;
فرهنگ و هنرهنرمندان

رونالدو و بچه بانمک: آیا این پسر نوه رئیسی است؟+عکس

رونالدو و بچه بانمک: فیلمی که نشانگر گریه آدرین به دلیل عدم دیدن رونالدو بسیار پر بازدید شده است در ادامه‌ی این نوشتار در اختیار شما قرار قرار گرفته است.

حضور کریستیانو رونالدو در تهران باعث شد که بسیاری از طرفداران او به هتل اسپیناس بروند تا او را ببینند.

یک ویدیو نیز در حالی که یکی از کودکان حاضر در محل اقامت رونالدو گریه می‌کرد، بیشترین توجه کاربران را به خود جلب کرده بود. در نهایت، این پسربچه توانست به آرزوی خود برسد و با رونالدو دیدار کند.

ببینید: المیرا دهقانی از صنایع غذایی تا بازیگری + عکس های جذاب

این هم جالبه: عکس خصوصی سعید معروف و جومونگ

در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، تیم پرسپولیس در برابر تیم النصر عربستان به میدان خواهد رفت. تیم فوتبال النصر با یک پرواز اختصاصی در روز دوشنبه وارد تهران خواهد شد و سپس به هتل اسپیناس پالاس می‌روند.

با توجه به گفته‌ها، دو طبقه از هتل اسپیناس پالاس به تیم النصر اختصاص داده شده است تا کریستیانو رونالدو و هم‌تیمی‌هایش شرایط مناسبی در آن داشته باشند. دیدار پرسپولیس و النصر عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ساعت ۲۱:۳۰ روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: ایلان ماسک: من اغلب احمقم اما به‌ ویژه در عشق احمقم!

رونالدو و بچه بانمک: آیا او نوه رئیسی است؟

ضمنا بعضی ها گفتند این پسر حتما پارتی داشته که توانسته رونالدو را ببیند و نکند نوه آقای رئیسی است اما باید بگوییم خیر او تنها یک پسر دلپاک استقلالی است!

از دست ندهید: بازیگر نقش بهمن در سرزمین مادری بزرگ شده چقدر تغییر کرده + بیوگرافی

بیوگرافی کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو، بازیکن برجسته فوتبال، در تاریخ ۵ فوریه ۱۹۸۵ در پرتغال به دنیا آمد. او یکی از مهاجمان برجسته تاریخ فوتبال است و با دریافت پنج بار توپ طلا به عنوان بهترین بازیکن جهان شهرت یافته است. ضریب چربی بدن رونالدو حدود ۱۰ درصد است که به او کمک می‌کند تا سرعت بالایی داشته باشد. قد او ۱۸۵ سانتی‌متر و وزنش ۸۰ کیلوگرم است و می‌تواند تا ۲ متر و ۹۳ سانتی‌متر بپرد.

این هم جالبه: عکس شباهت سوگل خلیق به بازیگر ونزدی+عکس های خانوادگی

سرنوشت تلخ و دردناک هودونگ پسر موهیول و یئون در جومونگ 3

رونالدو در روستای “فونچال” در پرتغال به دنیا آمد. او فرزند آخر خانواده بود و مادرش به نام “ماریا” آشپز و پدرش با نام “خوزه دینیس آویرو” باغبان شهرداری بودند. نام “رونالدو” را پدرش بر اساس علاقه‌اش به “رونالد ریگان”، رئیس جمهور آمریکا در آن زمان، برای پسرش انتخاب کرد.

رونالدو دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد و در یک خانواده فقیر و با دین مسیحی کاتولیک بزرگ شدند. آن‌ها همه در یک اتاق مشترک زندگی می‌کردند. او از سال ۱۹۹۲، در سن ۷ سالگی، با تیم محلی “آندورینها” در پرتغال که پدرش در آن تیم تدارکات را بر عهده داشت، به صورت جدی فوتبال را شروع کرد. سپس وارد باشگاه “ناسیونال مادیرا” شد. در سال ۱۹۹۷، در سن ۱۲ سالگی، توجه تیم “اسپورتینگ لیسبون” پرتغال به او جلب شد و وی به آکادمی این تیم پیوست.

در سال ۲۰۰۲، در سن ۱۷ سالگی، وی به تیم اصلی این باشگاه پیوست و تا سال ۲۰۰۳ در آن تیم بازی کرد. در سن ۱۴ سالگی، پس از پرتاب صندلی به سمت یکی از معلمان که به وی توهین کرده بود، تصمیم گرفت دیگر درس خواندن را رها کند و تمام وقت و تمرکز خود را به فوتبال اختصاص دهد. او با حمایت مادرش، رویایش را دنبال کرد.

حتمن ببینید: مجری مطرح صدا و سیما: روزی 10 خواستگار داشتم! (فیلم)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − شش =

دکمه بازگشت به بالا