;
فرهنگ و هنرهنرمندان

گریه های بی امان میلا کونیس برای همسرش+ اشتون کوچر نمی تواند راه برود!

بیماری همسر میلا کونیس: شاید بتوان گفت بیماری جزو مسائلی است که هر قشری را درگیر می کند، چه فقیر چه ثروتمند. در این بین، هنرمندان و بازیگران مشهور که سبک زندگی سالمی هم دارند گاهی بدشانسی می آورند و با بیماری هایی درگیر می شوند که گاهی نادر و دردناک هستند، از آنجلینا جولی که سال ها گرفتار سرطان بوده است بگیرید تا سلنا گومز که چند سال پیش پیوند کلیه انجام داد.

بریتنی اسپیرز هم سال ها با مشکلات روحی روبرو بود تا جایی که در آسایشگاه بستری شد. حتی مدتی پیش املیا کلارک اعتراف کرد که یک بار دچار سکته مغزی شده است ! و با این خبر ناراحت کننده دل بسیاری از طرفداران بازی تاج و تخت به درد آمد.

 

خواندنی و عجیب: فیلم جذاب: با دیدن این فیلم ها باهوش تر می شوید!

 

بنابراین زندگی آدم های مشهور در کنار زرق و برق هایش درد های خاص خودش را هم دارد. آن ها هم مانند ما با اشک ها و لبخندها روزگار می گذرانند. از جمله میلا کونیس و همسرش که زوجی مثال زدنی در هالیوود هستند و سال هاست کنار یکدیگر مانده اند و زندگی عاشقانه دارند.

در این مقاله فرهنگ و هنر به مشکلات این زوج محبوب و بیماری عجیب و نادری که اشتون را اخیرا زمین گیر کرده است می پردازیم.

بیماری همسر میلا کونیس

همچنین بخوانید: همسر اول جنیفر لوپز : ازدواج جنیفر با بن افلک دوام ندارد!

بیماری همسر میلا کونیس_ میلا کونیس و همسرش

ببینید: آیا می توانید همسر گاوچران را پیدا کنید؟ 7 ثانیه فرصت دارید!

اشتون کوچر همسر میلا کونیس که مدتی بود در سینما حضور نداشت اعلام کرد در این مدت با بیماری نادری دست و پنجه نرم می کرده که امکان دیدن، شنیدن و راه رفتن او را سلب کرده بود!

اشتون کوچر پس از اینکه دو سال پیش با یک اختلال خودایمنی نادر روبرو شد که باعث شد او قادر به شنیدن، دیدن یا راه رفتن نباشد، می گوید “خوشبخت است که زنده است”.

او قرار است در مورد نبرد سلامتی‌اش در اپیزود آتی « دویدن وحشی با بیر گریلز: چالش» نشنال جئوگرافیک صحبت کند.

این بازیگر 44 ساله به اشتراک می‌گذارد:«مثل دو سال پیش، من به این شکل عجیب و غریب و فوق‌العاده نادر به واسکولیت مبتلا بودم، مثل اینکه بینایی‌ام را از بین برد، شنوایی‌ام را از بین برد، تمام تعادلم از بین رفت».

طبق گفته کلینیک، واسکولیت شامل التهاب رگ های خونی است که بر یک یا چند اندام تاثیر می گذارد. انواع مختلفی از واسکولیت وجود دارد و بیشتر آنها نادر هستند.

کوچر گفت که تقریباً یک سال طول کشید تا دوباره حواس خود را تقویت کند.

کوچر ادامه داد: “شما واقعاً قدر سلامتی را نمی دانید، تا زمانی که از بین نرود.” “تا زمانی که بهبود نیافتم، نمی‌دانستم که آیا می‌توانم دوباره ببینم یا نه، نمی‌دانم که آیا دوباره می‌توانم بشنوم یا نه. آِا من هرگز قادر خواهم بود دوباره راه بروم.”

این اولین باری است که کوچر در مورد این تشخیص صحبت می کند. او گفت: «[من] خوش شانس هستم که زنده هستم.

کوچر که دارای دو فرزند با همسر میلا کونیس است، گفت که چالش های سلامتی او به او دیدگاه متفاوتی نسبت به زندگی داده است.

او گفت: “از لحظه ای که شروع به دیدن موانع خود به عنوان چیزهایی می کنید که برای شما ساخته شده اند، تا آنچه را که نیاز دارید به شما بدهند، آنگاه زندگی شروع به سرگرمی می کند، درست است؟ شما به جای اینکه زیر آنها زندگی کنید، شروع به موج سواری روی مشکلات خود می کنید.”

لینک های مرتبط:

حتما ببینید: آشنایی عجیب زوج های هالیوودی که خیلی جالب هستند!

جذابترین بازیگران زن هالیوود با چشمان قهوه ای را بشناسید

آهنگ عاشورا تتلو و ابراز پشیمانی اش:یه سری چیزا تو سیرت آدماست نه تو صورتشون

10 فیلم جدید و جذاب به کارگردانی زنان که باید دید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

دکمه بازگشت به بالا