;
فرهنگ و هنرهنرمندان

الناز گلرخ و همسرش حمید فدایی، مدل های ایرانی معروف در اینستاگرام!

الناز گلرخ مدلینگ و آرایشگر متولد ۱۹ اسفند ۱۳۶۴ در تهران است. او علاوه بر مدلینگ به عنوان اینفلوئنسر نیز فعالیت دارد. در این مقاله با بیوگرافی الناز گلرخ و همسرش حمید فدایی بیشتر آشنا خواهید شد.
الناز گلرخ در سن ۱۹ سالگی به طور حرفه‌ای وارد دنیای آرایشگری شد و این حرفه را تا الان در امارات ادامه می‌دهد. این مدل و اینفلوئنسر ایرانی متاهل بوده و در یک خانواده ۵ نفره در تهران به دنیا آمده است. یکی از خواهران الناز گلرخ، الهام گلرخ است. اگر شما هم از طرفداران این مدل و خواننده زیبا هستید و می‌خواهید با بیوگرافی او بیشتر آشنا شوید، با بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی همراه باشید!

شاید جالب باشد: خواننده کانادایی مشهور به بیماری عجیب و دردناکی مبتلا شد+ عکس

بیوگرافی الناز گلرخ

الناز گلرخ در ۱۹ اسفند سال ۱۳۶۴ در تهران متولد شد و از ۱۹ سالگی به طور حرفه‌ای پا به عرصه میکاپ و خودآرایی گذاشت. طبق گفته خودش، علاقه‌اش به آرایش از همان دوران کودکی مانند سایر دختربچه‌های علاقه‌مند به آرایش در وجودش شکل گرفت. وقتی ۲۰ ساله بود، آکادمی زیبایی خودش را در تهران تاسیس کرد و به قدری کارش را گسترش داد که بازیگرانی همچون مهناز افشار، سحر دولتشاهی و طناز طباطبایی مدل آرایشی‌اش بودند.

او فرزند اول خانواده است و دو خواهر کوچک‌تر از خودش دارد. همچنین در ۲۳ سالگی به طور حرفه‌ای وارد عرصه مدلینگ و فتومدلینگ شد که خیلی زود به چشم آمد.

در سال ۲۰۱۷ الناز گلرخ توسط مجله ahlan magazine جزو ۱۰۰ شخصیت برتر و تاثیرگذار کشور امارات انتخاب شد که او را بیشتر از گذشته مورد توجه قرار داد. قد او ۱۷۵ سانتی‌متر و وزنش ۵۶ کیلوگرم است.

ببینید: میترا حجار ثابت کرده که سن فقط یک عدد است!

الناز گلرخ2

تحصیلات الناز گلرخ

الناز فارغ‌التحصیل لیسانس رشته طراحی و گرافیک از دانشگاه علامه امینی تهران است.

شاید خوشتان بیاید: بی تی اس و حقایقی جالب از اعضای آن که نمی دانید! شلخته ترین فرد را می شناسید؟

همسر الناز گلرخ

الناز در یکی از پروژه‌های مدلینگ لباس با حمید فدایی آشنا شد. آن‌ها کمی بعد با هم نامزد شده و عروسی کردند. حمید فدایی مدل و طراح بوده و در ۳ تیر ۱۳۶۷ در تهران به دنیا آمده است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مهندسی عمران است و علاوه بر مدلینگ و طراحی، در عرصه عکاسی نیز فعالیت دارد.

مهاجرت الناز گلرخ

در اردیبهشت سال ۱۳۹۵ الناز و همسرش حمید فدایی، به همراه ۱۷۰ نفر از صاحبان و اداره کنندگان صفحات مدل و زیبایی در پروژه‌ای به نام عنکبوت دستگیر شدند. آن‌ها بعد از آزادی و برای ادامه فعالیت از ایران به امارات (دبی) مهاجرت کردند.

اینم جالبه: مه لقا مینوش زاد بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان و حقایقی که درباره او نمی دانید!

