;
فرهنگ و هنرهنرمندان

پوریا بنکداری بازیگر “۱۰۱ راه برای ذله کردن پدر و مادرها” در 30 سالگی با زن خارجیش!

پوبون (پوریا بنکداری) هنرپیشه و خواننده معروف و محبوب کشورمان متولد ۲۶ آذر ماه سال ۱۳۷۲ که هم اکنون وی 30 سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. خوب است بدانید که ایشان قبلا با نام خانوادگی ابراهیم پور شناخته می شد.

او با بازی در سریال ۱۰۱ راه برای ذله کردن پدر و مادرها معروف شد. داستان سريال برگرفته از رمان 101 راه براي ذله كردن پدرها و مادرها نوشته لي واردلاو می باشد. موضوع داستان نيز در مورد فاصله ذهني و عيني كودكان با والدين و غفلت ايشان از كودكان مي‌باشد.

در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی پوبون (پوریا بنکداری) را بخوانید و جدیدترین تصاویر او در کنار همسرش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: تغییر چهره 6 بازیگر معروف ایرانی در سالی که گذشت + عکس قبل و بعد

بیوگرافی پوبون (پوریا بنکداری)

پوریا بنکداری ملقب به پوبون متولد 16 آذر 1372 در تهران، خواننده و بازیگر ایرانی است.

پوبون (پوریا بنکداری)2

 

خانواده و اصالت پوبون (پوریا بنکداری)

آخرین فرزند خانواده است و یک خواهر و دو برادر دارد و فعالیت خو را بصورت اتفاقی از بازیگری شروع کرد و در نهایت رشته مورد علاقه اش آهنگسازی و خوانندگی را ادامه داد. او سابقا با نام خانوادگی ابراهیم پور در فیلم و سریال ها شناخته می شد!

پوبون (پوریا بنکداری)1

شروع با تیزر تبلیغاتی

پوبون (پوریا بنکداری)، سال 1382 وقتی 10 ساله بود هنگام بازی فوتبال با بچه های کوچه توسط یکی از همسایه هایشان برای بازی در یک تیزر تبلیغاتی کشف استعداد شد. او سپس با رضایت خانواده جلوی دوربین رفت.

این هم جالبه: جکی چان موفق ترین بازیگر آسیا از دختر همجنسگرا تا پسر قاچاقچی اش + عکس های خصوصی

وضعیت ازدواج و همسر پوبون

پوبون در حال حاضر ازدواج کرده است و در کانادا به همراه همسرش جاسمین زندگی می کند ، پوبون زمانی که 26 سال سن داشت ازدواج کرد و در حال حاضر این زوج فرزندی ندارند. جاسمین در حرفه بیوتی بلاگری دستی بر آتش دارد و با ازدواج با پوبون توانسته به شهرت بسیار زیادی دست پیدا کند.

پوبون (پوریا بنکداری)3
پوبون (پوریا بنکداری) و همسرش جاسمین

علایق پوبون (پوریا بنکداری)

پوبون علاقه زیادی به فوتبال و تیم محبوب خود پرسپولیس دارد ، خارج از کشور طرفدار یوونتوس است و از غذاها عدس پلو را بیشتر دوست دارد.

شروع بازیگری حرفه ای پوبون (پوریا بنکداری)

پوریا در سال 1383 با معرفی یکی از عوامل شرکت تبلیغاتی به حجت قاسم زاده اصل کارگردان ، توانست در سریال «101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها» بازی کند . بازی در سریال آواز خاک سال 84، کلانتری غیر انتفاعی سال 87، مدرسه ما سال 88 از جمله کارهای شاخص این بازیگر می باشد.

این هم جالبه: عمو نیمای رنگین کمان بعد 14 سال کنار خانواده دوست داشتنی اش + عکس و بیوگرافی

شروع خوانندگی و آهنگسازی

پوبون در کنار بازیگری از سال 1383 مشغول به یادگیری موسیقی الکترونیک شد و با هنرمندان مختلفی روی تنظیم و ایده پردازی کار کرد تا اینکه سال 1391 اولین آهنگ مستقل خود را بنام Faraway منتشر کرد. او سپس با قطعه دیوونه، حیف و قلب شیشه ای به شهرت رسید.

پوریا بنکداری

نام هنری پوبون (پوریا بنکداری)

پوریا حالا با انتخاب نام هنری پوبون کنار خوانندگی در زمینه های دیگر موسیقی از جمله مهندسی صدا ، طراحی صدا ، تنظیم ، شعر ، میکس و مستر هم فعالیت می کند.

نقل مکان به کانادا

پوبون بعد از پایان فعالیت هنری با خانواده اش به سمت شهر تورنتو در کانادا نقل مکان کرد و در کنار ادامه تحصیل، فعالیت هنری خود در زمینه موسیقی را ادامه داد.

تفریحات و اوقات فراغت پوبون (پوریا بنکداری)

در اوقات فراغت با طراحی و اجرای ایده های بیزینسی مرتبط با موسیقی ایران، با هدف راه اندازی سیستم استاندارد درآمد زایی جهانی مشغولم.

اهداف

قراره  به شهر الی سوئد نقل مکان کنم، اینجا (کانادا) حس می کنم دیگه پر شدم، دوست دارم برم جای دیگه، یک انرژی جدیدی می خوام برای شروع ایده های جدیدم.

واقعیت اینکه من هدفم از موسیقی بزرگتر است، دوست ندارم فقط بخونم و یه کنسرتی بگذارم و ۴ تا فن داشته باشم، دوست دارم دستی در پیشرفت موسیقی فارسی داشته باشم و در حال تبلیغ کردن پلتفرم ها و کپی رایت برای مردم ایران هستم.

 

این مطالب هم جالبه:

هدیه بازوند بازیگر نقش روژان در سریال نون خ+ عکس و بیوگرافی

نیلوفر محمودی بازیگر فیلم آپارتمان شماره ۱۳ در 55 سالگی + عکس و بیوگرافی

رضا داوودنژاد بازیگر مهربان سریال پشت کنکوری ها + عکس و بیوگرافی

کاهش وزن هومن برق نورد با ظاهری شکسته کنار همسر جوانش!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا