;
سینمافرهنگ و هنر

5 فیلم شگفت انگیز برای زمانی که واقعاً می خواهید احساساتی شوید

فیلم های احساسی: این شگفت انگیز است که چقدر می توانیم با فیلم ها ارتباط برقرار کنیم . آنها ما را به دنیاهای کاملاً متفاوتی منتقل می کنند و می توانند احساسات کاملاً جدیدی را در ما بیدار کنند و اغلب ما را به عنوان یک انسان متحول کنند.

ما از فیلم ها، هر سبکی که باشد، چیزهای زیادی یاد می گیریم، و هر فیلم جدیدی که تماشا می کنیم، داستان گرانبهایی است که برای یک عمر آن را در قلب و ذهن خود نگه می داریم.

همچنین بخوانید: خبر نامزدی بازیگر هالیوود در 19 سالگی واکنش برانگیز شد!

اگر از عاشقان بزرگ سینما هستید، احتمالاً لیستی را که امروز در این مقاله فرهنگ و هنر تهیه کرده ایم دوست خواهید داشت.

 

حتما ببینید: سریال شانتارام با بازی چارلی هونام: چشمان ما دروغ می‌گویند!

در این لیست وب سایت گفتنی، چند فیلم کلاسیک عالی وجود دارد، بنابراین احتمالاً حداقل یکی از آنها را تماشا کرده اید، اما مرور فیلم های خوب هرگز ضرری ندارد، درست است؟!

پس بزن بریم!

فیلم های احساسی

همچنین بخوانید: بازیگران و خوانندگان مردی که جراحی زیبایی انجام داده اند

1. فهرست شیندلر

فیلم های احساسی-فهرست شیندلر

«فهرست شیندلر» یکی از آثار کلاسیک بزرگ و دیدنی‌ای که باید برای علاقه‌مندان به دوره جنگ جهانی دوم مشاهده شود، داستان واقعی اسکار شیندلر، تاجر بازار سیاه و ارتباط خوبی با حزب نازی است که از تمام اعتبار خود استفاده می‌کند. طرحی بزرگ تدوین کنید که در نهایت بیش از هزار یهودی را از شکنجه اردوگاه های کار اجباری نجات داد.

حتما ببین: تام هنکس: بهترین فیلم های تام هنکس که باید دید

2. پیشخدمت کاخ سفید

فیلم های احساسی-پیشخدمت کاخ سفید
فیلم های احساسی: سیسیل در دوره برده داری زندگی کرد. سپس، در حالی که به عنوان یک نفر در کاخ سفید کار می کرد، تجربیات شگفت انگیزی را تجربه کرد و اتفاقاتی را از نزدیک دنبال کرد که مسیر کشورش را در دستان هشت رئیس جمهور مختلف تغییر داد. علاوه بر این، او زندگی کاری پیچیده خود را با نقش خود به عنوان یک پدر و شوهر در دنیایی که به طور فزاینده ای پیچیده تر می کند، دستکاری کرده است. یک فیلم واقعا شگفت انگیز و بسیار خوب!

فیلم های احساسی

بخوانید: معمای قطار: کدام مرد احتمالا تصادف می کند؟!

3. سرنوشت آملی

فیلم سرنوشت آملی
آملی، دختری شیرین و معصوم که در پاریس زندگی می کند، به محله دیگری نقل مکان کرد و شغلی به عنوان پیشخدمت پیدا کرد. او یک زندگی عادی داشت، اما همه چیز تغییر می کند وقتی جعبه کوچکی را که در حمام آپارتمانش پنهان شده بود پیدا کرد و تصمیم گرفت به دنبال صاحب سابق آن بگردد. این سفر زندگی او را به طور کامل متحول می کند و به او اجازه می دهد تا با جنبه ای از خودش که مدت ها از وجودش نمی دانسته در تماس باشد. داستانی بسیار زیبا و خاص که مطمئنا دل شما را به دست خواهد آورد.

4. هاچی: داستان یک سگ

فیلم هاچی: داستان یک سگ
فیلم های احساسی: فیلمی که واقعاً بر احساسات متمرکز است، همیشه در کنار شما داستان یک معلم و سگ جدا نشدنی اش را روایت می کند. استاد هر روز با همان قطار رفت و آمد می کند و دوست وفادارش در ایستگاه منتظرش می ماند. با این حال، در یکی از آن روزها، اتفاق غیرمنتظره ای رخ می دهد و داستان آنها را برای همیشه تغییر می دهد.

فیلم های احساسی

5. دوازده سال بردگی

فیلم احساسی دوازده سال بردگی

فیلم های احساسی: داستان فیلم در سال 1841 می گذرد و داستان سولومون نورثاپ، یک مرد سیاه پوست آزاد را روایت می کند که با همسر و فرزندانش زندگی می کند. زندگی او زمانی تغییر می کند که با پذیرش یک پیشنهاد شغلی، او را ربوده و به زنجیر می بندند. در آن 12 سالی که به عنوان برده زندگی می کرد، مجبور شد برای زنده ماندن و بازپس گیری آزادی خود با شرایط سخت بسیاری دست و پنجه نرم کند . اثری باورنکردنی که تجربه ای باورنکردنی را برای شما رقم خواهد زد!

 

لینک های مرتبط:

یادگیری پذیرش و عشق به خود در فیلم اعجوبه:درخشش را بیاموز حتی در تاریکی!

خانواده کارا دلوین سوپرمدل نگران سلامت روحی او هستند؛ قدم زدن بدون کفش

اگر نمی دانید چه ببینید این 6 فیلم نتفلیکس را تماشا کنید!

پشیمانی سوپرمدل از عمل بینی: مرا “خواهر زشت جیجی حدید” صدا می زدند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − سه =

دکمه بازگشت به بالا