مدرک آرایشگری و آموزش آنلاین میکاپ

الناز گلرخ در سال ۱۳۸۳ وقتی ۱۹ ساله بود کنار تحصیل دانشگاهی، دوره‌های حرفه‌ای و تخصصی آرایشگری را گذراند تا اینکه سال ۸۴ سالن زیبایی خود را در تهران افتتاح کرد. او در سال ۱۳۹۶ تصمیم گرفت در کنار فعالیت مدلینگ، وارد آموزش میکاپ آنلاین در اینستاگرام و یوتیوب شود. فعالیت او به قدری گسترده شده که اکنون میلیون‌ها نفر او را دنبال می‌کنند.

توجه به تغذیه و ورزش

الناز گلرخ می‌گوید در گذشته زیاد به بدنم اهمیت نمی‌دادم، ورزش نمی‌کردم و تغذیه مناسبی هم نداشتم و بیشتر فست فود می‌خوردم، اما در چند سال اخیر به خودم می‌رسم و وزن زیادی از دست داده‌ام.

قبل و بعد عمل زیبایی

بسیاری از کاربران و فالوورها معتقدند چهره جذاب و زیبای الناز به دلیل عمل‌های زیبایی متعدد است؛ اما او تنها جراحی بینی انجام داده است و می‌گوید من اصلا منکر این نمی‌شوم که جراحی زیبایی بد است، به نظرم هر چیزی که ایرادهای صورت را برطرف کند و کمک کند بهتر شود تا زمانی که افراطی در آن صورت نگیرد خوب هم است.

درآمد الناز گلرخ

او یکی از بهترین میکاپ آرتیست‌های دنیا بوده و در این زمینه فعالیت دارد. الناز از طریق تبلیغات اینستاگرامی نیز کسب درآمد می‌کند و تعرفه‌های بسیار سنگینی دارد.

ماجرای ویدیو موزیک عجیب الناز گلرخ و حمید فدایی

در دوران قرنطینه کرونا که زمان گل کردن برخی از حاشیه سازان اینستاگرام بود، الناز گلرخ و حمید فدایی نیز از این فرصت استفاده کرده و با انتشار اولین موزیک ویدیو خود مورد توجه کاربران در شبکه های اجتماعی قرار گرفتند. با وجود اینکه الناز به زبان انگلیسی تسلط دارد، اما در این ویدیو به شکل غیر حرفه‌ای کلمات انگلیسی را تلفظ می‌کند!. هدف او و همسرش از انتشار این موزیک ویدیو، نگاتیو مارکتینگ و دیده شدن در شرایط قرنطینه بود.

حمید فدایی که نیز در این کلیپ پر سروصدا حضور دارد، در پاسخ به انتقادات از آن به خاطر صدای زننده و جملات اشتباه انگلیسی، گفته است که این کار در شرایط قرنطینه بوده و بهتر از توهین به دیگران در لایوهای اینستاگرامی است!

آیا شما فعالیت‌های این مدل و بیوتی بلاگر زیبای ایرانی را دوست دارید؟ اگر اطلاعات بیشتری درباره بیوگرافی الناز گلرخ دارید لطفا با ما و مخاطبان ستاره به اشتراک بگذارید. پیشنهاد می‌کنیم مطالب بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی را از دست ندهید.

شاید برایتان جالب باشد:

نسرین جواد زاده: چیزی به اسم نان در زندگی من وجود ندارد!

کیوانچ تاتلیتوغ 6 سال از همسرش کوچکتر است و چیزهایی که نمی دانید!

درآمد معروفترین مدل های زن در جهان چه میزان است؟

کایلی جنر دوباره فیلرهایش را تخلیه کرد! مد لب های طبیعی!

آیشواریا رای و دخترش در مت گالای هندی: دخترش به خودش رفته یا آبیشک؟

سبک لباس پوشیدن رهبر کره شمالی: علاقه دختران ایرانی به لباس هایی که رهبر کره شمالی می پوشد!

سبک لباس پوشیدن رهبر کره شمالی: علاقه دختران ایرانی به لباس هایی که رهبر کره شمالی می پوشد!

پسر شاهرخ خان: پسر کو ندارد نشان از پدر!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا