;
فرهنگ و هنرهنرمندان

ستاره هایی که توسط کوسه گاز گرفته شده و آسیب دیده اند!

گاز گرفته شدن سلبریتی ها توسط کوسه: همه ما به نحوی مجذوب کوسه‌ها هستیم ، همانطور که در «هفته کوسه» و فیلم‌هایی مانند «شارکنادو» و «آرواره‌ها» شاهد آن هستیم. برای بسیاری از ما، کوسه ها وحشتناک هستند، اما می توانیم با خیال راحت از آنها فاصله بگیریم.

با این حال، برخی از افراد مشهور این شکارچیان وحشتناک را از نزدیک ملاقات کرده و حتی مورد حمله و آسیب کوسه ها قرار گرفته اند. بعضی از آن ها آسیب جدی ندیدند اما بعضی نیز عضوی از بدنشان را از دست دادند! در این مقاله فرهنگ و هنر در وب سایت گفتنی به تجارب ترسناک و بعضا تلخ سلبریتی ها خواهیم پرداخت.

 

خواندنی و عجیب: فیلم جذاب: با دیدن این فیلم ها باهوش تر می شوید!

 

گاز گرفته شدن سلبریتی ها توسط کوسه:

همچنین بخوانید: بهترین نقش هایی که بازیگران آن، بابتش عجیب‌ترین کارها را انجام دادند!

1-لئوناردو دیکاپریو

گاز گرفته شدن سلبریتی ها توسط کوسه_لئوناردو دیکاپریو

لئوناردو دی کاپریو در قفسی با یک کوسه سفید بزرگ گیر کرد.

او در طی مصاحبه ای با الن دی جنرس در سال 2014 درباره زمانی که در قفس غواصی با یک کوسه سفید بزرگ گیر کرده بود صحبت کرد، اتفاقی که او ادعا می کند در 30 سالی که یک شرکت غواصی این تجربه را ارائه کرده بود، اتفاق نیفتاده است.

دی کاپریو به الن گفت: “ما به دنبال کوسه ها غواصی کردیم و من ترس زیادی از کوسه داشتم. و وقتی “الماس خونی” را در سال 2006 ساختم، در واقع در قفسی با یک سفید بزرگ گیر کردم که بسیار عالی بود! ” “فاجعه بود! یک سفید بزرگ غول پیکر بود و با من در قفس بود.”

دی کاپریو توضیح داد: ” او با من وارد قفس شد و نیمی از بدنش داخل و خارج بود.” “و من در پایین صاف شدم، و آنقدر دور بود، و چند بار قفس خرد شد. اما من از آن جان سالم به در بردم.”

2-بتانی همیلتون

گاز گرفته شدن توسط کوسه_ بتانی همیلتون
موج سوار حرفه ای بتانی همیلتون در 13 سالگی بازوی خود را در حمله کوسه از دست داد.

بتانی همیلتون در راه تبدیل شدن به یک موج سوار حرفه ای بود که در 13 سالگی توسط یک کوسه گاز گرفته شد.

او در حمله کوسه بازوی چپ خود را از دست داد، اما تنها 26 روز پس از تصادف دوباره در آب بود. او با کار سخت و فداکاری توانست غیرممکن ها را انجام دهد و به عنوان یک موج سوار حرفه ای خود را مشهور کند.

او به سی‌ان‌ان گفت: «با نگاهی به گذشته، تمام زیبایی‌ها و خوبی‌ها را می‌بینم. من زندگی را طوری تغییر نمی‌دهم که فکر می‌کنم باید باشد، بلکه فقط زندگی را آنطور که هست در آغوش می‌کشم».

همیلتون می‌گوید که ایمانش او را در شرایط سخت نگه داشت.

همیلتون به سی‌ان‌ان گفت: «وقتی زمان‌های سختی به سراغم می‌آیند، من قطعاً به ایمانم به خدا تکیه می‌کنم و فقط می‌گویم: «هی خدا، نمی‌دانم چرا دستم را از دست دادم، اما به تو اعتماد خواهم کرد».

3-هایدن پانتییر

گاز گرفته شدن سلبریتی ها توسط کوسه_هایدن پانتییرهیدن پانتییر در طول حضور در برنامه “جیمی کیمل لایو” خود را آهنربای کوسه نامید . او ادعا می‌کند که هر زمانی که در اقیانوس باشد، چه در حال شنا کردن باشد چه نزدیک ساحل یک کوسه ظاهر می‌شود. او در ادامه یک تجربه ترسناک را در حین غواصی توصیف کرد.

“مربی غواص  وارد شد تا از برادرم و مادرم عکس بگیرد، و آنها باله هایشان را به تن داشتند. و وقتی کوسه خیلی نزدیک شد درست پشت سر ما بود!

او بدون هیچ آسیبی از این موقعیت خارج شد، اما مسلماً این کار را به امن ترین راه ممکن انجام نداد.

او توضیح داد: “من برای زندگیم شنا کردم… آنها بر سر ما فریاد می زدند زیرا بدترین کار این است که از کوسه دور شوی و آب پاشیدن را انجام دهیم.” “من می گفتم، “بچه ها، کوسه! من عملاً روی آب راه افتادم و به قایق برگشتم.”

گاز گرفته شدن سلبریتی ها توسط کوسه

4-جان کرازینسکی و امیلی بلانت

دیدن کوسه توسط امیلی بلانت و همسرشجان کرازینسکی و امیلی بلانت در ماه عسل خود به غواصی رفتند و یک کوسه درست از کنار آنها شنا کرد.

جان کرازینسکی و همسرش امیلی بلانت در ماه عسل غواصی کردند و با یک کوسه برخورد کردند. کرازینسکی در “نمایش الن دی جنرس” توضیح داد که تنها راهی که توانست بلانت را به غواصی متقاعد کند این بود که به او قول داد که هیچ کوسه ای را نبینند.

جان کراسینسکی، ستاره «جک رایان» در طول برنامه از مأموران سیا خارج شد: «می‌خواستم با جاسوس‌ها ملاقات کنم»

کرازینسکی گفت: “امیلی هرگز نمی خواست غواصی را یاد بگیرد و من می گفتم “ما هرگز با کوسه ها به مشکل نمی خوریم! اما کنارمان درست یک کوسه را در حال شنا دیدیم!” “خیلی ترسناک بود.”

5-ویل اسمیت

حمله کوسه به ویل اسمیتویل اسمیت در تلاش برای مقابله با ترس های خود، با کوسه ها غواصی کرد و این تجربه را تغییر زندگی نامید.

او در تلاش برای مقابله با ترس‌هایش، موافقت کرد که برای ویژه هفته کوسه با نام «ویل اسمیت: خارج از انتهای عمیق» با کوسه‌ها شنا کند. ترس اسمیت از کوسه ها آنقدر شدید بود که تا زمانی که به 40 سالگی نرسید نمی خواست شنا یاد بگیرد!

اسمیت در این برنامه با اشاره به فیلم “آرواره ها” محصول 1975 گفت: “من استیون اسپیلبرگ را مقصر می دانم .” “من به معنای واقعی کلمه در وان حمام ترسیده بودم. به معنای واقعی کلمه احساس می کردم یک کوسه می تواند از دهانه حمام بیرون بیاید.”

اسمیت در این برنامه گفت: “من کاملاً معتقدم که ترس بزرگترین جنایات و شرارت هایی را که انسان تا به حال در این سیاره مرتکب شده است ایجاد می کند.” “ترس سم است، و من می خواهم خود را پاک کنم.”

او این تجربه را  تغییر زندگی نامید و مدعی شد ” ویل اسمیت قبل از کوسه ها وجود داشت و ویل اسمیت بعد از کوسه ها نیز وجود دارد.”

لینک های مرتبط:

نقد و بررسی فیلم مرد خاکستری: رمانتیک، اکشن، به سبک جیمز باند!

8 بازیگر فمینیست مشهور که حامی حقوق برابر هستند!

عجیب ترین شروط پیش از ازدواج در میان سلبریتی ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا