;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بازیگران مسیحی در سینمای ایران که شما نمی دانستید!+ عکس

بازیگران مسیحی که موفقیت چشمگیری نیز داشتند را می شناسید؟ در ادامه این بازیگران را ببینید و بشناسید! بسیاری از بازیگران ایران پیرو دین مسیحیت هستند که در فرهنگ و هنر مجله گفتنی قصد داریم شما را با بیوگرافی بازیگران مسیحی ایرانی بیشتر آشنا کنیم. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

بازیگران مسیحی ایران

شاید برایتان جالب باشد اما باید بدانید که بسیاری از بازیگران برتر که نامی آشنا در سینما و تلویزیون ایران دارند مسیحی هستند در ادامه چند تا از این بازیگران را برای شما مطرح می کنیم. همان طور که می دانید دین مسیحیت یکی از دین هایی است که بسیاری از افراد ایران پیرو آن هستند.

پیشنهاد میشه ببینید: تغییرات هدیه تهرانی از گذشته تا امروز+ تصاویر

جمیله شیخی

این مطلب هم جالبه: شوهر ایتالیایی لیلا بلوکات+ عکس

جمیله شیخی متولد ۹ اردیبهشت ۱۳۰۹ در زنجان ، بازیگر سینما و تلویزیون است تا مقطع دیپلم تحصیل کرد و در سال ۱۳۳۶ وارد تئاتر شد سپس بازی در تلویزیون ملی قبل انقلاب را تجربه کرد و بعد انقلاب با سریال «پدر سالار» مشهورتر شد.

مرحوم آتیلا پسیانی

یکی دیگر از بازیگران ایرانی که مسیحی هستند آتیلا پسیانی می باشد. آتیلا پسیانی متولد سال ۱۳۳۶ در تهران بود. وی لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر های زیبا داشت و به عنوان یکی از بهترین و با سابقه ترین بازیگران ایرانی شناخته می شد. آتیلا در فیلم های بسیار زیادی ایفای نقش کرده است. این هنرمند دو فرزند پسر و یک دختر دارد دخترش ستاره نیز بازیگر است.

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی متولد سال ۱۳۶۱ در تهران می باشد. او بیشتر از ۱۵ سال است که بازیگر است و بیشتر کار تئاتر می کند و در سینما و تلویزیون فعالیت کمتری دارد. وی در سال ۱۳۸۸ موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر شد. او دختر آتیلا پسیانی بازیگر معروف می باشد و دین او همانند پدرش مسیحی می باشد.

رامبد جوان

رامبد جوان یکی از بازیگران معروف و با سابقه ایرانی می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و بسیار محبوب است. وی تحصیل کرده مقطع دیپلم می باشد که بازیگری را از تئاتر شروع کرد و از ۲۴ سالگی جلوی دوربین رفته است و حالا اجرا می کند و تجربه سه زندگی زناشویی هم دارد. دین او مسیحی می باشد.

ویشکا آسایش

ویشکا آسایش یکی دیگر از بازیگران مسیحی ایران است که در 16 آبان 1351 در تهران و در یک خانواده 4 نفری متولد شد. او یک خواهر بزرگتر به نام آویسا دارد.

ماهایا پطروسیان

ماهایا پطروسیان متولد ۱۳ دی ۱۳۴۸ در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه هران می باشد، برای ازدواج از مسیحیت به اسلام تغییر دین داد و از تئاتر به عرصه سینمایی و تلویزیون رسیده است. این بازیگر زن معروف هم اکنون شیعه می باشد و باید بدانید که دین مسیح را برای همیشه کنار گذاشته است. همان طور که گفتیم وی برای ازدواج به دین اسلام تغییر دین داد و در حال حاضر مجرد می باشد و ازدواج او به طلاق انجامید.

برایتان جالب خواهد بود

ازدواج ژوزه مورایس مربی خارجی سپاهان با خانم بازیگر ایرانی+ عکس های زن جذابش!

چهره دلنشین زن حامد آهنگی خلاف شخصیت شوخ خودش!

ندا قاسمی بازیگر شیرین در سریال نون خ با لباس غواصی جذب+عکس

جذابیت باورنکردنی خواهر علی ضیا+ عکس خانوادگی

خواهرهای بازیگرای معروف+ خواهرنعیمه نظام دوست چقد خوشگله!

خشایار مستوفی در زیر آسمان شهر چه دخترهایی دارد+عکس دختراش

ژیلا صادقی خانوم شرکت دار لاکچری با استایل های برند!+ شوهرش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا