;
فرهنگ و هنرهنرمندان

ناتالی متی کراش شهاب حسینی در سریال مدار صفر درجه+ عکس با شوهر ایرانیش

ناتالی متی بازیگر نقش سارا در مدار صفر درجه می باشد. ناتالی متی متولد سال ۱۹۷۹ میلادی است و در رم ایتالیا از مادری ایتالیایی و پدری هلندی به دنیا آمده اما از 4 سالگی همراه خانواده اش در فرانسه زندگی کرده و به همین دلیل خودش را فرانسوی می داند. با بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان مجله گفتنی همراه باشید و جدیدترین تصاویر و بیوگرافی از ناتالی متی و همسر ایرانیش را ببینید.

این هم جالبه: چهره بسیار جذاب ساحل در دنیای شیرین دریا بعد از 23 سال+ عکس و بیوگرافی

شوهر ناتالی متی بازیگر نقش سارا در مدار صفر درجه

ناتالی متی بازیگر نقش سارا در مدار صفر درجه همسر یک جوان ایرانی‌‌الاصل به نام عماد دهکردی است. او درباره آشنایی با همسرش گفته: آشنایی من و عماد مثل سریال آقای فتحی شد، ولی مثل جنگ نیست. ما در فرانسه، آشنا شدیم؛ فیلم کوتاه بازی می‌کردیم. بعد با خانواده عماد آشنا شدم. با مامان عماد دوست شدم، او خیلی فارسی به من یاد داد و بعد با آمدن به ایران یاد گرفتم.

جالبه ببینید: دختر و پسر کره ای خداداد عزیزی+ عکس

عماد دهکردی
عماد دهکردی شوهر ناتالی متی

شاید براتون جالب باشه: بازیگر سعید در سریال دردسر والدین در 45 سالگی کنار همسرش+عکس

او ادامه داده: غذاهای ایرانی را دوست دارم. آش رشته خیلی دوست دارم، سالاد شیرازی… همه پلوهای شما را می‌خورم، دوغ را خیلی دوست دارم که در فرانسه اصلا دوغ نیست.

ببینید: اولین عکس از همسر اکبر عبدی بعد از سال‌ها: جوان، با کلاس و شیک پوش!

تحصیلات ناتالی متی بازیگر نقش سارا در مدار صفر درجه

ناتالی متی3

این خیلی جالبه: احمد ایراندوست بازیگر غول برره چه رابطه ای با احلام داره+ عکس

او در کنار تحصیل آکادمیک مدت ۶ سال هم در هنرستان بازیگری (اکتورز استودیو) دورهٔ بازیگری گذراند. حاصل این پیگیری هم بازی در بیش از ۲۰ فیلم کوتاه، ۶ نمایش صحنه‌ای و یک فیلم سینمایی در فرانسه بوده است. این بازیگر فرانسوی با یک ایرانی به نام عماد دهکردی ازدواج کرده است، ناتالی متی در فیلمبرداری این سریال به مدت ۲ سال (۳ ماه مجارستان، ۲ هفته پاریس و چند ماه در ایران) حضور داشت.

از دست ندین: لیلی دختر تاجیک در چشم باد از کودکی تا بزرگسالی+ الان چه شکلی شده اند؟

ناتالی متی1

ناتالی متی در دانشگاه سوربن در رشته تئاتر درس خواند و قبل از بازی در سریال مدار صفر درجه فقط 3 فیلم در کارنامه اش وجود داشت. نکته جالب اینکه ناتالی بعد از مدار صفر درجه در دو تئاتر در ایران نیز بازی کرد. بازگشت پسر نافرمان و آنتی گون دو نمایشی بود که او در تماشاخانه ایرانشهر به ایفای نقش در انها پرداخت.

این مطلب را ببینید: زهرا سعیدی مادر ستایش در 71 سالگی یکباره جوان شد+ عکس

بازی نقش سارا در سریال مدار صفر درجه

ناتالی متی2

این مطلب را هم ببین: کیم جونگ هوا بازیگر بانو جیلی در سریال سرزمین بادها چه مدلی شده+ عکس

او در زمان پخش سریال مدار صفر درجه در گفت و گویی گفته بود: ایران را خیلی خوب نمی‌شناختم. وقتی کودک بودم دوستی داشتم که از ۱۰ تا ۱۷ سالگی در ایران زندگی کرده بود و با من همکلاس بود. از او درباره ایران شنیده بودم اما از فرهنگ ایران خیلی خوشم آمد چون چندین بار با عماد به ایران آمدم و با خانواده و دوستانش آشنا شدم.

او گفت: شوهرم اولین‌بار فیلمنامه مدار صفر درجه را برای من خواند. من نمی‌توانستم بخوانم چون سخت بود. اولین بار آمد ایران و یک ماه ماند. دومین بار با دختری دوست شدم به نام نازنین که فرانسه بلد بود. نمی‌دانم به زبان شما چی می‌شود. آن «Editor» بود و برای من می‌خواند.

ناتالی متی4

این مطلب هم جالبه: سارا روستاپور خاله سارای برنامه کودک در 42 سالگی+ عکس های جدید

ناتالی متی درباره این که آیا برای بازی در نقش سارا کتابی خوانده بود، گفت: نه لازم نبود بدانم. فقط باید در فیلم می‌دانستم. ولی برای کار کردن در ایران خیلی مهم بود که زبان من درست شده بود. چون در این سریال آدم‌های دیگری که ایرانی نبودند مثل آقایی که نقش عمو و دایی من را داشت، زبان فارسی نمی‌دانستند و راحت نبودند.

ولی من با کارگردان با کسی که گریم می‌کند، می‌توانستم صحبت کنم…. می‌دانید گم نبودم. وقتی سناریو را خواندم، همین‌طوری سارا را می‌دیدم به چشم. ولی برای یک نقش یهودی فرانسوی کمی باید بلد باشی.

این دختره چه خوشگل شده: ای پوم در سریال متشکرم یک دختر رعنای 25 ساله شد+ عکس و بیوگرافی

خلاصه داستان سریال مدار صفر درجه

فیلم ماجرای سفر دانشجویی ایرانی به نام حبیب پارسا (شهاب حسینی) به فرانسه — برای تحصیل در رشتهٔ فلسفه در دانشگاه پاریس — را نشان می‌دهد. ماجرا بر بستر جنگ جهانی دوم و شکل گرفتن صهیونیزم و تسلط تدریجی بر فلسطین می‌گذرد که طبیعتاً فضای داستان متأثر از این واقعه مهم تاریخی است. در زمان اعزام دانشجویان ایرانی به فرانسه و همچنین تحصیل آن‌ها در دانشگاه پاریس، جنگ جهانی دوم نیز در حال آغاز است. حبیب پارسا در دانشگاه با دختری یهودی به نام سارا استروک (ناتالی متی) آشنا می‌شود که اوایل، در کلاس با یکدیگر به مخالفت می‌پردازند که تدریجاً این مخالفت و سرکشی به عشق و تمایل بین این دو نفر مبدل می‌شود.

 

برایتان جالب خواهد بود

الهه جعفری کراش جواد نوروز رنگی بیرون از سریال چه جذابه + عکس و بیوگرافی

عکس عروسی و ماه عسل مرجان سلحشوری تکواندوکار ایرانی+بیوگرافی

پیری شوکه کننده بهراد خرازی بازیگر مجید دلبندم در سن 50 سالگی! + بیوگرافی و عکس

تصاویری نگران کننده از چاقی باران کوثری

شادی خلیلی بازیگر نقش کاملیا در سریال نیسان آبی۲+ عکس و بیوگرافی

تغییر چهره اشکان اشتیاق بازیگر دنیای شیرین پس از 26 سال+ عکس

ممیسابو در سریال یوسف پیامبر با همسر و فرزندانش بیرون سریال+عکس

فلامک جنیدی با همسر و فرزندان در خارج کشور+ چقد تغییر کرده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا