچف

وقتی به گورباچف ​​فکر می‌کنید، احتمالاً یک پیرمرد کچل روسی را از آن تبلیغات پیتزا هات به یاد می‌آورید. بله، در واقع، او در سال 1997 بود! آن چیست؟ آیا هرگز آن تبلیغ را ندیده اید؟ باید به این دلیل باشد که برای مخاطبان روسی که هرگز رستوران پیتزا هات را ندیده اند ساخته شده است. این شرکت با بودجه یک میلیون دلاری این تبلیغ را در مسکو فیلمبرداری کرد که بیشتر آن مستقیماً به جیب گوربی رفت.

میخائیل پس از تبدیل شدن به یک ستاره، دعوت‌نامه‌های بی‌شماری از شرکت‌های مختلف دریافت کرد و در سال 2000 در یک آگهی تبلیغاتی برای راه‌آهن ملی اتریش بازی کرد، اما دیگر رئیس‌جمهور نبود. سیزده سال بعد، این فسیل قدیمی به ستاره لویی ویتون در برلین تبدیل شد و در کنار آندره آغاسی، استفی گراف و کاترین دونو ظاهر شد.

7. ولودیمیر زلنسکی

رئیس جمهور تازه منصوب شده اوکراین، زلنسکی، مشابه باراک اوباما، به جای تبلیغات برگر، در یک آگهی اجتماعی ظاهر شد. در روز استقلال، رئیس جمهور زلنسکی از جامعه جهانی خواست تا در آینده اروپا و جهان – اوکراین – سرمایه گذاری کنند.  آیا کار او در این مورد درست بود؟ در هر صورت، این یک تبلیغ اجتماعی بسیار مفید و ساده لوحانه بود، اما از پیتزا هات بهتر است.

لینک های مرتبط:

حتما ببین: تام هنکس: بهترین فیلم های تام هنکس که باید دید

کودکی و بزرگسالی بازیگران هالیوود+ در کودکی چه شکلی بودند؟

5 فیلم برتر برای طرفداران فیلم‌های فلسفی و معناگرا

بهترین فیلم های ترسناک تاریخ که بیش از حد واقعی به نظر می رسند!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا