;
سرگرمی

تست بینایی پاندا در میان سگها که فقط تیزبین ها می بینند!

تست بینایی پاندا در میان سگها: آیا می توانید در کمتر از 10 ثانیه پاندای پنهان در تصویر را پیدا کنید؟ اگر جزئی بین باشید می توانید به جواب برسید!

تصویر مربوط به تست قدرت بینایی پاندا در روزهای گذشته بارها در شبکه های اجتماعی همرسانی شده است. این تصویر توانسته است به خوبی کاربران را گیج کند، به طوری که 70 درصد از کاربران توئیتر مدعی شدند که اساساً هیچ پاندایی در تصویر وجود ندارد. اما کاربران دیگری که نگاه تیزبین و دقت کافی داشته اند توانسته اند در زمان مشخص پاندای مخفی را شناسایی کنند.

چالش جدید: اگه مشکل بینایی نداری پلنگ استتار شده رو پیدا کن!

تست بینایی پاندا در میان سگها

آیا می توانید در کمتر از 10 ثانیه پاندای پنهان در تصویر را پیدا کنید؟

تست بینایی پاندا در میان سگها1

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی پاندا در میان سگها

احتمالا توانسته باشید بر چالش تصویری امروز غلبه کنید. اگر تاکنون نیز نتوانستید پاندا را پیدا کنید می توانید به تصویر علامتگذاری زیر مراجعه کنید. سگ سمت راست را بررسی کنید تا پاندا را پیدا کنید. حالا می توانید آن را تشخیص دهید؟

تست بینایی پاندا در میان سگها2

تصاویری شبیه تصویر تست بینایی پاندا در میان سگها هر روز در فضای اینترنت منتشر می شوند. این تصاویر در عین اینکه می تواند زمینه خوبی برای سرگرمی باشد، از سوی دیگر می تواند بر رشد و توسعه مهارتها و توانائیهای شناختی افراد تأثر بگذارد. کافی است به صورت مستمر این بازهای فکری را در برنامه های روزانه خود قرار دهید تا متوجه افزایش دقت و تمرکز خود شوید.

به باور محققان انجام منظم بازهای فکری، سوالات هوش و … می تواند سلامت مغز را تضمین کند. چرا که این بازی ها مغز را به فعالیت وادار می کند و افزایش فعالیت های مغزی می تواند از بروز بیماری های مربوط به مغز در کهنسالان جلوگیری نماید. اگر آماده هستید تصویر زیر را مشاهده کنید و تلاش کنید در کمتر از 7 ثانیه تصویر پاندای مخفی را در میان سگ ها شناسایی کنید!

شاید برایتان جالب باشد

تست بینایی: 6 تفاوت بین قابلمه های جادوگر وجود داره اگه گفتی کجا؟

جالبه: اگه مخ شرلوک داری بگو قاتل تصویر کدومه؟

بهترین عکس های کمدی حیات وحش 2023+ تصاویر برنده

خیلی جالبه: کسی که صاحب اصلی گربه می باشد را میتونی 7 ثانیه ای تشخیص بدی؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا