;
تازه ها

شباهت عجیب مجسمه مصری با مایکل جکسون، آیا واقعا سفر در زمان انجام شده است؟

 شباهت عجیب مجسمه مصری با مایکل جکسون: مجسمه مرموز مصری در موزه فیلد در شیکاگو اخیراً مورد توجه و گمانه زنی های زیادی قرار گرفته است زیرا بسیاری از مردم متوجه شباهت زیاد آن با پادشاه افسانه ای رقص، مایکل جوزف جکسون شده اند. این کشف بحث های شدیدی را در بین علاقه مندان به سفر در زمان به راه انداخته است. با این حال، موزه با طنز برخی از تصورات غلط را روشن کرد و اشاره کرد که مجسمه مرموز مصری یک زن را به تصویر می‌کشد، بنابراین مایکل جکسون احتمالاً نمی‌تواند یک «مسافر زمان» باشد.

به گزارش دیلی استار، گمان می رود که مجسمه نیم تنه در دوره پادشاهی جدید در مصر بین سال های 1550 تا 1050 قبل از میلاد حک شده باشد. این یافته کنجکاوی برخی را برانگیخته و حتی نظریه‌پردازان سفر در زمان را به این فکر واداشته است که آیا پیشینه و سبک آهنگ معروف مایکل جکسون به نام «زمان را به خاطر بسپار» می‌تواند به مصر مرتبط باشد یا نه و صرفاً تصادفی بوده است.

شباهت عجیب مجسمه مصری با مایکل جکسون

جالبتر این است که این مجسمه با سایر مصنوعات مصری متفاوت است، زیرا فاقد هرگونه کتیبه هیروگلیف بر روی سطح آن است که نشان می دهد ممکن است متعلق به دوره دیگری باشد. این موضوع گمانه زنی برخی افراد را درباره مسافر زمان بودن مایکل جکسون عمیق تر کرده است.

برخی از طرفداران نیز متوجه شده اند که بینی آسیب دیده مجسمه به ظاهر جکسون پس از عمل جراحی شباهت دارد. با این حال، مدیر موزه توضیح داد که در مصر، بسیاری از مجسمه‌ها عمداً در دوران حکومت اولیه مسیحیت و مسلمانان آسیب دیدند، زیرا این گروه‌های مذهبی بت‌پرستی را غیرقابل قبول می‌دانستند. آنها عمداً بینی مجسمه ها را تخریب کردند تا کمتر انسانی به نظر برسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا