;
سینمافرهنگ و هنر

فیلم منو (The Menu) اگر به ژانر ترسناک علاقه دارید شما را میخکوب خواهد کرد!

فیلم منو (The Menu): اگر به ژانر ترسناک علاقه دارید حتما این فیلم را در لیست آخر هفته بگنجانید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

کمدی سیاه فیلم منو (The Menu) به کارگردانی مارک مایلود، که کارگردانی اپیزودهایی از سریال محبوب «بازی تاج و تخت» و سریال «جانشینی» را به عهده داشت با بازی رالف فاینز هیجان تازه ای را در میان طرفداران غذا و فیلم برانگیخته است؛ به طوری که برخی مخاطبان این فیلم را جذاب ترین فیلم ساخته شده تا به امروز می دانند.

بخش فرهنگ و هنر امروز گفتنی را از دست ندهید.

همچنین بخوانید: عصبانیت پریتی زینتا از دست گدای نیازمند: دخترم را آزار ندهید!

ماجرای فیلم منو (The Menu):

ماجرای فیلم ترسناک «منو» درباره آشپزی که برای اولین بار در ۱۸ نوامبر اکران شد، در یک رستوران مجلل به نام «هاثورن» (Hawthorne) می گذرد. رستورانی که مهمانان باید برای هر وعده غذایی ۱,۲۵۰ دلار بپردازند و برای رسیدن به سالن غذاخوری که در جزیره ای خصوصی قرار دارد، باید سوار قایق شوند.

فیلم منو (The Menu) با بازی رالف فاینز

در این فیلم، سرآشپز مشهور، جولیان اسلوویک با بازی فاینز، غذاهای مجللی را برای ۱۲ مهمان اختصاصی آماده کرده است.

اما در ادامه این رستوران لوکس به یک کابوس تبدیل می شود و میهمانان متوجه می شوند که در حال مبارزه برای زندگی خود هستند. در ادامه مشخص می شود که کل شام ترفندی سرآشپز اسلوویک بود تا از افرادی که معتقد است در از دست دادن اشتیاق او به آشپزی نقش داشته اند، انتقام بگیرد.
مهمانان یک به یک در زنجیره‌ای از رویدادهای وحشتناک اما خنده‌دار کشته می شوند که این روند مخاطب را میخکوب می کند.

در میان مهمانان یک زوج جوان به نام مارگوت و تایلر وجود دارد که توسط آنیا تیلور جوی و نیکلاس هولت به تصویر کشیده شده است. مارگوت، که در ابتدا قرار نبود به رستوران بیاید، اما در آخرین لحظه به نامزد خوش خوراکش می پیوندد، تحت تاثیر قرار می گیرد. از آنجایی که حضور مارگوت در این مراسم شام خونین، برنامه ریزی نشده بود، سرآشپز اسلوویک به او این انتخاب را می دهد که یا یا بقیه مهمانان بمیرد یا به او و کارکنانش بپیوندد.

همچنین بخوانید: زیباترین زنان کره ای از نظر چت جی پی تی: هوش مصنوعی این بازیگران را زیباترین می داند!

فیلم منو (The Menu) و نظرات مردمی:

پس از آغاز اکران فیلم، مردم به سرعت به توییتر هجوم آوردند تا نظرات خود را در مورد این فیلم هیجان انگیز به اشتراک بگذارند. تقریبا همه مخاطبان دیدن این فیلم را تجربه ای هیجان انگیز و لذت بخش دانستند و مفهوم اصلی آن را ستایش کردند. در صحنه از این فیلم، سرآشپز اسلوویک برای مارگوت چیزبرگر خوشمزه ای درست می کند و این صحنه باعث شد که بسیاری از تماشاچیان پس از ترک سالن هوس چیزبرگر کنند.

به نظر می رسد، سر آشپز فرانسوی دومینیک کرن و دیوید گلب، خالق برنامه «میز سرآشپز» نتفلیکس، در واقع با تیم سازنده فیلم همکاری کرده اند تا به ساخت غذای خوشمزه ای که در فیلم نمایش داده می شود، کمک کنند. علاوه بر این، فاینز گفت که دومینیک او را در مورد رفتار یک سرآشپز راهنمایی کرده است. جان بنهاس، سرآشپز ساکن جورجیا، پشت چیزبرگر وسوسه کننده پایان فیلم بود.

در این فیلم همچنین هونگ چاو، جانت مک‌تیر، پل آدلستین، جان لگوئیزامو، ایمی کاره‌رو، رید برنی و جودیت لایت ایفای نقش کرده اند.

فیلم منو (The Menu) در بین منتقدان نیز محبوب بوده است و در حال حاضر امتیاز ۸۹ درصد از منتقدان و ۷۷ درصد از مخاطبان در «راتن تومیتوز» (Rotten Tomatoes) را به خود اختصاص داده است.

مطالب جالب و پیشنهادی برای خواندن:

شاید جالب باشد: کارا دلوین مدلینگ را ترک خواهد کرد! علت این تصمیم غیر منتظره چیست؟

همچنین بخوانید: نگرانی طرفداران آریانا گرانده از وضعیت ظاهری جدیدش!

آشنایی عجیب زوج های هالیوودی که خیلی جالب هستند!

اگر از طرفداران امیلیا کلارک هستید این فیلم ها را ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 12 =

دکمه بازگشت به بالا