;
فرهنگ و هنرهنرمندان

راز جوانی پزشک دهکده در 70 سالگی!: عمل نکرده ام، روزه میگیرم

راز جوانی پزشک دهکده: جین سیمور بازیگر مشهور بریتانیایی تقریباً 70 سال سن دارد. به نظر می رسد او چند دهه پیش پیری را متوقف کرد. جین در اینستاگرام خود مرتباً عکس‌هایی منتشر می‌کند که در آن شبیه یک زن میانسال پنجاه ساله به نظر می‌رسد.

اما او از چه رژیم و سبک زندگی تبعیت می کند؟ به گزارش این بخش از فرهنگ و هنر در مجله گفتنی توجه کنید. او می گوید که عمل جراحی خاصی انجام نداده و به همین خاطر هم چین و چروک هایش هنوز روی صورتش هستند.

بخوانید: سارا پولسون: پدرو پاسکال یک مهاجر فقیر بود و من پول غذای او را می دادم!

راز جوانی پزشک دهکده را از زبان خودش بخوانید:

 

اگر عاشق استایل کره ای هستی: استایل روزانه بلک پینک: با خریدن این چند قلم مثل بلک پینک تیپ بزنید!

راز جوانی پزشک دهکده- جین سیمور

وزن ثابت

همچنین جالب است: اگر واقعا باهوشی بگو کدام زن مادر کودک است؟

او در یکی از آخرین مصاحبه ها نشان داد که وزنی که در حال حاضر دارد به اندازه 17 سالگی اش است و همیشه وزنش را تقریبا ثابت نگه داشته است.

او تاکید کرد که همه این اتفاقات “تصادفی” رخ نداده است، بلکه به دلیل خود انضباطی آهنین او است.

او همچنین می‌خواست این تصور غلط را از بین ببرد که با جراحی پلاستیک یا لیفت صورت مخالف است:« از هم‌اکنون، من ترجیح داده‌ام که لیفت صورت انجام ندهم – اما هیچ چیزی علیه هیچ‌کدام از آن، هیچ چیز ندارم؛ یعنی مخالفش هم نیستم».

«تقریباً همه کسانی که من می شناسم این کار را انجام می دهند و آنها واقعاً از نتایج هیجان زده هستند. فکر می‌کنم عالی است، و اگر احساس می‌کردم کسی می‌تواند کاری انجام دهد که چهره‌ام را تغییر نمی‌دهد، و من نتایجی را می‌گرفتم که دقیقاً شبیه خودم به نظر می‌رسیدم، آن را انجام می‌دادم. نمی گویم هرگز این کار را نمی کنم، اما هنوز این کار را نکرده ام».

او می گوید که هنوز مردد است و ترس این را دارد که چهره اش پس از عمل شبیه اول به نظر نرسد چون از چهره اش راضی است و نمی خواهد تغییرش دهد. با این حال چنان چه مطمئن شود که پزشکی هست که می تواند انتظاراتش را برآورده کند، شاید در آینده این کار را انجام دهد.

حتما ببینید: سریال شانتارام با بازی چارلی هونام: چشمان ما دروغ می‌گویند!

یک وعده غذایی در روز: چیزی شبیه به روزه

راز جوانی پزشک دهکده: سیمور فقط یک وعده در روز می خورد، ساعت 2 بعد از ظهر، یک وعده غذایی حاوی مقدار زیادی سبزیجات و نصف سینه مرغ یا ماهی، یا گاهی اوقات استیک. او اضافه می کند که در شب می تواند هویج یا کرفس بخورد.

این می تواند یک نوع شدید روزه داری دائمی در نظر گرفته شود که دارای تعدادی فواید سلامتی از جمله سیستم ایمنی و متابولیسم برای شما است. با این حال، برای بسیاری از افراد می تواند منجر به کاهش انرژی شود. اما جین با تبعیت از این رژیم سال ها سلامت خود را حفظ کرده است.

بسیاری از پزشکان توصیه می کنند که مواد غذایی را به صورت محدود و متنوع مصرف کنید. بنابراین وعده غذایی های کم اما پربار شما را سرحال و شاداب می کند.

همچنین بخوانید: بازیگران و خوانندگان مردی که جراحی زیبایی انجام داده اند

راز جوانی پزشک دهکده

همیشه هوشیار

او می گوید تقریباً «هرگز» مست نمی شود،اگرچه نوشیدنی گاهی می خورد اما از مصرف زیاد آن خودداری می کند. نیازی به گفتن نیست که اجتناب از نوشیدن بیش از حد الکل طیف گسترده ای از مزایای سلامتی دارد، اما با افزایش سن می تواند اهمیت بیشتری پیدا کند، زیرا با گذشت زمان، بدن توانایی خود را برای هضم الکل کاهش می دهد. نوشیدن بیش از حد نوشیدنی نیز می تواند با کم آبی پوست و ایجاد چین و چروک به روند پیری کمک کند و آن را تسریع نماید.

تمرینات قدرتی آهسته

دو بار در هفته، سیمور کاری به نام “تمرین کامل” انجام می دهد که نوعی تمرین استقامتی است. نکته کلیدی این است که تمام تمرینات را بسیار آهسته انجام دهید: 10 ثانیه وزنه را بلند کنید و 10 ثانیه دوباره آن را پایین بیاورید. آنها می گویند این کار عضلات را تشویق می کند تا کارآمدتر درگیر شوند، به این معنی که شما می توانید تنها با دو تمرین 20 دقیقه ای در هفته به نتیجه برسید.

یوگا

سیمور همچنین در مورد یوگا صحبت کرده است – نوعی ورزش برای تقویت و طولانی شدن عضلات، و همچنین شامل تمرینات تنفسی. این ورزش ها بدن را زیبا و کشیده می کنند.

باله

راز جوانی پزشک دهکده: در سن جوانی، سیمور، مشتاق رقصیدن، بورسیه تحصیلی باله را برای مدرسه هنرهای نمایشی دریافت کرد. اما پس از مصدومیت از ناحیه زانو، خود را وقف بازیگری کرد.
اما حتی امروز، جین برخی از مهارت های باله خود را در حساب اینستاگرام خود نشان می دهد.
” گاهی هر جا که هستم تمرینات باله انجام می دهم، حتی در فرودگاه ها منتظر چمدان!”

پیاده‌روی سریع

هر روز، سیمور سعی می‌کند برای پیاده‌روی سریع در کنار ساحلی که در کالیفرنیا زندگی می‌کند، برود. او می‌گوید با چنین مکانی زیبا برای پیاده‌روی، «بهانه‌ای» برای بیرون نرفتن و حفظ ضربان قلبش وجود ندارد.

گلف

سیمور همچنین عشق خود به گلف را در شبکه های اجتماعی منتشر می کند که با دوستان و خانواده بازی می کند. تحقیقات نشان می دهد که گلف می تواند فواید سلامتی را به همراه داشته باشد. برای شروع، می‌توانید چند مایل پیاده‌روی در زمین را انباشته کنید. جنبه اجتماعی بازی نیز می تواند برای سلامتی شما بسیار ارزشمند باشد: تماس منظم با افراد دیگر به حفظ حافظه و توانایی های ذهنی کمک می کند.

 

لینک های مرتبط:

لب نازک سلبریتی ها: سلبریتی های زنی که نمی خواهند تزریق ژل انجام دهند!

5 فیلم شگفت انگیز برای زمانی که واقعاً می خواهید احساساتی شوید

اگر نمی دانید چه ببینید این 6 فیلم نتفلیکس را تماشا کنید!

پشیمانی سوپرمدل از عمل بینی: مرا “خواهر زشت جیجی حدید” صدا می زدند!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا