;
سرگرمی

چقدر باهوش هستید؟ با پاسخ به این تست هوش در 8 ثانیه متوجه می شوید!

آزمون هوش تصویری شناخت والدین کودک: در تصویر آزمون هوش تصویری شناخت والدین کودک،کودکی در یک جعبه شنی نشسته است، در حالی که سه بزرگسال، دو زن و یک مرد، پشت پسر کوچک ایستاده اند. هدف شما این است که مشخص کنید مادر یا پدر کودک کیست. برای انجام این کار، باید از مهارت های شناختی خود استفاده کنید. در واقع، حل این معما ثابت می کند که شما یک نابغه واقعی هستید.

هرچه زودتر این چالش را کامل کنید، مهارت های فکری شما با حل آزمون هوش تصویری شناخت والدین کودک تقویت می شود،پس تمرکز کنید و به محض اینکه احساس آمادگی کردید شروع به حل این آزمون کنید.

حتما ببینید: آیا در این بازی فکری مشاهده ای می توانید قلب را در کمتر از 10 ثانیه در میان گل ها ببینید؟

تصویر آزمون هوش تصویری شناخت والدین کودک

آزمون هوش تصویری شناخت والدین کودک 1

.

.

.

باید به این نکته اشاره کنیم که این نوع آزمون ها به شما این امکان را می دهد که عملکرد فکری خود را به نمایش بگذارید. بنابراین راه خوبی برای نشان دادن یا اثبات هوش خود به دیگران است. در نهایت، توضیح این نکته ضروری است که تست‌های IQ به بهینه‌سازی مغز کمک می‌کنند زیرا به شناسایی و مبارزه با مشکلات تمرکز و حافظه کمک می‌کنند.برای موفقیت در این چالش باید به جزئیات توجه کرد و از یک ذهن تحلیلی استفاده نمود تا به نتیجه برسید.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری شناخت والدین کودک

پسر کوچولو قبلاً اسباب بازی هایش را در جعبه شنی خالی کرده است و زن سمت راستی که عروسکی در دست دارد نمیتواند مادر وی باشد. مرد وسط  نیز یک اسباب‌ بازی با روبانی که دور آن پاپیون بسته شده است همراهش می باشد که شاید در نگاه اول کادوی پسر کوچک باشد ولی میتوانست این هدیه را در داخل خانه به کودک دهد،پس وی نیز پدر کودک نمی باشد. زن سمت چپی کنار کوله‌پشتی ایستاده است که وسایل مورد نیاز کودک داخلش می باشد،پس محتمل ترین گزینه که می تواند مادر کودک باشد وی می باشد.

آزمون هوش تصویری شناخت والدین کودک 2

آیا آزمون هوش تصویری شناخت والدین کودک را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا