;
فرهنگ و هنرهنرمندان

کایلی جنر دوباره فیلرهایش را تخلیه کرد! مد لب های طبیعی!

کایلی جنر پس از شرکت در فستیوال کوچلا و مصاحبه با مجله ونتی فر باعث ایجاد حواشی درباره تخلیه مجدد فیلر لبش شد. روزنامه دیلی میل با انتشار تصاویری از کایلی جنر در فستیوال کوچلا و به نقل از منابعی نزدیک ادعا کرد که کایلی مجددا پس از پنج سال فیل لبش را تخلیه کرده است. کایلی نیز در مراسم کوچلا با چهره ای کاملا متفاوت تر از همیشه و شبیه به زمانی که هنوز فیلر لب انجام نداده بود دیده شد. با فرهنگ و هنر مجله گفتنی همراه باشید.

اینم جالبه: مه لقا مینوش زاد بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان و حقایقی که درباره او نمی دانید!

کایلی جنر روز گذشته در مصاحبه با مجله ونتی فر در رابطه با شایعات جراحی های زیبایی متعددی که انجام داده است گفت:

” وقتی نوجوان بودم پسری که برای اولین بار بوسیدمش به من گفت با وجود لب های نازک و کوچکم خیلی زیبا اونو بوسیدم! حرف اون باعث شده تا اعتماد به نفس خودمو از دست بدم.

تا قبل از انجام فیلر لب من سال ها با کمک آرایش لبامو بزرگ می کردم اما در نهایت در 17 سالگی تصمیم گرفتم فیلر انجام بدم و این کار یکی از درست ترین تصمیم های زندگیم بود. من هرگز از انجام این کار پشیمان نیستم و نبودم.

همچنین ببینید: تیموتی شالامی در فیلم جدیدش باب دیلن می شود!

کایلی جنر و تزریق فیلر در 17 سالگی

کایلی جنر2

مردم تصور می کنند که کلی جراحی زیبایی روی چهره ام انجام دادم اما این شایعه اصلا حقیقت نداره من فقط لبامو فیلر زدم. من همیشه عاشق لبای بزرگ و حجیم بودم.

کایلی جنر همچنین در ادامه مصاحبه ادعا کرد مادر شدن باعث شده تا خود واقعیش را بیشتر از همیشه دوست داشته باشد:” مادر شدن باعث شده تا بیشتر خودمو دوست داشته باشم، وقتی به بچه هام نگاه می کنم انگار دارم انعکاس خودمو می بینم، دخترم خیلی شبیه منه، من زیبایی خودمو در دخترم می بینم و همین موضوع باعث شده تا بیشتر عاشق خود واقعیم باشم.

کایلی جنر یکی از موفق‌ترین بازیگران، کارآفرینان و شخصیت‌های شبکه‌های اجتماعی است. کایلی جنر اکنون ۲۵ ساله است. اگر آگاهی از زندگی شخصیت‌های مشهور دنیا برایتان جذاب است؛ پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را که در مورد زندگینامه کایلی جنر نوشته شده است، مطالعه کنید.

شاید جالب باشد: خواننده کانادایی مشهور به بیماری عجیب و دردناکی مبتلا شد+ عکس

بیوگرافی کایلی جنر

کایلی جنر با نام کامل کایلی کریستن جنر به انگلیسی (Kylie Jenner) یک هنرپیشه، کارآفرین و شخصیت شبکه‌های اجتماعی است که در تاریخ ۱۰ آگوست سال ۱۹۹۷ در لس آنجلس آمریکا متولد شده است. پدرش کیتلین جنر (بروس جنر)، برنده بازی‌های المپیک تابستانی ۱۹۹۶ و مادرش کریس جنر آمریکایی است.

او یک خواهر بزرگ‌تر به نام کندال جنر دارد. کایلی از طرف مادری دارای سه خواهر ناتنی به نام‌های کورتنی، کلویی و کیم کارداشیان و یک برادر ناتنی به نام راب کارداشیان است. از طرف پدری نیز سه برادر ناتنی به نام‌های برودی جنر، براندون جنر، برت جنر و یک خواهر ناتنی به نام کیسی جنر دارد.

قد کایلی جنر ۱۶۸ سانتی‌متر و وزنش ۶۳ کیلوگرم است. کایلی در سال ۲۰۱۵ دیپلمش را از دبیرستان لورل اسپرینگز گرفت و در مدرسه جزء گروه دختران چیرلیدر بود. (چیرلیدر یا رهبر تشویق (Cheerleader) که به آن ِهلهـِله‌چی و دختر پوم پوم (pom-pom girl) نیز گفته می‌شود، به دخترها یا پسرانی گفته می‌شود که در مسابقات ورزشی به‌طور منظم برنامه‌هایی جهت تشویق تیم خود اجرا می‌کنند.)

در همین سال بود که به همراه خانواده‌اش در یک مجموعه تلویزیونی خوش درخشید. علاوه بر این در سال ۲۰۱۵ فعالیتش را در شبکه‌های اجتماعی آغاز کرد و مجله تایمز او را به عنوان یکی از ۲۵ نوجوان تاثیرگذار دنیا معرفی کرد.

زندگی شخصی کایلی جنر

فوریه سال ۲۰۱۵ بود که کایلی جنر عمارتی را با قیمت ۲,۷۰۰,۰۰۰ دلار در کالیفرنیا خرید و بعد از تولد ۱۸ سالگی‌اش در آنجا ساکن شد. برای مدتی خبرهایی از رابطه کایلی و جاستین بیبر به گوش می‌رسید تا اینکه در سال ۲۰۱۴، کایلی با تایگا خواننده رپ آمریکایی وارد رابطه شد. این رابطه به دلیل اختلاف سنی زیاد تا سال ۲۰۱۷ ادامه داشت.

در سال ۲۰۱۷ کایلی با یکی دیگر از خوانندگان رپ به نام تراویس اسکات نامزد شد. حاصل این رابطه دختری به نام استورمی وبستر است که در سال ۲۰۱۸ متولد شد و پسری که در تاریخ ۲۰۲۲.۲.۲ به دنیا آمده است.

کایلی جنر و کلکسیون ماشین

کایلی علاقه زیادی به ماشین دارد و در پارکینگ خانه‌اش یک فراری اسپایدر، لندرور، مرسدس مایباخ، چندین مرسدس بنز کلاس جی، چند رولز رویس و لامبورگینی آوانتادور به چشم می‌خورند.

عنوان جوان‌ترین میلیارد خودساخته دنیا

کایلی دو برند لاک ناخن به نام‌های Wear Something Spar-kylie و Rainbow in the S-kylie دارد که در سال ۲۰۱۳ توانست از هر کدام حدود ۱۰۰ هزار دلار درآمد کسب کند.

در فوریه ۲۰۱۳، او با نام تجاری لباس «پکسان (PacSun)» و همراه با خواهرش کندال، برند کندال و کایلی (Kendall & Kylie) را بنیان‌گذاری کرد. در ژوئیه ۲۰۱۳ خواهران جنر سهامدار جواهرات Pascal Mouawad’s Glamhous و در فوریه ۲۰۱۴ جزو سهامداران برند کیف و کفش Steve Madden’s Madden Girl شدند.

کایلی جنر همچنین از اکتبر ۲۰۱۴  سهام‌دار Bellami Hair (برند محصولات اکستنشن مو و برس مو) و Nip+Fab (محصولات مراقبت از پوست) نیز هست. در سال ۲۰۱۵ او تصمیم گرفت اپلیکیشنی در حوزه سبک زندگی راه‌اندازی کند که برآورد می‌شد از این کسب‌وکار سود زیادی نصیب کایلی جنر شود.

علاوه بر این، در سال ۲۰۱۸ یک شرکت خرده‌فروشی محصولات زیبایی به نام اولتا را راه‌اندازی کرد. این شرکت که بیش از ۹۰۰ میلیون دلار از ثروت کایلی را شامل می‌شود، در عرض کمتر از ۶ هفته توانست بیش از ۵۵ میلیون دلار فروش داشته باشد.

کایلی اخیرا شهرتش را برای راه‌اندازی برند لوازم آرایشی خودش به کار گرفته است و مالک برند لوازم آرایشی کایلی است. گفته می‌شود محصولات معرفی شده توسط این برند که کیت رژ لب و خط لب بودند، تنها چند دقیقه بعد از معرفی همگی به فروش رفتند. رژ لب‌های این برند بسیار معروف هستند. برند لوازم آرایشی کایلی چیزی حدود ۸۰۰ میلیون دلار ارزش‌گذاری شده است.

شاید برایتان جالب باشد:

نسرین جواد زاده: چیزی به اسم نان در زندگی من وجود ندارد!

میترا حجار ثابت کرده که سن فقط یک عدد است!

الناز گلرخ و همسرش حمید فدایی، مدل های ایرانی معروف در اینستاگرام!

درآمد معروفترین مدل های زن در جهان چه میزان است؟

آیشواریا رای و دخترش در مت گالای هندی: دخترش به خودش رفته یا آبیشک؟

سبک لباس پوشیدن رهبر کره شمالی: علاقه دختران ایرانی به لباس هایی که رهبر کره شمالی می پوشد!

پسر شاهرخ خان: پسر کو ندارد نشان از پدر!

جیم کری و چیزهایی که درباره او نمی دانید!

کیم کارداشیان و وکالت: چه کسی حاضر است او را به عنوان وکیل قبول کند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 19 =

دکمه بازگشت به بالا